Mijn zoontje gaat sinds een paar dagen uit zichzelf zitten, nu mag hij toch langzaamaan mee op de fiets? En dan beginnen met 5 minuutjes ofzo?
als je zoon stabiel zit kan hij gewoon mee op de fiets. mijn dochter ging mee op de fiets toen ze 8 maanden was en stabiel zat ik heb niet gewacht tot ze zelf ging zitten. eerste keer dat we gingen fietsen was ongeveer een kwartiertje heen en een kwartiertje terug (op en neer naar mijn ouders)
Mijn zoontje zat met 9 maanden voor het eerst voorop de fiets, kon toen wel stabiel zitten en zelf gaan zitten. maar ben toen een blokje van 5 minuten wezen fietsen en zo heb ik het opgebouwd. Hij vind het geweldig op de fiets
met 11 maanden lijkt me dat dat kan ja, ik heb ook bij die leeftijd voor het eerst gefietst, maar toen kon mijn dochter wel al een tijdje zitten.
yuri gaat ook al mee op de fiets hij gaat nog niet uit zich zelf zitten maar zit wel stabiel als je hem neer zet.
Ja hoor, dat kan al wel. Mijn zoontje ging met 9,5 maand mee. Hij kon toen al ruim een maand goed blijven zitten. Nog niet zelfstandig, dus het kan echt al wel.
Mijn dochter gaat sinds kort bij 7,5mnd mee op de fiets, ze kan al een tijdje zelf zitten, maar had het eerst nagevraagd bij het bureau'tje en daar zeiden ze dat het zeker kon. Zeker als ze als zelf kunnen zitten, maar aangezien je zoontje al 9,5 mnd is en zelf kan zitten lijkt het mij geen probleem. Zelf fiets ik voorlopig nog niet langer dan 15 min.
Mijn dochter gaat ook sinds vorige week mee op de fiets, ze kan goed zitten, maar nog niet zelf gaan zitten. Ik heb de orthopeed waar we komen vanwegen haar spreidbroek gevraagd wat hij dacht en hij vond het geen enkel probleem, mist ik niet geen crossen
Mijn zoontje gaat ook zelf zitten en we zijn dit weekend voor het eerst met hem gaan fietsen.. geen 5 minuten hoor. Gewoon 20 minuten heen en 20 minuten terug en even pauze genomen tussendoor. Hij vond het geweldig. Je mag zo lang fietsen als dat je kindje kan zitten en als hij zelf kan gaan zitten dan is dat dus redelijk onbeperkt maar ik zou persoonlijk geen tochten gaan maken.
Hallo, Ik heb even een vraag: Mijn dochtertje is nu bijna 9 mnd,ze vertikt het om zelf te gaan zitten en als ik ze zittend in de bank zet valt ze weleens naar links of rechts, maar wanneer ze in de kinderstoel zit ( zonder dat ze daarin wordt vast gezet ) dan zit ze kaarsrecht ook probeer ik weleens hoe ze zit in het fietsstoeltje idemdito ( heb nog niet gefietst met haar hoor ) Ipv zitten wil mijn dochter niets liever dan staan en ze staat ook stevig ( lopen doet ze nog niet hoor alleen in het loopkarretje ) zou ik nu al een klein stukje met haar kunnen proberen te gaan fietsen? wat denken jullie of wat is jullie mening? Groetjes
@Sunnyangel. Ik denk dat je wel kunt fietsen hoor, ik zou het nog niet overdrijven in het begin en even goed opletten op kuilen en bulten maar verder? Veel plezier!
Timo gaat ook al mee op de fiets, hij kan nog niet zelf gaan zitten maar zit wel heel stabiel. Eerste keer hebben we iets van 5 min gefietst en zo steeds iets meer. Hij vind het echt prachtig
het cb heeft tegen mij gezegd zodra ze goed kunnen zitten mag je max 15 minuutjes fietsen heerlijk alleen is me band nu constant lek
@sunnyangel: mij hebben ze bij het cb geadviseerd om dan nog even te wachten. Mijn zoontje had precies hetzelfde alleen was ie nog een maandje ouder. Ik mocht van het cb met hem gaan fietsen als ie niet meer om zou vallen (naar links of rechts). Heb het zekere voor het onzekere genomen en nu pas gaat hij zelf zitten (ja tis een latertje wat dat betreft ) en ga ik met m fietsen.