Hoi allemaal, Ik kon geen topic terugvinden over specifiek IVF in AZM, dus dacht ik open er zelf maar één! Mocht ik iets over het hoofd hebben gezien, dan hoor ik het graag Wij hebben net onze 6e IUI achter de rug en deze week is het dus weer erop of eronder...Ik geloof er zelf niet meer in en weet dat de volgende stap dus IVF gaat zijn. We hebben al besproken dat we naar Maastricht willen en horen heel veel positieve verhalen in de wandelgangen. Nu vraag ik mij af wat de ervaringen zijn van mensen die er daadwerlijke onder behandeling staan voor IVD. Hoelang zijn de wachttijden? Hoe gaat alles in zijn werk? Krijg je eerst een intake? Denk het wel? Zijn het fijne artsen/verpleegsters? Ik hoor graag van jullie! Liefs, Moon
Ik wil wel mee lezen... Ik kan je helaas niet verder helpen met je vragen of je moet nog even een paar maanden tijd hebben... Wij gaan starten met IVF en hebben de 28ste intake gesprek.. Helaas is de wachttijd 3/4 maanden. Voor de rest vind ik het wel fijn in het AZM.
Pffft.....wat een rot wachttijd Dan moet ik ws. nog langer wachten omdat ik nog niet eens op de wachtlijst sta...Gisteren ongi geworden. 6 maart gesprek met gyn en dan doorverwijzing naar AZM. Had AZM al gebeld, maar ze hebben echt die doorverwijzing nodig en...dus moet ik daarvoor wachten tot 6 maart. Jeetje...in juni is het alweer 3 jr geleden dat wij de keuze maakten met de pil te stoppen... Dan stel ik me maar vast in op juli/aug ofzo :-S Trek jij het nog een beetje? Ik zie dat het zaad niet goed is... Wat balen zeg! LIefs, mOon
Ik kom vanaf dinsdag ook pas op de wachtlijst te staan... Hopelijk gaat het allemaal wat sneller... Waarom mag je pas 6 maart naar de gyn..?!
Hoi meiden, Ik ga ook naar Maastricht voor IVF.. Hebben 28-3 onze intake.. Heb ik 2 weken geleden voor gebeld. Wat moet ik me voorstellen van zo'n intake gesprek? Wat voor onderzoeken doen ze dan nog allemaal? En als ik het goed begrijp is er 3-4maanden wachttijd?? X Monatoet
Hallo ladies, Even een kleine update... Heb dinsdag de intake gehad.. Stelt dus niks voor. Kregen papieren voor bloed te prikken (aids & hepatitis) en het recept voor de pil. Deze moet ik gaan slikken op de 3de dag van mijn ongi. Dinsdag heb ik telefonisch consult voor de uitslag van het bloed. Vanaf dan worden we aangemeld op de afdeling IVF. We krijgen dan per post een datum voor de afspraak toe gestuurd. Dan krijgen we eerst een voorlichting. Deze is verplicht en daarna weer een gesprek. Bij dat gesprek krijg ik dan een stappenplan met betrekking tot spuiten etc. Maar deze afspraken worden pas rond eind april gemaakt. Want eerder zat alles vol. Dus echt een wachtlijst was er niet. @Monatoetje je loopt dus nu in een ander ziekenhuis..?! Krijg je de intake al op de IVF afdeling..?! Heb je de bloed test al gehad..?!
Hoi Suus Ik ben idd in ander ziekenhuis nu onder behandeling, daar heb ik iui's gehad, heb nu net de laatste iui gehad, en nu worden we dus voor ivf doorgestuurd, dat doen ze in ons ziekenhuis niet. Heb gewoon poli in maastricht gebeld en afspraak voor intake gemaakt.. Die hebben we dus 28 maart.. Welke Dr. had jij? Dus intake stelt niet zoveel voor dus? Wat voor voorlichting is dat dan? Waar je verplicht heen moet.. Gelukkig dus niet echt een wachtlijst.. X
van der golde ofzoiets... tja ik weet niet of jij meteen bij ivf terecht komt of bij gynaecologie... nee ik vond van niet omdat ik bij het slecht nieuws gesprek van het zaad hetzelfde te horen kreeg... jij hebt dus nog geen aids test gehad..?!
