Hallo allemaal, Ik wil me graag even voorstellen. Ik ben 39 jaar, moeder van 3 kinderen, een zoon van 14, een dochter van 13 en een dochter van 11. Mijn vriend heeft uit zijn vorige relatie ook 3 kinderen, een dochter van 15, een dochter van 14 en een zoon van 12.Zijn kinderen wonen niet bij ons, maar komen om de week een weekend. Genoeg kinderen zou je zeggen, maar toch kriebelt het weer! We hebben wel getwijfeld hoor. Onze kinderen zijn al behoorlijk zelfstandig natuurlijk, we zouden weer opnieuw beginnen. Ook onze leeftijd speelt natuurlijk wel mee. Ik ben al 39, mijn vriend is 46. Maar toch! Het kriebelt! Zijn er vrouwen in vergelijkbare omstandigheden?
zal een gezellige boel zijn bij jullie thuis! ja hoor er zijn hier meer 30 plussers...... er is zelfs een aparte topic bij zwanger worden... liefs bianca
Van harte welkom hier. Ja nog ouder zelfs. Ik ben 45 en mijn vriend is bijna 43. Het zou mijn eerste worden en van mijn partner de 4e.
Bent zeker niet de enige! Ben al 42. Heb 2 mislukte IUI behandelingen achter de rug. En jij? Groetjes Marjo
hoi hoi welkom hier ik ben zelf 34 en mijn man 44, hij heeft twee dochters van 18 en 14 en ik heb 2 dochters van 13 en 5.... toch kwam ook bij ons het verlangen naar een kleintje van ons samen, en zie hier, we krijgen er twee en zijn ook super gelukkig er mee.... ik denk dat de leeftijden niet veel uit maakt. ik was 21 toen ik mijn eerste kreeg en ben dadelijk 35 als ik deze twee weer mag krijgen, denk alleen wel dat ik het nu bewuster mee maakt als toen ik wat jonger was... weet dat dit dus echt mijn laatste zwangerschap zal zijn