39 en gaan voor een tweede. Spannend

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Anjou, 3 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zomersproet

Zomersproet Fanatiek lid

17 apr 2014
    1.041
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi Anjou, ik snap heel goed dat je even afstand moet nemen. Even rustig aan en je niet gek laten maken met alle testen enzo, gewoon je gevoel volgen en afwachten. Meer zit er toch niet op dan wachten, helaas.
    Ik heb morgen mijn echo, ben bloednerveus. Maar ja, ook hier: ik kan alleen maar afwachten en hopen dat het goed zit. Brrrrrrr....

2. Anjou

Anjou Niet meer actief

Hele dikke knuffel Zomersproet. Denk aan je morgen. Hoe laat heb je de echo??

3. Schrikje41

Schrikje41 Actief lid

29 mrt 2013
    287
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend hoor. Ik hoop heel erg voor je dat het goed zit :)

4. Zomersproet

Zomersproet Fanatiek lid

17 apr 2014
    1.041
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vanochtend de echo gehad, bloednerveus was ik! De gyn ging ook niet eerst in gesprek maar vroeg of we dan maar meteen zouden gaan kijken. Het hartje was meteen te zien, en toen hij het geluid harder zette kon ik wel huilen, zo mooi en regelmatig klopte het hartje! Het is er deze keer ook maar een, voor zover hij het kon zien. Daar ben ik heel blij mee, want ik was bang dat het er met twee toch weer sneller mis zou kunnen gaan. Ben wel 2 dagen minder ver dan ik dacht (7 +6), dus maar goed dat ik de echo toch op deze week heb gehouden en niet afgelopen week: meteen wat duidelijker. Omdat ik volgende week vrijdag op vakantie ga, en gezien mijn historie ( toen ook eerst hartslag en bij de tweede echo niet) stelde de gyn voor om volgende week donderdag nog een echo te doen. Hij zei dat hij dan ook beter de lengte kon meten en bepalen hoe ver ik nou echt ben. En of er niet nog eentje verscholen zit achterr de ander en het er toch 2 zijn. Ik ben zooooo mega opgelucht! Ik weet dat ik er nog lang niet ben, maar dit was toch echt een heel belangrijke eerste stap!! Zo blij :)

5. Anjou

Anjou Niet meer actief

O zomersproet wat fijn. Net wat je zegt zekerheid heb je nooit, Maar je hebt toch een supermooie stap vooruit gezet. En wat fijn dat je voor de vakantie nog een echo krijgt.
    Helemaal blij voor jullie!!

6. Zomersproet

Zomersproet Fanatiek lid

17 apr 2014
    1.041
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je wel Anjou!!

7. ester77

ester77 Actief lid

6 sep 2009
    127
    0
    0
    He dames, wil ook wel even meeschrijven. Ben 36 jaar, bijna 37. Ben niet actief aan het mikken op de juiste datum's qua eisprong want ik heb een wisselende cyclus maar ik gebruik geen ac, dus wat mij betreft mag het wel. Heb nu zo rond een eventuele eisprong geklust, de wens is groot dus voel ik van alles. Ik had alleen na de seks steeds wat bloedverlies, dat ging wel snel over maar maakt het verwarrend.
    Zomersproet, van harte! Fijn dat je over een week weer heen mag voor een echo.

8. Anjou

Anjou Niet meer actief

Welkom Ester.

Hebben jullie al kinderen? Of word dit de eerste?

9. Schrikje41

Schrikje41 Actief lid

29 mrt 2013
    287
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh wat fi.jn Zomersproet, gefeliciteerd met deze eerste goeie stap! En fijn dat je snel weer een echt mag.

Ester welkom :)

10. Anjou

Anjou Niet meer actief

Sinds vandaag heeeeel licht streepje ovu-test. Ook wat buikpijn. Lijkt erop (heb stille hoop) dat mijn cyclus alweer wat gaat doen. Vanaf nu maar 2x per dag testen

11. ester77

ester77 Actief lid

6 sep 2009
    127
    0
    0
    Ik heb een zoontje van 4 jaar :) Ik (we) zou graag nog een kleintje willen, hoop dat het niet lang hoeft te duren...
    Suc6 met testen Anjou. Ik heb ook ovutesten en heb een lichtere streep gehad op 03 juli, dat is dan de 14de dag van de cyclus. Maar mijn cyclus is helaas erg wisselend met als uitschieter 39 dagen en gemiddeld 30 dagen...

12. mar77

mar77 Bekend lid

10 okt 2010
    534
    129
    43
    Welkom Ester.
    Zomersproet, fijn dat je echo goed was. Nu kon je heerlijk op vakantie genieten.
    Anjou, hoe is het nu met jou?

