Goedemorgen meiden! @Demi; het kan best wel eens het begin zijn. Dat voorweeen beginnen uit te stralen naar je rug en benen en kunnen overgaan in rug- en beenweeen. Spannend voor je meis! @Kat; hoe is het met je meis?? Ben benieuwd of het doorgezet heeft? Hier gaat het redelijk. Heb niet zo'n hele fijne nacht gehad. Vanochtend weer wakker geworden met kleine krampjes, maar die waren weer zo weg. Wordt er een beetje simpel van eigenlijk. Ben morgen gewoon al een week overtijd bleh. Ik had van tevoren niet echt een verwachting of ze nu te vroeg, op tijd of te laat zou komen en t maakte me niet zo heel veel uit. Maar ik vind het nu wel genoeg eigenlijk hihihi. Ben gewoon nieuwsgierig naar haar en wil haar zo graag vasthouden. Daarnaast is mijn vriend ook wel toe aan vakantie hihihi. Maar, al met al geen gevoel dat ze vandaag komt. Morgen inwendig onderzoek bij vk. Daar zie ik wel tegenop. Iemand tips om toch ontspannen te zijn tijdens het onderzoek? Heb nog nooit zoiets gehad dusz.... Liefs, Kiki
Goedemorgen dames straks om half twee ctg en om twee uur afspraak arts. Vanacht weer vier uur krampen gehad om de zeven minuten maar het hield weer op. Wat ik wel raar vind is dat die kleine tussen door heel erg druk is. Straks maar even vragen. Sorry heb geen tips voor je vind het zelf ook niet echt fijn. groetjes kim
he kiki ik zag vorige week erg tegen een inwendig onderzoek op, en dat terwijl ik al een keer ben bevallen. Maar het valt echt wel mee hoor, t was zo weer voorbij. kan me niet voorstellen dat ik ontspannen was dus dat maakt niet zo veel uit denk ik. aankomende dond gaan ze weer kijken of ze me kunnen strippen vorige keer zat alles nog dicht maar zie er nu niet mee zo tegen op. kimv vervelend zeg dat de krampen weer ophielden, hopenlijk hebben ze wel nut gehad voor de voorbereidingen
hier ook alles nog rustig enkel af en toe flinke harde buiken en pijnscheuten maar das dan allemaal ook snel weer weg. morgen weer naar de VK, ga me dan toch door laten sturen voor inleiden ivm met bekkenklachten en een rondlopend wurmpje van net 1 jaar oud. had 2 weken geleden al doorgestuurd mogen worden. vorige met 42+1 geboren en dat zie ik dus echt niet nog een keer zitten :s
goede middag meiden, @ kat en en is er al iets? spannend! @ kiki geen ervaring met inwendig onderzoek, maar proberen rustig door te ademen naar je buik kan mischien helpen? @kim, dat van die krampjes etc had ik ook het hele weekend ze kwamen en gingen weer grrr wil dat het doorzet echt balen he?! en hoe wat de ctg en wat zij de arts? @ krumpie, als jij je door laat sturen wordt je dan ook ingeleid? heel veel succes in iedergeval hoop voor je dat je wordt door gestuurt en dat je snel je kleine mag ontmoeten! @ hier het hele weekend steken krampen harde buiken gehad etc, ik dacht misschien heeft het geholpen dat de kleine nu wel goed is ingedaald. maar vanmorgen op controle geweest bij de vk, de kleine lag nog steeds zoals al weken het geval is halve wege in het bekken. een beetje teleurgesteld. aanstaande donderdag weer een nieuwe afspraak staan en als hij/zij voor die tijd niet komt dan gaat ze toucheren en zo mogelijk ook strippen. hoop stiekem dat de kleine er voor die tijd is, en ja morgen volle maan mischien dan??? we zullen zien, elke dag dat ik nog niet bevallen ben is een stap dichter bij dat het wel zover is....
