Hoi Lillibit, Weet niet of je dit nog leest, maar goed! Hier is dus nog alles rustig en ik heb mijn tas klaar staan voor morgen! We moeten ons om 7.30 uur al melden! Ik heb de hele dag aan je gedacht en hoop dat het goed met je gaat! Misschien ben je zelfs al aan het bevallen! Spreek je hopelijk snel!
Hoi Lillibit, Ik plaats hier mijn verhaal maar even. En hoop dat alles goed gaat met jou! Ik ben vandaag om 7.30 uur opgenomen. Om 9.30 uur kreeg ik gel ingebracht, en had ik nog geen ontsluiting. Nu gaan ze waarschijnlijk om 16 uur kijken wat de gel heeft gedaan. Grote kans dus dat ik vandaag zeker niet meer beval. Hier trouwens een mooi systeem in het ziekenhuis! Eigen televisie, die ook dient als computer! Ik hoop snel wat van je te horen!
Hoi Lillibit, Hier nog steeds niks!! Gister kreeg ik niet een tweede keer gel omdat het te druk was op de verloskamers... Vanmorgen weer een keer gel gehad. Maar daar heb ik maar weinig reactie op. Om 16 uur nog een keer gel en hopen dat het dan doorzet! Ben er helemaal klaar mee! Ben emotioneel helemaal aan mijn eind!!! Ik hoop dat alles goed gaat met jou!!!
nynke..ik wil jou heel veel succes wensen en ik hoop heel erg voor je dat je binnen een hele korte tijd je beeb in je armen mag sluiten..pff het kan me zo voorstellen hoe jij je nu voelt..respect voor je dat je al 14 dagen over tijd loopt..lijkt me erg zwaar..aangezien ik het nu al zwaar vind...en dan mag ik eigenlijk niet klagen.. heel veel succes wijfie!
lieve meiden! Ik voel me erg vereerd om jullie namens Lillibit te mogen laten weten dat zij gisteren een prachtige zoon op de wereld heeft gezet!!!!!!!! En PRACHTIG is hij, ik heb hem net mogen bewonderen en ben verlieffffd!!! En Lillibit ligt (en Lillibit-man zit) helemaal te stralen!!!!!!! Hij is op keizerlijke wijze ter wereld gekomen dus daarom zijn ze nog even in het ziekenhuis, hopelijk mogen ze snel thuis verder gaan genieten! Aan Lillibit zelf de eer om thuis haar hele verhaal hier te vertellen en om zijn prachtige naam bekend te maken! @nynke1980 ik wil je even heel veel succes wensen (heb niet het hele topic gelezen, maar las dat je op dit moment ingeleid wordt). Ik ben zelf ook ingeleid met gel, dus weet er alles van Hoop dat je heeeeeeel snel mag genieten met je kleine wondertje! Heel veel succes!!!!!!!! (het kan ineens heel snel gaan, geloof me!)
@Mausi: Bedankt voor dit geweldige nieuws! Feliciteer Lillibit en Lillibit man van harte met hun zoon!!! Ze heeft zich goed aan de afspraak gehouden om vrijdag te bevallen! Ik helaas niet. Hier gaat het misschien zelfs wel zondag worden....... Ik hoop snel van Lillibit te horen hoe hun prachtige zoon heet!
Nu Lillibit bevallen is, heb ik mijn duimen weer vrij! Ik zal ze voor jou gebruiken, dat je snel gaat bevallen! Ik ben zelf ingeleid met gel, op zaterdagmiddag (16:00 uur) kreeg ik te horen dat ze zondag een rustdag zouden houden en maandag verder gingen met de gel... Ben toen uit frustratie/verveling gaan douchen (een uur lang), om 18:00 uur bleek ik toen INEENS 2 cm ontsluiting te hebben, toen de vliezen gebroken en om 23:00 uur lag mijn prinses op mijn buik! Niks rustdag dus op zondag, maar genieten!!!!!!!! Dus hoop dat het bij jou ook ineens snel gaat !!!! DUIM VOOR JE!
t heeft even geduurt maar na het strippen smiddags 4mrt is op 5mrt smorgens onze dochter geboren de bevalling duurde nog geen 2uur.
