ervaring met prikpil?

Discussion in 'Zwanger worden' started by tessa2012, Jul 30, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. tessa2012

tessa2012 Nieuw lid

Jul 29, 2012
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    wie o wie heeft er ervaring met de prikpil????

2. xiomara113

xiomara113 Actief lid

Mar 23, 2012
    474
    0
    16
    hey ik ben 6 jaar aan de prikpil geweest. van mijn 14e tot mijn 20e. voor mij was het toen ideaal. ik werd niet ongy en kreeg om de 3 maanden een prik. dit moest ik halen bij de apotheek en mijn moeder zette het voor me ( we werkt in de zorg zo doende). natuurlijk werd ik wel wat dikker aan alle kanten maar dat kan ook door het eten komen :D. toen ik stopte met de prik om zwanger te worden heb ik een jaar moeten wachten tot ik ongy werd en toen was het maar 1 drup. ik was helemaal blij maar omdat ik weer naar school ging ben ik weer begonnen met de ( normale pil) hier kon ik niet tegen ( het hormoon) dus ben ik na 2 maanden overgestapt op het spiraaltje. in dec. 2011 kwam ik er achter dat ook dit hormoon niet goed viel en heb ik besloten om weer een poging te doen om zwanger te worden. ik werd gelijk ongy en zit nu in ronde 8.
    ik zou je aanraden om een spiraal te nemen of een andere pil. want als je zwanger wilt worden kan je soms lang wachten tot je cycl begint. ook in mijn omgeving hoor ik geen posi verhalen als het gaat om prik pil
    maar als je geen kids wens meer heb zou ik zeggen doen!!!!

Share This Page