Ben net terug uit ziekenhuis had 2 cm onsluiting dus was niet voor niets die krampen. Morgen ochtend om 7 uur inleiden. Of hij moet vanacht geboren worden. Ze heeft lelijk gevroet daar beneden dus hij weet de weg . Heb weer krampen dus ik weet het niet we wachten af. groetjes kim
Hoi! Dank voor de tips meiden! Ik heb vandaag voor het eerst overdag ook krampjes, ik hoop dat dit een goed teken is, dat er iets begint zeg maar Nou, Kimv, dan wordt het bij jou ook spannend! Tukker, wel fijn dat je deze week nog een keer mag komen. Wat gaan vk's er dan toch verschillend mee om hè? Ik ben inmiddels 6 dagen overtijd en ik krijg dus morgen 'pas' mijn eerste inwendig onderzoek. In ieder geval duim ik voor jou dat het snel start . En ja, het is morgen volle maan. Het is gewoon onderzocht en bewezen hè dat in die nachten meer bevallingen dan normaal plaatsvinden. Helemaal leuk vind ik dat soort dingen! Ladies, go for it! Liefs, Kiki
Milla.. Ja daar ben ik ook bang voor haha Heb laatste paar uur om de 20 min lichte weeen,en ook rugpijn. ben benieuwd of het nu is echt gaat doorzetten
Spannend allemaal meiden!! Hier gaat het gewoon nog z'n gangetje. Nog steeds menstuatieachtig gevoel en af en toe felle steken onderin mijn buik. Verder ook redelijk veel harde (pijnloze) buiken maar zonder regelmaat. Mijn kleine was ingedaald en nu er helemaal uitgewipt dus liggen als de vliezen breken. Heb wel een vreemd voor gevoel vandaag, dat het vanacht of morgen begint... Ik duim voor iedereen die nog moet bevallen dat het snel op gang komt.
nou hier zijn de weeen alweer gestopt, wordt er echt gek van dat gedoe,steeds denken dat het begint en dan stopt het weer grrrr
hallo @ kim ik wens je een hele voorspoedige bevalling en dat en de kleiine het snel goed maken. laat je weten hoe het is gegaan? @ admunsen, balen he als je denkt het gaat mischien beginnen dan houd het weer op... @ hier vannacht wat lichte w-en in de rug gehad deed geen pijn maar ik was op de een af andere manier helemaal klaar waker. en lag echt te wachten of het ging doorzetten! maar nee hoor na een half uurtje stopte het weer. inmiddels had ik dorst en trek gekregen om 3:30 uit bed, en dan stieken hopen dat de vliezen breken hihi. maar heb daarna wel redelijk geslapen maar elk uur de tijd gezien pfff ben nu al weer moe. zo ff stofzuigen en dweilen. en dan denk ik wat slapen want je moet tenslotte wel energie hebben voor de bevalling! tis wel stil hier zijn er al wat naast kim ook aan het bevallen?
nee helaas niet, helemaal niets aan het handje en ook geen voorweeen of i.d heb het gevoel dat t nog heel lang kan duren. Begin ook verkouden te worden en als als ik dat ben is t meestal niet best. Kan ik niet een puffen . Weer slecht geslapen en heb erg last van rug en bekken. Maar ja we wachten weer af!!!
Nee hoor Tukker, hier is geen bevalling gaande . Heb over een half uur mijn afspraak bij de vk, ben benieuwd hoe het inwendig onderzoek (eerste keer) zal gaan en wat ze allemaal te vertellen heeft naar aanleiding daarvan. Ik laat het jullie nog wel weten! Verder heb ik sinds gistermiddag last van pijnlijke harde buiken en krampen. De krampen zijn niet meer zo licht als die ik eerder had, maar ik kan me ook niet voorstellen dat dit echte voorweeen zijn. Die doen toch echt pijn, lijkt me?? Mila, ik hoop voor jou dat die verkoudheid snel over is, of misschien wel niet doorzet. Een lekkere lange warme douche wil bij mij nog wel eens helpen. Ennuh, vanavond volle maan toch? Spannend!!!!
