Hoe jong zie je er dan wel niet uit Ik ben 25 maar zie er jonger uit en er word mij nooit wat gevraagd.
Nou ik zie er echt niet uit als 18 hoor, ook niet als 28. Ik word vaak begin 30 geschat. Deze mevrouw die twijfelde had waarschijnlijk haar bril niet op, of ze moet een bril hebben. Of ze is gewoon waardeloos in schatten. Maar mijn dag kon niet meer stuk!!!
Hahaha, geweldig! Ik ben 40, word ook vaak jonger geschat, maar niet zo jong. Meestal gaan er maar een 'magere' 5 jaar vanaf.
Tijd terug was ik met mijn dochter(toen 4) in de supermarkt. En ik had bier gekocht. Kreeg ik van de caissière, jonge sneuzel, de vraag of het voor mezelf was. Uhhhh wat denk je zelf!!!! Toen was ik toch wel beetje pissed... Ga mijn 4 jarige toch geen drank geven! Toen heb ik gebeld, mijn man vond het ook absurt en kreeg ik excuses en dat dat echt niet de bedoeling was. Hier bij de ah zit ook oudere vrouw die het steevast vraagt. Ben ook in de 30. Ben er vaste klant en mi weten de meeste wel dat ik geen 18 meer ben. Vind het soms wel vervelend.
Sinds ik naar Engeland ben verhuisd is dit me normaal geworden dat komt door de challenge 25, de leeftijd is in 2013 omhoog gegooid en sinds een tijdje hanteren ze die challenge dus. Het is een stuk moeilijker schatten of iemand boven de 25 is dan boven de 18. Age delusional, dus wordt er sneller naar gevraagd.
Ik ben 27 en moet hem af en toe nog laten zien, maar vind het eigenlijk heel logisch dat ze het vragen. Ene kant willen mensen dat de jeugd later gaat drinken maar als er dan om ID wordt gevraagd is iedereen verbaasd. En hoor soms wel mensen die dan zwaar beledigd zijn terwijl mensen achter de kassa daar ook gewoon opdracht toe hebben en gezeur krijgen als ze het niet goed doen neem ik aan. Ooit in een winkel geweest waar ze het gewoon aan iedereen vroegen, zelfs als iemand 80 was. Ben je zo aan gewend en gaf geen gedoe.
ik ben 34 en ik wordt regelmatig onder de 30 geschat (26 was het laatst), dat vind ik wel leuk. Maar wel een groot compliment voor jou TS! Je ziet er duidelijk nog niet oud uit.