Het andere topic zit bijna vol. Ik heb alvast een nieuwe aangemaakt, zodat we gewoon verder kunnen kletsen
Oh stelletje kletskousen dat we zijn!! Ik ga nog ff terug naar het andere topic en alles doorlezen. Is er al meer roze? Spannend!
♥♥ NOD ♥♥ Februari 2013 Ikapika (33 jaar), 1e kindje, 1e ronde, Zwanger! Uitgerekend op 17-10-2013 Eda (30 jaar), 1e kindje, 3e ronde, Zwanger! Uitgerekend op 21-10-2013 Jaydee (23 jaar), 1e kindje, 1e ronde, Zwanger! Uitgerekend op 06-11-2013 ♥♥ NOD ♥♥ Maart 2013 Souries (29 jaar), 1e kindje, 1e ronde, Zwanger! Uitgerekend op 17-11-2013 Cygnet2 (40 jaar), 3e kindje, 1e ronde, Zwanger! Uitgerekend op 22-11-2013 MamsieM (30 jaar), 2e kindje , 2e ronde, Zwanger! Uitgerekend op 28-11-2013 MGBK (29 jaar), 1e kindje, 23 maart Lizzie (26 jaar), 1e kindje, 23 maart Dido82 (31 jaar), 1e kindje, 23 maart MamavanDJ (30 jaar), 3e kindje, 1e ronde, 25 maart Dorianne (31 jaar), 3e kindje, 25 maart Losje (33 jaar), 3e kindje, 2e ronde, 28 maart ♥♥ NOD ♥♥ April 2013 Nimme (32 jaar), 4e kindje, 1e ronde, 1 april Bouwjaar (33 jaar), 1e kindje, 2e ronde, 1 april Lov23 (29 jaar), 3e kindje, 2e ronde, 3 april BellaNoa (26 jaar), 3e kindje, 2e ronde, 8 april MamaAnnelies (22 jaar), 2e kindje, 3e ronde, 13 april 6 zwanger, 11 nog onbekend
Bella wat een mooie plek heeft jullie meisje nu! Prachtig! En wat heftig voor jullie neefje en schoonvader. Hoop dat tygo snel geopereerd en beter wordt en ze er snel achter komen wat er met je schoonvader is, zodat ze de juiste behandeling kunnen starten. Dat ziekenhuis heb ik zelf ook erg slechte ervaringen mee en herinneringen by. Wil er zelf NOOIT naartoe! Ik ga altijd nh andere ziekenhuis in nijmegen. De instelling van je man lijkt me voor jou wel fijn of niet? Jullie zijn echt toe aan rust? En positief nieuws! lov wat is je laatste stand van zaken? Ga je morgen weer testen? Hier? Ml is weer eens niet uit te staan met zn buien... Ik kom niet eens aan mn eigen verhaal toe. Heb dus al helemaal niet verteld van de twee testen en de naar ik vrees komende ongesteldheid. Truste dames!
He meiden, dat is wat. Moet ik twee topics terug lezen! @Lov.................... ik snap er ook niets meer van............. wat zul jij gefrustreerd zijn zeg! Pfff wat een onduidelijkheid! @Bella, heftig dagje lieverd. Fijn dat Demi* er is, mooi plekje ook! Doe je rustig aan meid? Het is niet niks wat er allemaal gebeurd nu! Hopelijk kan je petekind vrijdag wel geholpen! @all, niet telkens excuses maken voor het klagen. Daar zijn we voor meiden! (en ik heb hele brede schouders, kan veel hebben hoor! Jank alleen af en toe mee door die stomme hormonen....) Hier begint het een beetje te landen, ik ben weer zwanger.... Wel een trekkend gevoel in mijn buik. Blijft natuurlijk ook spannend allemaal. Maandag VK bellen en moeders voor moeders.
Lekker zwanger dus mamsie! Super voor je! Snap wel dat je geen excuses hoeft te maken maar soms is het wel vervelend als je dat schrijft terwijl sommigen zelf net positief hebben getest. Of het als bella nóg een stapje heviger hebben. Dan voelt je gezeur soms wat bewaard. Of zo. Snap je?
@ Mamsie, lekker genieten van het zwanger zijn! @ ML, ja ik vind het wel fijn dat hij zo ver is, maar soms kon ik me er ook erg aan irriteren en hij moest in het begin nog even een weg zoeken om mij te kunnen helpen. Hij zei namelijk steeds dingen die het juist erger maakte Hij is totaal niet tactisch. Maar nu de afgelopen week heb ik echt veel steun aan hem gehad en weet hij nu ook precies hoe hij er voor me moet zijn. Nu wel fijn dus! @ Mgbk, nou de mensen vond ik daar aardig en duidelijk, maar het was denk ik gewoon meer de situatie. Schoonzus ervaart het heel anders met het personeel, zij vindt ze dus totaal niet aardig enzo. Je hoeft je trouwens niet bezwaard te voelen hoor! Ja vandaag had ik een heftig dagje, maar over een paar dagen ga ik ook gewoon weer klagen (denk ik hihi) over mijn ovulatietesten Zo heeft iedereen wat toch haha. Je kunt hier gewoon alles kwijt, leuke en minder leuke dingen!
@mgbk: je zou denken dat jouw vriend zwanger is met zijn humeurwisselingen! misschien is hij er onbewust toch meer mee bezig dan hij zegt/laat blijken...
♥♥ NOD ♥♥ Februari 2013 Ikapika (33 jaar), 1e kindje, 1e ronde, Zwanger! Uitgerekend op 17-10-2013 Eda (30 jaar), 1e kindje, 3e ronde, Zwanger! Uitgerekend op 21-10-2013 Jaydee (23 jaar), 1e kindje, 1e ronde, Zwanger! Uitgerekend op 06-11-2013 ♥♥ NOD ♥♥ Maart 2013 Souries (29 jaar), 1e kindje, 1e ronde, Zwanger! Uitgerekend op 17-11-2013 Cygnet2 (40 jaar), 3e kindje, 1e ronde, Zwanger! Uitgerekend op 22-11-2013 MamsieM (30 jaar), 2e kindje , 2e ronde, Zwanger! Uitgerekend op 28-11-2013 MGBK (29 jaar), 1e kindje, 23 maart Lizzie (26 jaar), 1e kindje, 23 maart Dido82 (31 jaar), 1e kindje, 23 maart MamavanDJ (30 jaar), 3e kindje, 1e ronde, 25 maart Dorianne (31 jaar), 3e kindje, 25 maart Losje (33 jaar), 3e kindje, 2e ronde, 28 maart ♥♥ NOD ♥♥ April 2013 Nimme (32 jaar), 4e kindje, 1e ronde, 1 april Bouwjaar (33 jaar), 1e kindje, 2e ronde, 3 april Lov23 (29 jaar), 3e kindje, 2e ronde, 3 april BellaNoa (26 jaar), 3e kindje, 2e ronde, 8 april MamaAnnelies (22 jaar), 2e kindje, 3e ronde, 13 april 6 zwanger, 11 nog onbekend nod aangepast
Irritant mgbk. Vandaag de lucht geklaard? Edit las je bericht in deel 1. Nee dus. Veel plezier vanmiddag. Ps gewoon hele dag voor de boeg hier