39 graden koorts vd warmte?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Dana, 4 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 19linda85

19linda85 Actief lid

23 feb 2010
    205
    0
    0
    Mijn zoontje, nu 8 maanden heeft ook al sinds zaterdag koorts. Komt net niet boven de 39 uit... 's Morgens meer richting de 38 en 's avonds tegen de 39... Hij eet wisselend, drinkt wel goed. Verder 's morgens nog wel levendig, hoe later op de dag hoe duffer hij word. Normaal is hij heel druk, nu ligt hij vaak rustig op schoot... Hij slaapt ook meer als normaal. Morgen maar even de huisarts bellen.

2. Jacky78

Jacky78 Fanatiek lid

3 jun 2008
    3.425
    1
    0
    Ze dachten eerst aan een urineweginfectie omdat er wel 'iets' uit de test kwam, maar niet overtuigend (lichaamscellen <welke meekomen door het loshalen van het plaszakje> kunnen de test namelijk beinvloeden). Uiteindelijk bleekdonderdag dus dat het de 6e ziekte was. Zondag / maandag / dinsdag koorts & donderdag / vrijdag vlekjes over buik en rug. Precies volgens het boekje!

Ik heb uiteindelijk 3 zakjes nodig gehad. Eerste zakje liet los (dus te weinig opgevangen) , tweede zakje had ze erbij gepoept, derde zakje eindelijk genoeg op kunnen vangen.

En is het bij jou al gelukt?

3. Jacky78

Jacky78 Fanatiek lid

3 jun 2008
    3.425
    1
    0

Tanden omdat ze niet goed eet?
    Nou hier at ze ook niet goed meer (flessen wilde ze nog wel, maar brood helemaal niet meer) Het was toch echt 6e ziekte!
    Door de koorts kunnen ze zich gewoon echt ziek voelen, en dan heb je zelf ook niet echt trek in je eten <toch>.

4. sweetamber

sweetamber Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.271
    1
    0
    apothekersassistente
    Lars had zondag ook koorts (en dat terwijl we zijn 1ste verjaardag vierden), heel loom terwijl hij altijd mega druk is. Hij heeft de hele tijd bij mij gehangen (of in bed gelegen), dat is echt niets voor hem...
    HAP toch maar even gebeld, vooral ter geruststelling want hij heeft nooit koorts, en die zeiden dat we het even in de gaten moesten houden en dat we op bepaalde dingen moesten letten. Dat was voor ons voldoende om gerust te zijn (we zijn heel makkelijk, hahaha).
    Gisteren was de koorts weg, gelukkig!!!

5. Dana

Dana Niet meer actief

nou het is niet gelukt met dat plaszakje hoor, ik kreeg er 1 mee van de apotheek en die moest ik betalen, 30 cent, kost niks maar toch. vandaag heeft ze geen koorts (tot nu toe) dus ik laat die urine ook maar zitten, :D
    ik lees zo dat er best veel kindjes op dit moment de 6e ziekte hebben, komt dat vooral bij deze leeftijd voor?

6. Dana

Dana Niet meer actief

zelfde hier, wou voor geen meter en had maar 1 zakje ;)

Deel Deze Pagina