Hoop dat je gelijk hebt. Ik heb na mijn 40ste alleen nog maar mk gehad, 3 in totaal... volgens gyn ´pech en leeftijd´... Overigens is mijn leefstijl wel heel gezond.
Wat jammer en vervelend om mee te maken Booey! Ik heb al een prachtige dochter dus het is voor mij geen moeten.. Ik ben een gevoelsmens maar ik heb geen enkel gevoel dat het niet meer gaat lukken.. daar ook geen angst voor, hoogstens het gevoel dat ik er wat langer op moet wachten.. bij mijn 1e zwangerschap was het in de 3e ronde al raak en ik heb een voorbeeldige zwangerschap gehad. Mijn zus heeft overigens op haar 40e een gezonde dochter op de wereld gezet en was zwanger als een 23 jarige had de gynaecoloog tegen haar gezegd. Ik ben daarom positief gestemd en hoogstens wat ongeduldig En als het uiteindelijk toch niet lukt dan is dat ook niet erg want ik ben (ook) gelukkig zoals alles nu is. liefs,
Volgens mij is dat alleen maar van voordeel want ben je dan relaxter. Ik had die instelling ook. Ik ben zelf enig kind en vond dat nooit erg, en op zich vond ik ons gezin ook kompleet. Alleen, dan toch nog bedacht dat ik me later niet wilde verwijten dat ik het geen kans had gegeven om een tweede te hebben. Dus de spiraal verwijderd en maar kijken Moet wel zeggen dat de MK er wel even in hakte, ik was ineens zo gewend aan het idee dat we straks met zijn vijfen zijn, en ineens is het mis en zit je met zijn drietjes aan tafel... Toen was de kinderwens dus ineens wel heel groot. Maar ja, het is ook gewoon roller coaster met de hormonen