Hallo allemaal. Ik ben een trotse mamma van Joshua, nu 3 jaar. Ik ben 39 jaar en de wens voor een tweede wordt steeds sterker. Ben al gezegend dat ik moeder ben van Joshua, maar kan het niet helpen dat ik nog een keer graag mamma wil worden. Alleen... mijn leeftijd maakt mij toch wel zorgen. Ik zou graag met moeders in contact komen die een beetje in de zelfde situatie als ik zitten..hoe gaan jullie hiermee om? Alvast bedankt voor jullie reactie...
Hoi, Ik ben dan wel geen 39 jaar, maar mijn moeder was 39 toen ze mij kreeg, is allemaal goed gegaan en ik ben een gezonde vrouw van 20 Wat ik even wou zeggen... GA AAN DE SLAG!! ahaaha maak die 2e.. het is veel fijner om met zijn 2e te zijn dan in je eentje.. Ik zelf ben enigst kind en mijn ouders zijn al een stuk ouder dus, en ik had gehoopt dat ik misschien ergens nog een broertje of zusje had maar ik ben helaas alleen. dus ik raad het je aan om nog een 2e te nemen.. Mischien ben ik een beetje overenthausiast maare zo denk ik erover!! Succes.. XX
Ik ben (ruim) 39 jaar en druk bezig voor een derde... De risico's van laat kinderen krijgen zitten in het bijzonder bij een eerste kind en je kans op een miskraam is verhoogd. Wij kiezen ervoor om bij een mogelijke zwangerschap (vingers crossed) volledig prenataal onderzoek te laten doen. Vriendin van mij heeft vorig jaar op haar 41e nog een gezond kind (2e) op de wereld gezet en een andere vriendin hoopt over 6 weken haar tweede kind op de wereld te zetten (zij is 40)