Tablet

Discussie in 'De lounge' gestart door Tese, 14 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tese

Tese Niet meer actief

Mijn laptop heeft het begeven en nu wil ik naar een tablet kijken. Maar ik wil er mijn schoolwerk op kunnen maken. Er moet open office op kunnen en een USB aansluiting hebben.

En het moet een tablet zijn die niet op den duur vastloopt. We hebben er namelijk eerder 1 gehad die door de apps vast ging lopen.
    Ook moet hij niet duurder als ongeveer 300€ zijn. Hebben jullie tips? Of kan ik beter naar een mini laptop kijken?

2. Piepie

Piepie Fanatiek lid

17 jan 2013
    1.253
    1
    36
    Vrouw
    Zuid Holland
    De block heeft een online veiling, zogauw je weet wat voor tablet of mini laptop je wilt hebben moet je echt een kijkje nemen op die website, kan je 'm een stuk goedkoper kopen ( mits een ander je niet overbiedt natuurlijk:) )

3. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    Samsung tab 2. Ik weet niet hoe het met open office zit. Voor typ en schoolwerk lijkt me een laptop handiger.

4. Tese

Tese Niet meer actief

Thanks voor de tip

5. Tese

Tese Niet meer actief

Niemand?

6. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Usb heeft bijna geen enkele tablet. Weet alleen de Asus transformer due get in de dockingstation heeft. Maar die krijg je niet voor onder 300 euro.
    Office achtige apps is geen probleem, daar zijn er meerdere van. Polaris bijvoorbeeld.
    Denk dat je je wel moet afvragen of je je schoolwerk op een scherm van 10 inch met een mini toetsenbord kunt maken. Ik neem tenminste aan dat je niet op het beeldscherm gaat typen :)

7. flipflop

flipflop Fanatiek lid

4 dec 2010
    3.253
    1.011
    113
    Zuid-Holland
    Een notebook is handiger als hem ook voor je opleiding wilt gebruiken

8. Minerva

Minerva Niet meer actief

Ik zou dan eerder voor een notebook gaan, dan voor een tablet. Dat is écht geen laptopvervanger, hoor! Je kunt er niet prettig op tekstverwerken en multitasken werkt ook niet optimaal. Ja, wel lekker voor op de bank, maar niet voor je studie. Ik raad het je dan ook echt af om in dit geval voor een tablet te gaan.

9. sweetchocolate

sweetchocolate Niet meer actief

Een tablet is heel handig. Je kan er inderdaad polaris op zetten, een soort van tekstverwerkingsprogramma. Heb alleen geen ervaring hiermee. Ik had een Android telefoon en daar zat ook Polaris op. Gebruikte het zelf alleen om PDF bestanden mee te openen.

Ervaringen welke tablet's wel of geen USB poorten hebben, weet ik niet. Ik gebruikte voor school een mini laptop, vond ik prettiger werken.

10. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    Samsung tab 2 kan je wel aansluiten via usb. Maar voor typwerk gebruik ik alsnog de laptop.

11. jilina

jilina Fanatiek lid

27 mei 2010
    2.362
    0
    0
    verkoopster
    friesland
    Ik heb een tijdje een tab gebruikt maar vond het niet handig om verslagen op te maken heb dan toch liever de laptop.

Deel Deze Pagina