Hier een lekker op vakantie geweest en niet aan schrijven op ht forum gedacht.
    Een rare cyclus gehad. Na 23 dagen verloor ik bloed en toen niet meer tot ik 26 dagen was. Toen goed ongesteld.
    Nu dus aan de volgende ronde begonnen.

13. dorri

dorri Bekend lid

20 sep 2006
    916
    0
    0
    Hi meiden,

ik zit op het wachtbankje.. nod op 24 augustus (sta ook op die lijst in het forum) ik had dinsdag een positieve ovulatietest, zie foto (paar dagen eerder dan verwacht) maar hebben gelukkig goed gebruik gemaakt van de vruchtbare dagen.. zaterdag, maandag, dinsdag en woensdag geklust.. gisteren (woendag dus) ook mooi helder slijm waar ik draden van kon trekken dus ik hoop maar dat de timing ergens precies goed is geweest.. ik denk dat ik vanavond een rustavondje inplan.. goh goh.. wat spannend toch weer...

lfs, Dorri

Bijgevoegde bestanden:

14. mar77

mar77 Bekend lid

10 okt 2010
    534
    129
    43
    Dat is een mooie serie Dorri.
    Daar heb je je ei niet gemist.
    Zal ook mijn setje plaatsen.

Bijgevoegde bestanden:

15. mar77

mar77 Bekend lid

10 okt 2010
    534
    129
    43
    hij is wat onduidelijk doordat hij zo klein is, maar op 4/8 knalde hij met sensitest en met action. (ik wilde weten of de actionisten het zouden doen, dus heb rond mijn eisprong met 2 testen getest.
    Maar action werkt dus prima.

16. dorri

dorri Bekend lid

20 sep 2006
    916
    0
    0
    ow maar dat is ook een mooi rijtje! overduidelijk heh op 4/8!

ik had dus dinsdag mijn knaller maar op woensdag en donderdag nog vruchtbaar slijm! heb goed geklust za, ma, din, wo en donderdag! dus daar zou het niet aan kunnen liggen! manlief was zo vastberaden (zo lief)

Nu op het wachtbankje! spannend vind ik het weer hoor.

Deze maand ook echt heel (lees nog) bewust(er) geleefd. drink nog maar 2 kopjes koffie per dag en alcohol heb ik helemaal verbannen. niet dat ik nu zo'n zuipschuit ben maar af en toe een wijntje met het mooie weer en op een feestje is toch wel lekker. Toch kies ik er deze ronde even voor om het niet te doen.. je weet maar nooit of die kleine dingen net even dat extra zetje kunnen geven en ik vind het niet erg om te laten. verder ben ik deze ronde tarwekiemolie gaan slikken. als je 39 bent heb je gewoon niet meer zo heel veel tijd vind ik persoonlijk dus daarom help ik graag een handje mee door wat kleine wijzigingen in hoe ik leef.. nu maar hopen dat het allemaal zinvol is.

jij ook succes heh!

lfs, Dorri

17. mar77

mar77 Bekend lid

10 okt 2010
    534
    129
    43
    ik heb geloof ik een glaasje wijn tijdens mijn menstruatieperiode gedronken en verder ook niks. Verder leef ik al gezond denk ik. Koffie lust ik niet.
    Tarwekiemolie gebruik ik niet, maar wel een multivitamine.

we duimen voor elkaar. Spannend he!

Ik ervaar al de tijdsdruk, terwijl ik 37 ben. pffffh wat kan het een stress geven. Dan zeggen ze leuk dat je het los moet laten en niet teveel er mee bezig moet zijn. Maar dat lukt me dus niet he!

18. dorri

dorri Bekend lid

20 sep 2006
    916
    0
    0
    hoe gaat het hier?

19. mar77

mar77 Bekend lid

10 okt 2010
    534
    129
    43
    Met mij goed, verder is het hier wel heeeeeeel rustig. Hoe is het met jou?

20. dorri

dorri Bekend lid

20 sep 2006
    916
    0
    0
    Goed! heb net een verhaaltje geschreven in het topic "zwanger op latere leeftijd" volgens mij was iedereen daar naar toe gegaan..

anyway: ik zit op 5 of 6 dpo. voel me eigenlijk prima en kalm, paar dingetjes die opvallen..

-heb het erg koud (vooral op mijn werk)
    -einde van de dag moe!
    -temp blijft gelukkig (tot nu toe) rond 37grdn na eisprong (nog geen innestelingsdip gezien in de temp)
    -elke dag wel krampjes in mn buik
    -gisteren bij toiletbezoek kramp in m,n darmen en aan de dunne (sorry voor de details ;)
    -gisteravond btje weeig/misselijk na avondeten en aan de thee gegaan ipv koffie

En verder, wachten, wachten, wachten en nog eens wachten..;)

Deel Deze Pagina