Nee, ik heb in Maastricht nog geen onderzoeken gehad. Was jij wel al onder behandeling bij het Azm? Mag ik vragen wat bij jullie de reden voor ivf is? Ik heb via de post bevestiging gehad van afspraak en daar staat op poli gyn, nivo 1 route 7. Bij dr Dunselmans Heb ook een vragenlijst voor mij en mijn man meegestuurd gekregen die we moesten invullen en meebrengen naar afspraak, heb jij dat ook gehad? X
Nog even een vraagje, heb me net pas aangemeld op deze site maar hoe krijg je die tekst onder je naam te staan over wanneer gestopt pil enzo? X
bij gebruikersinstellingen en daar staat links handtekening... Oh ok jullie moeten vanaf het begin starten... dan zal jij de intake die ik nu heb gehad dan krijgen... ik heb PCOS maar dat maakt nu niks meer uit en bij mijn vriend is het zaad slecht...
Ik heb het gevonden, maar zie het er nog niet onder staan. Bij mijn man is het aantal zaadcellen aan de lage kant vandaar dat wij met iui zijn begonnen, maar na opwerking bleven er te weinig zaadcellen over, vandaar dat wij ivf gaan doen nu.. In zo,n voorlichtingsgesprek alleen of is dat met meedere stellen? X
Ik hoop het ook voor je, neem toch aan dat ze je daar gelijk voor inplannen nu... Ik duim voor je dat je snel,post krijgt, hou je me op de hoogte? X
denk pas eind volgende week... maar ja wat zeur ik nu... jij moet nog langer wachten en bent al langer bezig... gek dat jij zo lang moet wachten... gelukkig kon ik toen snel terecht...
Hej! Langzaam wordt het drukker hier, gezellig!! Oke dus niet echt een wachtlijst, maar toch wel volle agenda's daar begrijp ik..Ik wist indd dat je eerst een intake kreeg en daarna een infobijeenkomst. Vroeg me alleen af hoe snel dat allemaal ging. Sasje24 ik hoop dat IUI jouw oplossing gaat zijn en dat IVF niet nodig is Heel veel succes! En de rest van de meiden natuurlijk heel veel succes met IVF!!! Hopelijk wordt ons geduld snel beloond! Mag ik vragen waar jullie wonen? Allemaal in Limburg of...? Ik heb 6 maart pas een eindgesprek met mijn gyn omdat ze deze laatste IUI eerst wilden afwachten. Ik wilde al meteen een afspraak, maar dat kon dus niet eerder. Al met al valt het nog mee, want ik ben 25feb ongi geworden. Dan krijgen we de doorverwijzing en dan dus pas een eerste intakeafspraak bij Gynaecologie. Ze zeiden mij dat dit standaard was..?! Dan krijg je indd wat onderzoeken/testjes en dan wordt je pas doorgestuurd voor IVF, tenminst zo vertelt mijn gyn hier het. Ik weet ook niet of dat is omdat er "officieel" niets mis is met mij en het zaad van mijn vriend zelfs van topkwaliteit is.. Ik weet niet of ze eerst een soort van 2nd opinion doen of wat ook. Ik vind het echt irri dat het allemaal zo onduidelijk is, maar goed nog ff geduld tot 6 maart! Ik heb de poli in AZM gebeld en gevraagd of ik al een afspraak kon maken, maar helaas...eerst doorverwijzing Geduld is een schone zaak...al bijna 3 jaar hier :-S Maar meiden, leuk dat jullie mee komen kletsen! Liefs, Moon
Sasje ik zie nu dat jij dus al veel IUI's achter de rug hebt, 7 in totaal en je bent nu bezig met de 8e en krijgt er nog 3? Of heb ik het verkeerd ?