Nou, dames, ik ben bij mijn vk geweest. Het inwendige onderzoek was echt onprettig! Oorzaak is dat mijn baarmoeder nog hoog zit :x, ze kon er dus niet goed bij.... Gevolg is dat ik er niet vanuit hoef te gaan dat ons meissie snel bij ons is. Het kan wel, zei de vk, het kan natuurlijk ineens snel gaan. Vrijdag a.s. mag ik naar het ziekenhuis voor een CTG scan en gesprek met gyn. Dat is standaard bij 41 weken. In het gesprek met gyn wordt besproken hoe we verder gaan. Dit zal dan, bij het uitblijven van het starten van de bevalling, inleiden zijn begin volgende week (volg wk dinsdag ben ik 42 weken). Dusz, ik weet waar ik nu aan toe ben maar ben d'r niet echt blij mee. Het enige fijne nieuws is dat mijn bloeddruk nog helemaal goed is, en dat ze nog weer verder is ingedaald, ze ligt nu vast in de bekken. Hoop dat bij jullie alles goed gaat!!?? Liefs, Kiki
Nou hier ook nog geen tekenen van een aanstaande bevalling, maar heb m'n hoop nog op de volle maan gevestigd! Heel herkenbaar die slapeloze nachten...zie ook elk uur van de klok en hoop ook bij elke plasronde (stuk of 5 keer snachts..) dat m'n vliezen breken of dat ik een slijmprop ontdek... Ik hoor om me heen veel verhalen van mensen die zeggen dat ze je tegenwoordig niet meer tot 42 weken laten lopen voordat ze de boel op gang helpen, weet iemand van jullie dat? Ik wil graag thuis bevallen, dus inleiden zit er dan toch niet in? Hooguit strippen, toch? Moet donderdag weer langs de vk, hoop dat ze dat dan wil doen... Succes met wachten iedereen en dat er maar weer snel babynieuws mag volgen hier want het is nog maar een magere score!
Woe ook nog steeds babyloos 2 daagjes overtijd. Vannacht omstreeks een uur of 5 tweemaal een lang aanhoudende steek/pijn in baarmoeder. Vandaag rond een uur of 4 weer een. Zullen nog wel geen weeen zijn maar van mij zou het wel mogen. Misschien dat de volle maan vannacht nog wat invloed heeft. Zul je zien dat er morgen een babyboom in dit topic is. Maankalender 2010 zie 24 aug
Hoi meiden, helaas nog geen bevallingen in gang lees ik. Mijn hoop is ook nog steeds op de volle maan van vanavond gevestigd Voor wat afleiding heeft mijn zus vanmiddag acrylnagels bij me gezet, is erg leuk geworden! Wel fijn even wat afleiding anders zit ik alleen maar te wachten op weeen en dat schiet ook niet op. Vanavond maar weer even een update, hopelijk zitten we dan allemaal met weeen op de bank
Nou hier bericht van mij.... Ik ben zondag 22 augustus bevallen van een gezonde zoon! Ik ben thuis bevallen en alles is voorspoedig verlopen. Hij was zwaarder dan verwacht (3780gr. en 53cm). Ik heb er in totaal van begin tot eind 13 uurtjes over gedaan. De weeën kwamen vanaf 6.30uur gelijk om de 15 min. Pas om 11.30uur volgden ze korter op elkaar 5 á 6 min. (rugweeën) de vk is komen kijken (14.00uur) toen had ik 2 cm ontsluiting. Om 17.00uur is ze weer gekomen en had weeën ertussen van om de 4 min. maar ook nog langere tijd ertussen, maar had wel 5 cm ontsluiting. Vanaf toen is ze gebleven, ze heeft mijn vliezen gebroken, toen ging het vlot. Kreeg snel persdrang maar moest deze nog wegpuffen had nog net geen 10 cm ontsluiting, (moest even op mijn linker zij gaan liggen voor die laatste cm) maar soms ging het niet anders dus dan maar ff mee persen (heerlijk). Eindelijk mocht ik beginnen met persen om 18.30uur en om 19.12uur is Vinn geboren. Heb nu alleen nog wat last van de knip, maar voor de rest gaat alles hardstikke goed met ons allen.
Super Kat, gefeliciteerd met je mannetje! En een hele leuke naam zeg! Leuk dat je ons even liet weten! Nu lekker genieten!! Groetjes, Kiki
Gefeliciteerd met je mannetje, Kat! Lekker genieten en hopelijk heb je snel geen last meer van je knip.