Mama van chayenna stuurt trouwens geen boze smiley Ik denk dat jij hem niet kunt zien deze? Haha. Het is een lachende blozende smiley.
Is er bij de skull van mijn beeb te zien of het een jongen of meisje is hahah ben zo nieuwsgierig...!
Oh gelukkig! Dacht al dat moet haast een foutje zijn hihi. Dit kreeg ik gister te zien Hopelijk is het goed te zien, de afbeelding is een beetje klein.
Haha ok! Nou ben benieuwd! Mijn man hoopt stiekem op een knul en ik dat zou ik dan ook wel leuk vinden voor hem, we hebben al 2 meiden. Nog een meid erbij zou ik zelf helemaal niet erg vinden
Oooh echt!? Dan hoop ik voor je dat ik het mis heb! Hier ook de derde na 2 meiden...mijn man zou ook graag een jongen willen...niet dat hem heel veel uitmaakt hoor. Ik zou het ook leuk vinden voor hem maar ik zou ook helemaal in de wolken zijn met nog een meisje haha.
Ik ben ook meer thuis in de nub theorie. De skull van deze baby is wel anders dan van mijn zoon. Dat deed me denken aan misschien een meisje. Het is just for fun. Ik heb vrijdag de nekplooimeting, ga dan vragen of ze de nub op de foto willen zetten. Of is het raar als ik dat vraag?