hoi hoi, als je me 6jr geleden had gevraagd wat ik graag zou willen krijgen, had ik gezegd: meisje. Toen werd ik zwanger en bij de 20weken echo bleek ik zwanger te zijn van een jongen: ik was blij, maar toch ook stiekem een paar dagen teleurgesteld...maar o wat ben ik blij met hem! 2 jaar later weer zwanger, en weer van een jongen: ik was blij, maar net iets meer teleurgesteld dan de vorige keer....want het is geen meisje....maar o wat zijn mijn jongens stoer en ben ik weg van ze...zou ze nooit willen inruilen.... En 3 jaar later (nu) zwanger van de 3e...en door wat hilariteit heb ik een vlokkentest ondergaan, en weten we nu al op 15 weken, dat we een dochter krijgen...en nu kan ik maar niet aan het idee wennen en lijk ik wel teleurgesteld dat het geen jongen is....haha.. vanochtend zaten de jongens in mijn bed en dacht ik: wat gek, er komt geen jochie bij maar een meisje...wat gek... wie herkent dit? ik dacht echt dat ik tranen van blijdschap zou huilen maar dat heb ik helemaal niet...
hier net andersom. eerst twee meiden nu een jongen. ben nergens teleurgesteld om als dit een meisje was geweest niet. nu het een jongen is niet. wel moet ik wennen aan het feit dat ik nu naar andere kleertjes moet kijken enzo. verder niets.
je bent al zo gewend aan al die mannen om je heen.. tis echt even wennen.. maar wacht maar tot je kleertjes gaat kopen en voor je kamertje gaat. dan vind je het vast heel leuk.. en leuk dat de kleine meid straks 2 grote broers heeft die haar beschermen
Ik denk dat iedereen dat wel een beetje heeft. Als je een jongen hebt dan is een meid ineens zo anders en andersom ook. Ik krijg mijn 2e jongetje en dat was mijn grote wens en daarna misschien op een meid, maar als het zo mag zijn dan zal ik zeker ook moeten wennen. veel geluk
Haha, ik ook hoor Riep hard dat ik geen roze ga kopen. ....... Maar t went en ik heb t eerste roze gekocht 0_o Ik zweet peentjes als ik denk dat ik met staartjes en haarspelden moet frunniken. 0_0 komt wel goed denk
Dus jij gaat er ook al aan wennen ? M'n man en ik zuchtten nog dagelijks tegen elkaar;" een meisje" Hij maakt zich al zorgen om vriendjes op brommers voor de deur! Nou, eerst maar de peuterpubertijd
Ik kan me voorstellen dat dat gek is! Wij willen nog een derde ooit en mijn man wil graag een meisje. Ik wilde dat vroeger ook graag, maar nu heb ik denk ik liever nog een jongen erbij.. Die zijn zo leuk en nu natuurlijk ook bekend terrein. Ach ja, we zien het wel
elk geslacht went Ik wilde graag een meisje en die kreeg ik ook. Daarna maakte het me niet zoveel uit. Ik kreeg een jongen. Ik vond het leuk. Voor mijn man (die ziet hem al bij ajax ) en voor mijn moeder (die had stiekem altijd graag een jongen gewild maar kreeg 2 meiden). Ikzelf had het wel heel erg verwacht maar moest toch wennen. Ik ben heel erg van de jurkjes en de staartjes etc. Ook geworden door mijn dochter hoor, voor mezelf niet. Zelfs toen hij geboren was (en ik mega verliefd op hem was) moest ik nog wennen. Zat zovaak te zwijmelen bij de jottum jurkjes... maar ja dat is ook zo zielig he Nu begint het wel een beetje te wennen. Gisteren is zijn haar geknipt en hij is nu zo een stoere, lieve jongen. Ben dr helemaal blij mee. Ik ben nooit teleurgesteld of verdrietig of wat dan ook over het geslacht geweest.Ben altijd blij geweest met wat me gegeven is. Ik heb alleen heel lang moeten wennen. En ik hoor dat van meerdere moeders. Hebben ze al een jongen moeten ze wennen aan een meid en andersom.
Ik vind het juist leuk om eens te horen dat iemand moet wennen dat het een meisje is!! Zelf moeder van een zoontje en helemaal gek op die kleine man!! En er wordt vaak zo 'negatief' gedaan over het krijgen van een jongetje.. Om me heen ook zijn meiden echt teleurgesteld als het een jongetje is.. Ik snap heel goed wat je bedoelt want ik krijg nu ook een meid... En begin er steeds meer aan te wennen maar kan me op dit moment nog niet voorstellen dat ik straks ook een meidenmama ben hihii.. Al wilde ik altijd wel graag een meid, om het te kunnen vernoemen Veel plezier met je zwangerschap nog, enne dat roze went vanzelf hihih ik ben nu ook aan het doorslaan
hier eerst 2 zoons gekregen jaren later zwanger weer geworden en dit was een meid maar o wat leuk ze is al baas over de jongens ik voel me gezegend
Hier nog zo mama....ik had al 2 jongens en toen ik net zwanger was riep ik dat er een 3e jongen bij kwam. Bij de 20 weken echo bleek ze wel degelijk een meisje te zijn. ik kon het niet geloven, ik voelde echt dat ik een jongen zou krijgen dus daar bleef ik vanuit gaan. Met 36 weken kreeg ik een echo omdat ze in stuit lag, en toen vroeg ik of ze echt een meisje was. Ja ze is echt een meisje. Dus wij na de stad om te shoppen voor meisjes kleding. Waar kwam ik terecht? op de jongens afdeling haha. Me man zat me aan te kijken en zei wat doe jij nou? Ik moest even nadenken oja moet meisjes kleding hebben haha.....Het voelde zooooooooo onwerkelijk. Kon het gewoon echt niet geloven dacht echt nog steeds dat ik een jongen zou krijgen. Toen ze net geboren was was het eerste wat ik riep is het wel echt een meisje. De verloskundige moest lachen en zei jahoor kijk maar deze mist wel degelijk wat tussen de benen. Toen ze haar rose kleertjes aankreeg en ik haar vasthield besefte ik pas, ik heb echt een meisje!!! En trots dat ik was!!! Zoals je leest heeft het dus echt heel lang geduurd voor ik het besefte. Maar goed ik was ook alleen maar jongens gewend haha. Dus het went wel hoor! En dat ze een meid is merken we enorm. Ze is pittig, heeft een eigen willetje, en laat zeker merken dat ze er is. Haar broers zijn 2 en 4 jaar ouder dan haar, maar ze staat haar mannetje hoor!
@troelala: heel herkenbaar...hoewel ik het nog maar 3 dagen weet heb ik zo;n gevoel dat het even duurt voordat het gewend is.....in de winkel kijk ik alleen maar de jongensspullen, ik voel absoluut geen drang om nu plots roze te shoppen en moet er gewoon echt aan wennen. we gaan het dus de omgeving wel eerder vertellen, zodat het ook wat meer gaat leven bij mij....zo kunnen we dus het kamertje gewoon leuk meisjesachtig maken (anders kan dat niet omdat iedereen "denkt" dat je het niet weet...) mijn zus heeft een 2ling meisje en daar ga ik heel veel kleren van krijgen, dus ik hoef niet zoveel te kopen denk, ik ga vast ook heel veel krijgen denk ik, dus ik ga me inhouden. Ik zorg natuurlijk wel voor een eerste pakje....een roze pakje....