Mijn god, Nynke, wat heb ik met jou te doen!!!! Ik mag toch aannemen dat je inmiddels wel bevallen bent???? Ik kan je één ding nageven, je moet vasb bevallen zijn van een prachtkind, want wij hebben alle tijd gehad om ze prachtig af te werken in ons buikje!!!!!! En ook was het vast genieten in onze buikjes, aangezien onze babies daar zo lekker lang zijn blijven zitten!!!! Ik hou het ff kort, want er staat zo weer viste voor de deur, maar ik ben idd vrijdag 11-03-11 om 01;45 bevallen van een prachtige zoon, Jip!!!! Na ingeleid te zijn met een draadje, kwam alles al snel op gang en lag ik vanaf vijf uur al in een weeën storm! Uiteindelijk heb ik het gered tot 9,5 cm ontlsuiting, maar verder kwam ik niet. Jip was niet verder gedaald en lag ook nog eens met het hoofdje omhoog! Daarnaast woog hij 3920 gr, dus het was ook nog eens een flinkerd!! We zijn inmiddels alweer thuis, nieuw project, vertel ik nog wel! Ziekenhuis is goed bevallen, en nu thuis is het echte genieten begonnen! Ik zal later meer vertellen maar wil eerst weten of jij bent bevallen, Nynke, en hoe het met jullie gaat!!! @Makey: Jij natuurlijk van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!!!!! Wat mooi he???? Dat is snel gegaan die bevalling, hoe heb je dat ervaren? Mogen we de naam weten of houd je die liever voor je?? In ieder geval, Geniet!!!!!!!
Hoi Lillibit! Nou ik kom even melden dat ik uiteindelijk zondag om 17.31 bevallen ben van onze prachtige dochter (!! Ja, ik dacht echt dat het een jongen was...) Meije. Het was allemaal erg heftig! Ook ik zal je daar later alles over vertellen.. Jij in ieder geval gefeliciteerd met jullie zoon. Was je teleurgesteld dat het toch een keizersnede werd? Het belangrijkste is natuurlijk dat jullie kleine gezond op de wereld is gekomen! Geef jij ook borstvoeding? We houden elkaar op de hoogte!
Gefeliciteerd meiden! Lillibith: Welke gyn heb jij? Mn dochter was ook niet ingedaald en na veel gekloot een ks geworden ( ook in het rivierenland ziekenhuis ) en ben nu weer onder behandeling van de gyn en ben bang voor herhaling
Mijn gyn was dr Muijsers en ben uiteindelijk tijdens d eks geholpen door dr Geerinkx. Muijsers was degene die heeft opgetekend snel te handelen, die laatste was degene die toch te lang heeft gewacht en uiteindelijk zij dat ze eerder tot ks had moeten overgaan!
Heey Heey! Mijn gyn is inderdaad ook muiserts.. Schrok me dood toen ie tijdens de weeen aan mn bed stond.. Met zn grote handen en dat moet toucheren haha! Hele lieve man en hoop dat ie bij mij ook snel handeld en niet te afwachtend is. Hij heeft ook mn dochter gehaald via keizersnede. Liefs
@Rono: haha, ik schrok me ook rot van die Muisjers.....ik zag hem al lopen en zei al tegen mijn vriend.... zal je zien dat die slager mijn gyn is.... en ja hoor!! En die Belg heeft idd veel te lang gewacht..... maarja.... ben het nu alweer vergeten hoor!!!! Nynke: Gefeliciteerd met je dochter!!!!!!! Wat een leuke naam zeg!!!!! Hoe gaat het met jullie?? Pfff, je hebt dus gewoon nog tot zondag moeten wachten? Heftig hoor!! Heb je ook zo hectische week achter de rug met de kraamzorg? Wij hebben haar gister naar huis gestuurd, ipv van nog tot en met morgen..... hardstikke lief mens hoor, maar werd er wel een beetje gek van! Jip en ik doen het goed, dus we redden het prima zo!!! En mijn vriend is ook vrij, afgelopen en aankomende week, en die doet erg veel en doet dit hardstikke goed!!! Nee, de keizersnee is mij heel goed bevallen, vbond dat zo ontzettende opluchting... op de foto's zie je mij met een dikke glimlach op de ok liggen, whahah! Ik heb het tot het uiterste geprobeerd, tot 9.5 cm ontsluiting, maar Jip was nog steeds niet ingedaald, aan de zware kant en ook nog eens een sterrekijker.... al met al had dat nooit gepast!!! Ben dus helemaal tevree met mijn keizersnee..... Ook de napijn valt me mee..... ben vandaag zelfs al een stukje met hem wezen wandelen buiten! Heerlijk om weer buiten te zijn zeg!!! Jip is een erg lief mannetje, lekker tevreden en rustig! Hoe gaat het met jou en Meije???
