Wat eet jouw baby allemaal op een dag? Het het idee dat mijn dochtertje altijd trek heeft. Niemand kan iets voor haar ogen eten of ze gilt, gaat er op af en stopt het in haar mond. Ze krijgt nu op een dag: Twee sneetjes brood Fruithap Warm eten En tussendoor soepstengelsof rijstwafels. En daarnaast bv om de vier uur.
Onze zoon steekt ook alles in zijn mond en aast op alles wat eten is. Schema was rond de 9 maand vergelijkbaar met die van jou. Nu met 10 maand is hij als volgt; 6.40; bv 7.30 broodje met boter/ water 9.00; fruit 12.00; fles 150/ 5, broodje met boter 15.30; thee/ water met soep stengel, komkommer ect. 17.00; warm eten en yoghurt 18.30; bv
Rond die leeftijd was mijn jongste ook onverzadigbaar, die at zo 2 boterhammen bij het ontbijt, een banaan tussendoor, lunch weer 2 boterhammen, dan bv, dan weer fruit of wat soepstengels, dan echt een peuterbord vol eten en dan nog yoghurt. En dan weer bv! Poe! Maar het begint nu minder te worden, ze wil momenteel nog maar 1 boterham per keer en een half bordje avondeten. Ik zou, zolang het gezond eten is, het gewoon geven.
hier nog zo'n rupsje nooitgenoeg! ze krijgt Sochtends 1 of 2 rijstwafeltjes, 1 stuk fruit, 1 boterham en savonds 1 à 2 opscheplepels avondeten (zo goed als met de pot mee op vlees na) daarnaast krijgt ze nog 4x per dag bv + 1 of 2 nachtvoedingen. en ze zou nog wel meer willen eten ook maar aangezien ze al op de +2,5 lijn zit probeer ik het hier echt bij te houden...
Denk dat D ongeveer evenveel eet als jullie kindje. Sochtends 1 broodje. Tussendoor een banaan. Lunch weer een broodje. Smiddags mandarijn/ soepstengel of ander fruit. Savonds een klein bordje avond eten. Ik denk dat als ik hem meer zou geven, hij alles op zou eten. Dus ik probeer het een beetje te kaderen. Hij drinkt nog wel 6x per 24 uur. D kent voor "melk" en "eten" een handgebaar, dus hij laat ons vaak zat weten dat hij wel wat zou lusten
mijn zoontje is 8 maanden, krijgt gemiddeld 3 bth, 2 stuks fruit en eet met de potmee ( zover dat kan)...sosm paar lepels zuiel toe En rijstwafeltje, soepstengels of cracotte soms tussendoor ( dit naast 3 melkvoedingen
Dt ziet er idd allemaal een beetje hetzelfde uit. Was al bang da ik haar te weinig gaf! Misschien nog een broodje en wat zuivel na het avondeten toevoegen.