en oja...... nee,...... mijn baarmoedermond was totaal niet week... dus ik hoop idd dat die primer aanslaat... want ook dat is niet altijd het geval.......
Hahaha, die onderbroeken!! Ja, ik hoorde ook al dat je niet met je spijkerbroek (ook niet positie!) het ziekehuis wil verlaten, omdat dat helemaal niet lekker zit met zo'n groot verband erbij in! Ik heb die seamless onderbroeken van de Hema, waar je ook die bijpassende hempjes van hebt. Zitten ook heerlijk. Hoop dat daar nog een verband bij in past... Ach, heeft je vriend ook wat te doen! Goede trouwens van de tel lader, die had ik nog niet op mijn lijstje! Oh ja, iets van sloffen ofzo is ook handig! Toch handig om elkaar zo te helpen!
Toch raar. Als er nou niet ingegrepen zou worden... Zouden die kindjes dan nog 3 weken blijven zitten..... Vreemd idee....
Haha, ja goed bezig zijn wij!! ja, weet je.... je ziet overal staan kleding voor naar huis voor na de bevalling, maar ik heb idd een lekkere joggingbroek met shirt ingepakt... je wil dan echt geen spijkerbroek aan en ik ga niet eerst een ererondje maken in de stad ofzo, als ik naar huis ga! Zeker als het een ks word, wil je geen harde stoffen hebben! Plus dat ik het ook erg lastig vind wat ik pas na de bevalling. Ik verwacht niet in mijn oude kleding te passen.... ben behoorlijk aangekomen dus heb vast mijn oude maat niet meer!
Ik moet je zeggen dat ik echt het gevoel heb, dat zonder ingreep deze baby echt nog lang op zich laat wachten ja! Heb jij dat ook?
Hahaha, dat ererondje! Ik doe als ik heen ga, een jurkje (dat ik al de hele zwangerschap aan heb) en een postitielegging aan. En dat kan ik ook mooi weer aan als ik het ziekenhuis uit kom, dacht ik zo....
Ja, dat heb ik ook! Weet zeker dat deze dan nog wel tot 44 weken bleef zitten... Vraag je je toch af hoe ze dat in 3de wereld landen doen.... Ben bang dat daar helaas veel kindjes dood gaan... Maar daar gaan wij niet aan denken! Bij ons komt het allemaal goed. En binnen een paar dagen hebben we een wolk van een baby in onze armen!!!!!
Haha, dat heb ik nu ook aan, en had ook bedacht dat dat bij het eruit gaan nog aankan!!! Wel een heerlijk idee dat we binnenkort weer normale (en leuke) kleding aankunnen hoor!!!
Ja, normale kleren!!! En mijn eigen lichaam terug!!! Daar verlang ik wel naar! Ik ga maar eens op de bank een beetje tv kijken! Ik wens jou heeeel veeel sterkte. En ik hoop nog wat van je te horen!
Jaa, ik ook heel erg! heb heel lang genoten van mijn buik, maar op een gegeven moment ben je het wel ineens zat hoor! En gewoon lekker shoppen en alles weer passen... heerlijk lijkt mij dat!!! En gewoon weer normaal bukken om mijn sokken aan te trekken, zonder het gevoel dat zowel ik als de baby knel komt te zitten!
en oja........ eindelijk al die schattige babyspulletjes en kleertjes in gebruik gaan nemen die hier al maanden te liggen wachten!!!!!!!!
Ik heb alles even terug gelezen! Ik wil jullie allebei heel veel succes wensen! Hopen dat jullie allebei snel jullie kleintjes in jullie armen hebben! Ik ben morgen uitgerekend en hoop niet zoals jullie over tijd te lopen, maar helaas hebben we daar zelf niks over te zeggen.. Toi toi toi!!
Dank je, dat is lief!!!!! Dat was vast een hoop onzin om voor jou terug te lezen hahah! Jij ook veel succes en hopen dat het bij jou eerder komt!!!!!!
Nou Nynke...... mijn laptop gaat zo uit! Als ik je niet meer spreek........ heel veel sterkte en succes gewenst en ik hoop dat we elkaar snel weer spreken........ met een baby op de achtergrond!!!!!!!!!!
@Lea: Bedankt! Heel lief van je. Zoals Lillibit al zei, misschien ook veel onzin van ons gelezen, hihihi. Het is een beetje het topic van ons 2 geworden merk ik... Jij ook alvast veel sterkte gewenst, en hoop inderdaad niet voor je dat je zo ver overtijd gaat lopen als wij hebben gedaan...
Ik had dat precies zo. Ik maakte mij daar zorgen over, maar het betekend niets. Ben met 42 weken bevallen, maar wel een bevalling van 2,5 uur dat wel
Mijn jongste is pas ingedaald tijdens de bevalling. Daarvoor ging hij zelfs nog alle kanten op in mijn buik. Met 40 weken draaide hij eindelijk op zijn kop, 3 dagen later zat ie weer rechtop en de dag voor de bevalling draaide hij weer terug. Toen de weeën begonnen (vanzelf, met 41+2) was hij nog niet ingedaald. Uiteindelijk heeft de vk de vliezen gebroken met 3 cm ontsluiting en toen plofte hij ineens een heel eind omlaag (voor mijn gevoel dan, haha). Uurtje later is hij geboren. Succes morgen!
@Luppy: ik word vrijdag ingeleid, maar vorige week gaf mijn vk aan dat zij niet thuis de vliezen zou breken als het hoofdje niet vast lag en niet vanzelf in ging dalen tijdens de weeen. Dan had ik dan dus ook naar het ziekenhuis gemoeten...
Terug van de vk en hier het hoofdje dus ook nog steeds niet vast...en nu had ik een andere vk en die zei idd als je vliezen breken direct gaan liggen en bellen ookal is het s nachts...ook gek dat vorige week door een andere vk weer wat anders werd gezegd..zij zei weer nee dat hoeft niet.. nou doe het dus mooi wel als het gebeurd..