spannend hoor! ik stond vanmorgen lekker rustig op en nog niets te bekennen van een naderende bevalling, krampje's o.i.d. mijn mannetje zegt dat ie a.s zaterdag komt. nou we wachten af! beeb is nu rustig in de buik hij/zij is ook geen ochtend persoontje net zoals mama hihi! ga zo ff met de stof doek en stofzuiger aan de haal. laten jullie het weten als het begint lijkt mij leuk.
vinden jullie het ook zo irritant dat iedereen vraagt of het nog rustig is enzo en steeds als je belt denken dat je wat te vertellen hebt en op kijken op mijn hyves? Ik snap het wel ben zelf ook altijd nieuwsgierig als iemand is uitgerekend maar ik voel me zo in de gaten gehouden . Ik zeg ook als iemand er naar vraagt er is niets aan de hand maar als dat wel zo was zou ik het niet toegeven.
Hey ladies, Ook hier nog niets aan het handje.... Heel herkenbaar de vraag of alles nog rustig is. Hoewel ik weet dat het goed bedoeld is, word ik er ook wel een beetje gek van! Ook mensen die ik heel vaag ken, doen nu in de supermarkt alsof ze mijn beste vrienden zijn. Zo joviaal zijn ze, heel vreemd vind ik dat . Afgelopen zaterdag heb ik zelfs mensen ontweken in de supermarkt die in zag aankomen . Effe geen zin in hihihi. Vanochtend even op visite geweest bij een vriendin, ze heeft een zoontje van 2 weekjes oud. Nu denk ik helemaal van 'kom maar met die bevalling'. Ook ik denk bij ieder pijntje dat het begint, maar het zakt altijd weer af. Wat ik wel merk de laatste dagen is: meer harde buiken, minder bewegingen, af en toe een vage menstruatiepijn laag in de buik. Nou, dames successss!! Liefs, Kirsten
Jaaa, die interesse (nieuwsgierigheid) van mensen idd Ik vind het wel leuk hoor, behalve van de buurvrouw die om de dag op de stoep staat met een of andere smoes.. Mens is te nieuwsgierig! Wij geven straks een kraamfeest en willen tot die tijd geen bezoek (alleen mijn (schoon)ouders en broer, schoonzus+man&kids) dus ook geen buren. Ze komt er niet in Ben benieuwd of ze dat accepteert hihi.. Vriend ligt nog steeds op bed met keelontsteking. Gelukkig wel een kuur gekregen dus hoop dat hij gauw weer beter is en dan mag de bevalling ook beginnen
welkom baby blue en nathalie d. hier is er ook wel belangstelling maar meer van mijn ouders en schoonouders die bellen, maar heb daar geen problemen mee. vind het ook niet erg als er een onbekend iemand vraagd hoelang ik nog moet. zoalg ze maar geen goed bedoelde tips gaan geven. de meesten zeggen netjes succes, vind het minder als ze sterkte wensen, (hmm ga nog niet dood). maar ik ben niet zo'n iemand die zich snel aan mensen irriteerd. de meesten bedoelen het gewoon aardig.
o ja de bedoelingen zijn natuurlijk goed, vind belangstelling ook wel lief hoor! Maar pff ik heb echt geen geduld!!! Ik wil zo graag bevallen haha. Moet echt tegen mezelf blijven zeggen dat t nog 2,5 week kan duren. Komt ook wel dat ik stiekem wel een klein beetje tegen de bevalling op zie, al is de vorige keer heel goed gegaan. Nog niemand in de weeen?
goede morgen, vanacht wel ff wat menstruatie achtig gevoel gehad. maar was ook zo weer weg. denk dat we nog ff geduld moeten hebben mila. en alle andere dames. blijf verder gewoon dingen doen. gisteren nog ff met manlief voor hem kleding wezen shoppen. en vanavond naar mijn papa want die is jarig, en we blijven er ook eten lekker makkelijk! zo dadelijk ff boven een beetje poetsen. en voor de rest relax ff met hondje wandelen etc. hoelang blijven jullie trouwens thuis na de bevalling? ik zowiezo 9 maanden en dan pak ik wel langzamerhand mijn vrijwilligers werk weer op. eerst genieten van ons kleintje, ik weet het, ik bevind mij dan ook in een best wel luxe positie. fijne dag nog allemaal!
