Nou Meiden, ik zou jullie op de hoogte houden (hoewel ik denk dat er maar weinig wakker zijn op dit tijdstip ). Vanaf 19:30 heb ik om de 10 minuten ongeveer een pijnlijke harde buik. Van douchen word het niet minder. Het is nu 2:00 uur en ik heb net besloten om beneden thee te gaan drinken en afleiding te zoeken. In bed lig ik alleen maar te draaien omdat de harde buiken/weeen genoeg zijn om me wakker te houden. Eigenlijk zit ik te wachten tot ze pijnlijker worden of mekaar sneller gaan opvolgen maar dat gebeurt nog niet helaas. Ik hou jullie op de hoogte.
Oh ja en de kleine in mijn buik is de hele avond al hyperactief, ik word er af en toe misselijk van...
Het is nu bijna half 5 en ik zit nog steeds op de bank. De harde buiken/weeën komen nog steeds. Ze komen nu sinds een uur ongeveer om de 5 a 6 minuten. Ze zijn een beetje pijnlijk en dat lijkt ook nog niet erger te worden. ze zijn heel goed dragelijk en duren ook niet heel erg lang. Vind het moeilijk of ik de vk nou wel of niet moet bellen. Heb al zo vaak gedacht dat het begonnen was door voorweeen... Maar ja aan de andere kant, bij de bevalling van mijn eerste heb ik tot 8 cm ook niet echt pijn gehad. Ik moest alleen wel vaak naar de wc (voor een grote boodschap) en ik moest overgeven en dit heb ik nu helemaal niet. Pfff, verwarrend allemaal... Ik blijf nog maar even op de bank zitten denk ik. Jullie horen wel weer van me.
Zo een hele nacht doorgehaald... De harde buiken zijn er nog steeds maar ze lijken niet erger te worden, misschien dan toch voorweeen. Ik ga zo eerst nog maar even kijken of het me nu wel lukt om in slaap te vallen. Als de harde buiken er daarna nog steeds zijn moet ik toch de vk maar even bellen, al is het alleen voor mijn eigen gemoedsrust.
jeetje demi wat duurt dat toch lang!!! hoop dat het gauw flink doorzet!!! Hier tja ben er nog steeds he grrr, wordt er helemaal niet goed van!!!!
Jeetje demi, Hoe is het nu? Dat is ook niks, zo'n nacht wakker. Succes! Nou, hier toch wel een beetje spannend nu hoor. T was de hele week erg rustig qua voorweeen, maar sinds gisteravond zijn ze er weer. En dan vanmiddag het strippen.. Ik hoop maar dat het wat doet.
Demi, hoe is het nou. Als ze regelmatig komen en het houdt zo een paar uur aan zou ik toch maar de verloskundige bellen hoor. Je hoort wel eens vaker dat de w-en goed uit te houden zijn. Ik ben benieuwd. Succes in ieder geval. Liza, succes straks!
Hey, me too Morgen is D-Day. Maar ik voel nog helemaal niets Fijn dat we hier even kunnen kletsen. Veel succes en sterkte dames!
hoi meiden zal jullie even op de hoogte brengen van wat er allemaal is gebeurd afgelopen week.. Heb het zo druk gehad dat ik geen tijd nog had hier wat neer te zetten Afgelopen woensdag 25 augustus ben ik bevallen van een mooie dochter. Haar naam is Milla Victoria-Lynn en ze weegt 3370 gram en 47 cm echt een schatje.. ze braken om 10:30 mn vliezen in het ziekenhuis en om 14:04 is ze geboren.. we zijn super gelukkig met haar,ook al houd ze ons snachts goed wakker haha ben erg goed begeleid waardoor de bevalling heel goed ging,niet uitgescheurd niks en dezelfde dag mochten we naar huis ik wens de rest hier nog een goeie bevalling toe en een hele fijne kraamtijd
Jeetje Demi, wat een vermoeiende nacht moet het voor je zijn geweest. Ik hoop voor je dat het doorzet en anders dat je nu nog even kunt slapen. Je hebt je kracht straks wel nodig, alhoewel er ook wel weer genoeg stoffen vrijkomen die je energie geven Rustig aan en zet hem op!
amundsen1978: gefeliciteerd mama Wat heerlijk dat het zo is gelopen. Een goede begeleiding is zeker het halve werk. Geniet er van!
Hee meiden! Ik ben afgelopen zaterdag bevallen van een gezonde zoon, Jayden! Hij woog maarliefst 4240 gram
NathalieD, Gefeliciteerd! Super hoor. Ik hoop dat alles goed is verlopen. Nou, hier een slapeloze nacht van de voorweeen na het strippen, maar verder helemaal niks. Geen bevalling iig. Helaas pindakaas.
amundsen en natalie gefeliciteerd!!! hier weer niets, bel straks ff met de vk of ze vandaag een strippoging kunnen doen. ben gisteren naar de gyn geweest en moet morgen weer vrijdag zullen ze me inleiden als het er dan nog niet is