39 weken bij wie is ook de laaste week ingegaan.

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door tukker, 15 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kat

kat Fanatiek lid

21 mrt 2006
    1.402
    2
    0
    Aan allen die bevallen zijn...

VAN HARTE GEFELICITEERD!!!

2. emmie

emmie Niet meer actief

gefeliciteerd amundsen en nathalie !! :D

3. sillaah

sillaah Fanatiek lid

21 sep 2006
    1.429
    0
    0
    Utrecht
    Gefeliciteerd allen die bevallen zijn !

ik wil ook :(.

Hier nog steeds niets.. af en toe harde buik en that's it.
    Gisteren een voetreflexmassage gehad en we hebben het even gezellig gehad in de slaapkamer.. ;) maar helaas.. ;)

4. MaryWoods

MaryWoods Fanatiek lid

2 mei 2007
    2.637
    2
    0
    @ natalie: gefeliciteerd!!

Hier ook buiten af en toe wat harde buiken/voorweeen niet veel aan de hand... wachten dus...

5. mila2008

mila2008 Bekend lid

12 jun 2009
    628
    0
    0
    nou strippen is gelukt, nu maar wachten of het werkt, spannend!!!! had 1 a 2 cm ontsluiting, afgelopen donderdag zat alles nog dicht dus ben erg blij dat er in ieder geval wat gebeurd is en dat ze niet eerst vrijdag moeten primen en zat pas inleiden.

6. kimv

kimv Fanatiek lid

8 jul 2009
    1.055
    0
    0
    Beste dames,
    Ik heb een tijd niks laten horen maar op 25 augustus is thymen geboren. 24 augustus om 7 uur ingeleid om 11 uur ruggeprik (was toch in het ziekenhuis) om ongeveer 22.00 uur mocht ik eindelijk gaan persen hij zat nog wel vrij hoog maar wel 10 cm onsluiting. Na 1,5 uur persen en drie pogingen met de vacuuempomp werd er alsnog een spoedkeizersnee gedaan. Dus al met al is het niet meegevallen. Drie dagen in het ziekenhuis gelegen en toen naar huis gegaan. Voor iedereen die bevallen is gefeliciteerd en die nog moeten bevallen succes.

Groetjes kim

7. fafje

fafje Niet meer actief

jeeeh ik mag ook hier!!!

Zie mn topic genootjes @marywoods en @emmie hihi...wij kletsen al in het "nog 6 weken te gaan"...maar dat is allang niet meer van toepassing!

Slijmprop heb ik sinds gister verloren hiep hoi!...verder geen tekens dus ben hier heel blij mee...heeft mn lichaam even bewezen dat ie t echt doet :p

8. fafje

fafje Niet meer actief

@amundsen super gefeliciteerd!!! fijn zo'n niet-uitgescheurde bevalling :D

9. sjan

sjan Fanatiek lid

1 okt 2008
    1.934
    1
    0
    Administratief/CRM medewerkster
    In Brabant
    @ die bevallen zijn van harte gefeliciteerd.

Hier niks net van controle maar helemaal geen ontsluiting...
    Volgende week terug als ik ontsluiting heb word ik gestript anders worden me vliezen gebroken of word ik ingeleid....

10. Mammievan5

Mammievan5 Actief lid

30 apr 2010
    279
    0
    0
    forums en nog veel meer
    Rijswijk Nb
    van harte gefeliciteerd voor de meiden die bevallen zijn geniet er van wand ze groeien zo hard

ik ben helaas nog niet bevallen ik ben inmiddels wel gestript maar heeft niet mogen baten en ik loop nu al ruim een week met 4 cm ontsluiting dus maar weer afwachten tot ons wondertje komt
    laten we het maar houden op het fijt dat het voor de kleine goed is elke dag dat ze er nog zit
    sterkte voor de dames die nog moeten bevallen net als ike hihihi

11. muis26

muis26 Fanatiek lid

YESSSSSSSSSSS ikke ook 39 weken........ morgen poging tot strippen..... vorige week had ik 3/4 verstreken bmm hoop dat ik morgen al iets van ontsluiting heb anders gaat het feest weer niet door. ik slaap al een maand eigenlijk 0.0 snachts van de pijn, dus zit er helemaal doorheen.