tja ben mijn werk kwijt dus hoop dat ik weer wat vind, we kunnen helaas niet rondkomen van het salaris van mijn man. Ik ga wel minder werken als het even kan dan 20 uur zoals voorheen. hier vandaag ook rustig gaat ook niets gebeuren weet ik nu al
Vandaag 39 weken en ik moet zeggen dat ik erg rustig ben tot nu toe. Dit is onze 2e en de 1e is met 35 weken geboren. De vliezen zijn toen onverwacht gebroken. Ik vond het bij deze kleine dus spannender naar de 35 weken toe, dan nu naar de 40 weken... Heel gek Maar dat wil niet zeggen dat mijn nieuwsgierigheid groeit en ik erg benieuwd ben naar dit kleine mensje. Heel eerlijk, kijk ik er niet gek van op dat ik de 40 weken voorbij ga en ik misschien nog wel richting de 42 weken ga... Hoop het natuurlijk van niet Omdat ik geen zwangerschapsbanner heb: Baby blue - 2e - 24 aug.
Hello ladies, Nou, vandaag uitgerekend en nog geen baby in zicht!! kweet dat het zo ineens kan beginnen, maar ik heb zelf het idee dat het vandaag niet wat wordt (blijf ik toch in mijn eentje jarig vandaag hihihi). Ik blijf na 16 weken verlof, nog een maand extra thuis (vakantieverlof opmaken). Ik werkte tot aan mijn verlof fulltime en ga nu terug naar 24 uur, verdeeld over 3 dagen. Mijn vriend blijft fulltime werken. Groetjes, Kirsten
kirsten van harte gefeliciteerd met je verjaardag! en dat het nog ff rustig blijft en dat je er van kan genieten. mijn vader is vandaag ook jarig hihi.
pfff vandaag weer naar de vk geweest, maar eens alvast geinformeerd mocht het niet zondag komen wat er dan komende 2 weken staat te gebeuren Ben lopend gegaan deze keer en had een half uur na de tijd 2 uur lang menstruatie achtige pijn die later ook weer terug kan. goede nieuws baby zit vast in bekkenbodem. vk zei nog mooi weer om te bevallen vandaag! nou van mij mag het komen
Hier ook vandaag naar de vk geweest. Kleine lag nog steeds goed, al dacht ik 2 dagen terug dat hij zich gedraaid had, man wat deed dat een zeer. Maar waarschijnlijk moest hij zich gewoon even strekken. De vk zei al vandaag tegen me als ik het beu was en het niet meer zag zitten dat ze een handje zouden helpen. Maar ik laat het liever nog even zijn beloop. De kleine dient zich hopelijk wel aan als hij er klaar voor is.
Ik denk dat mijn vk dit ook snel aan me vraagt, en ik weet eigenlijk niet zo goed hoe ik hierover denk. Weet iemand of het beter is dat kindje op zijn/haar eigen tijd te laten komen, ook al is de 40 weken voorbij? Of maakt het niet uit om 'een handje' te helpen omddat toch de 40 weken voorbij zijn? Groetjes, Kirsten
Ik weet al wel dat als ik komende keer weer naar de vk geweest ben ze even ook een afspraak maken om te toucheren en evt te strippen, mag van mij. Liever dat proberen dan begin sept naar het ziekenhuis.
goedemorgen dames, Gisteravond erg veel last gehad van steken daarbeneden het leek wel of ie er zich eruit wilde vroeten . Maar helaas hij is toch blijven zitten. Vandaag naar de verloskundige om 13.15 ben vandaag 40.1 week hoop dat ze al een beetje willen gaan helpen. Groetjes kim