Hoi Lillibit, Hier ff mijn bevallingsverhaal: Vrijdag ochtend werden we opgenomen. 's ochtends kreeg ik een keer gel waar ik een beetje harde buiken van kreeg. 's middags zou ik nog een keer gel krijgen, maar aangezien de verloskamers vol waren en mijn CTG goed was werd er besloten dit niet te doen. Volgende dag 's ochtends weer gel, waar ik geen enkele reactie op had. 's middags weer gel en toen kreeg ik wel serieuze harde buiken. 's nachts om half 3 werd ik er ook wakker van. die ochtend meteen weer gel en toen ging het los. Om half 12 ging ik naar de verloskamer, had ik 2 cm ontsluiting en werden mijn vliezen gebroken. Om half 2 kreeg ik een epiduraal en om half 3 had ik volledige ontsluiting. Maar waren mijn persweeen weg door de epiduraal. Dus ging ik aan de wee opwekkers. Ik heb ruim een uur geperst en was aardig ver, maar niet ver genoeg. Ook had de kleine in het vruchtwater gepoept. Dus werd de gynaecoloog erbij gehaald en werd er een knip gezet en de vacuum pomp erbij gehaald. Meije bleek dan ook een sterrenkijker te zijn... Maar toen was ze er dan eindelijk en waren we dolgelukkig! Wat een lang verhaal... Maar we hadden dus beide een sterrenkijker! Zou dat de reden zijn dat ze nooit goed ingedaald zijn??? En dat ze zo laat kwamen?? Hier een goede paar eerste kraamdagen gehad! Ik heb een erg fijne kraamverzorgster gehad en vond het eigenlijk wel jammer dat de 7 dagen weer voorbij waren... Maar mijn man is dan ook niet veel vrij geweest.. 4 dagen maar.. Gaat alles nog steeds zo goed bij jullie? Ik heb ff een foto van onze mooie dochter in mijn profiel gezet. Groetjes!!
Pffff..... jij hebt dus ook een heftige bevalling achter de rug!!! Maar uiteindleijk is het dus toch nog gewoon op de normale manier gelukt!!! En ik heb even naar je foto's gekeken, wat een mooi meisje!!!!! Daar ben je vast heel happy mee! Mijn vriend is twee weken vrij en ik vond het dus heerlijk dat de kraamhulp er weer vandoor was, we redden het prima samen zo!Zal volgende week wel ff wennen zijn..... er alleen voorstaan hahaha! Maar we zijn vandaag al met Jip naar de ikea geweest, hij heeft zijn vuurdoop al gehad, hahaha! Grappig dat we ook nog eens beiden een sterrekijker hadden, echt toevallig hoor!!! Jip doet het erg goed, is een heel tevreden mannetje! Hij huilt weinig, maar is wel ff wennen hoor, als je in het begin nog niet goed weet wat er is met hem.... zo zielig vond ik dat! Heb jij dat ook? Doet Meije het verder ook goed en hoe gaat het met jou?? Groetjes!!
Hoi Lillibit, Hier vandaag voor het eerst helemaal alleen met mijn dochter! Gaat helemaal goed hoor. Alleen ben ik zelf nog niet al te goed ter been (ik zou echt nog niet door de Ikea kunnen lopen!!!) en er is aardig wat te doen in huis... Ik ben ook iemand die moeilijk de boel de boel kan laten. Dus dan doe ik al snel weer teveel.. Nou ja, dat is dan de eerste tijd even niet anders. Meije doet het heel goed! Ik geef borstvoeding en dat gaat uitstekend! Ze heeft soms een aantal uurtjes dat ze wat onrustig is, maar ik heb geen klagen. Hoeveel uurtjes slaapt Jip tussen de voedingen 's nachts? En geef jij ook borstvoeding? Ja, ik schrok erg van mezelf dat ik me af en toe zo onzeker voel! Dat had ik nooit verwacht en ben ik ook niet van mezelf gewend! Nu moet ik zeggen dat dat nu al wel wat minder is. Met name de eerste week had ik daar erg last van! Kraamtranen!!!!!! Groetjes!
Hoi hoi!!! Alles goed hier?? Nynke.... hoe gaat het met jou en de kleine meid? Al helemaal gewend met zijn tweeen?? Ik ben vandaag voor het eerst alleen met Jip..... mijn vriend is vandaag weer aan het werk! Gaat helemaal goedkomen hoor, maar wel een beetje jammer..... was natuurlijk wel heel gezellig met zijn drietjes thuis!!! We hebben expres niet teveel bezoek laten komen,zodat we lekker veel met zijn drietjes konden doen. Ik ben echt supergoed ter been, ondanks de keizersnee... en we zijn al naar de dierentuin geweest (we wonen ernaast en we hebben een abonnement.... dat liep bijna af, dus konden we mooi nog gauw even), lekker even naar de stad, veel gewandeld, datsoort dingen! dat was heerlijk genieten hoor!!! Jio doet het nog steeds erg goed. Ik geef geen borstvoeding, dat zag ik niet zitten. Jip is echt een man van de uren zeggen wij al.... hij slaapt goed, maar wil wel elke drie uur nog steeds een fles hebben! vannacht zowaar iets langer dan 41/2 uur!! Wist niet wat me overkwam hahah! Hoe lang slaapt Meije door?? Jip is nu wel verkouden en dat klinkt heel zielig.... zo'n verstopt babyneusje!!! Nou, we gaan eens kijken wat de dag ons vandaag brengt! We zitten nu nog lekker op bed.... wacht tot half elf, tot zijn volgende voeding. Dan hoop ik dat ie weer even gaat slapen zodat ik kan douchen... en daarna naar beneden! Ik moet dus nog wel in de gaten houden dat ik niet teveel trappen loop, door de wond... dus dat moet ik ook plannen, hahaha! Groetjes!!!