@mammie van 5... wowwww zoveel ontsluiting al? kolere! dan zal je wel een aardig rappe bevalling hebben :D

had met Sam met 41.5 week bijna 3 cm..... toen werd ik ingeleid, binnen 3.5 uur wassie er :)

ben benieuwd hoe de 2e gaat!!!!!

Ik duim voor je!!!

liefs Muis

hoop dat ie snel komt!!!!!!!!

12. MaryWoods

MaryWoods Fanatiek lid

2 mei 2007
    2.637
    2
    0
    ik dacht vannacht ff dat het zou beginnen...., maar helaas, ik denk dat het voorweeen waren.. Wachten dus maar weer...

13. fafje

fafje Niet meer actief

last van super veel maagzuur ( weer)...was ff gestopt na het indalen, maar tis weer terug en erger dan ooit bah..

14. Mammievan5

Mammievan5 Actief lid

30 apr 2010
    279
    0
    0
    forums en nog veel meer
    Rijswijk Nb
    muis26 ik hoop dat de bevalling net zo gaat als van de andere 4 binnen een half uur waren ze geboren lol
    verder loop ik dus met veel weeën pijn en nog steeds 4 cm ontsluiting dus ik hoop ook dat het snel gaat beginnen
    we gaan maar duimen

15. demi123

demi123 Bekend lid

29 jun 2007
    820
    0
    16
    hoi allemaal!

Afgelopen maandag 30/8 is om 18:31 onze dochter Vera Spohie geboren!!
    Na een nacht van onregelmatige weeën toch de vk maar gebeld om 11:00 uur. Ze kwam meteen kijken en er bleek 4 cm ontsluiting te zijn. Ze heeft me toen meteen maar gestript in de hoop de weeen wat meer regelmaat te geven. Om 14:00 uur zijn we naar het z'huis gegaan omdat de weeen nu sneller kwamen en veel pijnlijker werden. In het z'huis bleek ik inmiddels 5 a 6 cm te hebben. De vk heeft de vliezen doorgeprikt en helaas had onze kleine erin gepoept... Met een elektrode om het hoofdje van de kleine werd ze goed in de gaten gehouden. Tot ongeveer 17:00 uur redelijk de weeen kunnen opvangen, hierna had ik 7,5 cm. Hierna werden de weeen ook veel heftiger ineens. Onder de douche lukte het nog een poosje om het op te vangen maar al snel dacht ik dit trek ik echt niet meer!!!! nadat ik weer op bed lag bleek ik alleen nog een randje te hebben, ik kon niet meer!
    De gyn heeft me samen met mijn vriend naast het bed gezet zodat de zwaartekracht een handje zou helpen, nou dat heb ik geweten... Ik MOEST persen!! De kleine werd bijna naast het bed geboren. Toen deze wee voorbij was hebben ze me snel op bed gelegd en bij de volgende wee was ze er al. Een prachtige meid van 3880 gram en met donkere haartjes.
    Ik heb 2 kleine schaafwondjes waar ze 2 hechtingen in hebben gezet, valt reuze mee dus.
    We moesten nog een poosje in het z'huis blijven ter observatie maar vanmorgen rond 11:00 uur zijn we lekker weer thuis.
    Vera doet het super! Ze drinkt goed, huilt eigenlijk nooit en is heel tevreden. Ze heeft alleen haar dag en nachtritme nog omgedraaid.

Gefeliciteerd aan iedereen die inmiddels ook is bevallen!!
    En succes voor iedereen die nog moet!

16. fafje

fafje Niet meer actief

gefeliciteerd demi123!!! lekker genieten!!

17. MaryWoods

MaryWoods Fanatiek lid

2 mei 2007
    2.637
    2
    0
    gefeliciteerd demi!!

hier nog niks...

18. Mammievan5

Mammievan5 Actief lid

30 apr 2010
    279
    0
    0
    forums en nog veel meer
    Rijswijk Nb
    gefeliciteerd meis geniet van je kleine

19. mila2008

mila2008 Bekend lid

12 jun 2009
    628
    0
    0
    mijn mannetje is ook geboren op 1-09!!!! met 40 wk en 12 dagen!! Strippen heeft geholpen van woensdag denk ik.
    Hij is thuis geboren gezond en 4300 gr!!!
    ik kom later meer vertellen!!!

20. Mammievan5

Mammievan5 Actief lid

30 apr 2010
    279
    0
    0
    forums en nog veel meer
    Rijswijk Nb
    gefeliciteerd

Deel Deze Pagina