he baby blue klinkt als een fijne bevalling, wil ik ook wel Hier weer niets aan de hand. Ook geen voortekenen enzo heb het voorgevoel dat hij nog wel even blijft zitten. zo ff naar de vk maar heb er een hard hoofd in dat ze me vandaag wel kunnen strippen. Ik ben er flauw van!!!! ook leuk dat we alle 3 van sept zijn dus heb nog maar 4 dagen voor we alle 4 in dezelfde maand jarig zijn. niet dat t echt uitmaakt.
Ook hier geen baby... Wel werd ik wakker om half 5 met regelmatige pijnlijke weeen, ze kwamen om de 10 minuten ongeveer. Dit hield aan tot 8 uur toen ben ik gaan douchen, hielp ook niet. Hierna ben ik toch weer in slaap gevallen tot 10 uur, en nu zit ik weer op de bank met buik en rugpijn maar helaas geen weeen meer...
Goedemorgen dames, Mag ik me ook hier aansluiten Eindelijk in week... Gaat alles nog goed met iedereen?
vanmorgen bij de vk geweest en ze heeft inwendig gevoelt, en heb al 2 cm en ze heeft gestript en verlies nu ook de slijmprop in delen:-d ben helemaal HAPPY! want volgens haar duurt het geen week meer. wat voel ik mij opgelucht! straks nog ff een buik foto maken want het kan maar zo de laaste zijn. en als de er maandag nog niet is dan mag ik gewoon weer op controle komen en dan wordt ik weer voor de 2de x gestript. zo ff een tukkie doen en dan boven ff stoffen en stofzuigen. tjah en met de regen 2 uur gaan lopen, blijf liever droog. @ baby blue, jij hebt een mooie bevalling gehad zoals ik heb gelezen, ik teken ervoor! @ mila, en hoe was het bij de vk? heeft ze nog wat kunnen doen? ben benieuwt. @ demi, spannend hoor dat je al wat w-en hebt. hopen dat je niet te lang met het gerommel hoeft te lopen en dat het doorzet. heel veel succes in iedergeval!
@ tukker, Wat super dat je al 2 cm hebt!! Spannend hoor! Ik hoop dat het gauw doorzet. Heb je ook al wat krampen enzo, of dat nog niet? @all, Ik heb nu alweer een tijdje w-en, ze komen ongeveer om de 10 minuten. Ik was even bij mijn zus maar ben naar huis gegaan omdat ik me er niet lekker bij voelde. Nu zou ik de w-en thuis even timen zijn ze ineens weg haha. Ach ze zullen wel weer terug komen.
Bij mij gaan ze volgende week kijken hoeveel cm ik heb, en word dan evt gestript. Morgen uitgeteld en heb nog wel wat hoop dat die voor volgende week komt
nou hier was alles nog dicht dus helaas geen strippen, ben erg teleurgesteld want kan me niet voorstellen dat ik mijn mannetje nu gauw in mijn armen heb. Vind het echt &^%*^&%*I. maar ja we gaan maar weer door morgen naar de gyn voor het eerst voor ctg echo en consult maar ja zal wel geen nieuwe info opleveren. tukker, super 2 cm ben jaloers demi spannend zeg!!! hoop dat het gauw doorzet!!!! fafje: hoop dat ik dan weg ben hier, maar wie weet
Hier nog steeds geen babynieuws, wordt een beetje saai zo he... haha. Straks weer even controle bij de vk, hopen dat beeb inmiddels weer is ingedaald. Hem af en toe wel wat raars, ik zal de vk er even naar vragen. Soms zie ik ineens allemaal lichtflitsjes voorbij schieten, net vuurvliegjes. Het duurt ongeveer een halve tot een hele minuut en dan verdwijnt het weer. Iemand ervaring mee?
Die lichtflitsjes heb ik ook. Maar de VK zei dat er niks aan de hand was dat het vaak voorkomt. Ze zegt dat ik dan wat rustiger aan moet doen.
Kom net bij de vk vandaan. Gelukkig is de kleine weer helemaal ingedaald, vast in het bekken. Mijn bloeddruk is iets omhoog gegaan, 130/85. In combinatie met de lichtflitsen en hoofdpijn moet ik het wel een beetje in de gaten houden. Als ik ineens helemaal niet lekker wordt moet ik even bellen. Verder hebben we vast voor 41 weken (volgende week zaterdag) een afspraak gemaakt voor de eerste keer strippen, laten we hopen dat dat niet nodig blijkt te zijn. Rommelt het bij de rest van jullie ook vandaag?
hier geen nieuws, bij de vk geweest en verplichte bankrust.. de kleine is aan de kleine kant. heb een aantal drukke weken achter de rug, 2 weken terug verhuisd etc, ik zag trouwens ook vaak sterretjes. Maargoed de kleine moet dus nog even blijven zitten en aankomen van de vk. Terwijl ik hem er wel erg graag uit wil hebben, het rommelt nog steeds, ook veel menstruatiekrampen af en toe.
hier ook geen gerommel, bij de gyn geweest niet ingedaald maar maakt het verder goed daar gaat het natuurlijk om. Maar omdat uit inwendig onderzoek gisteren al bleek dat alles nog dicht zat heb ik t weekend afgeschreven
Hallo meiden! Daar ben ik dan weer!! Afgelopen woensdagavond ben ik bevallen van een mooie dochter! Ze heet Tatum, is 52 cm en weegt 3800 gram. Alles gaat goed met haar en mijn vriend en ik zijn helemaal in de zevende hemel! Mijn bevalling is absoluut geen makkie geweest. Zoals ik hier berichtte, braken woensdagochtend heel vroeg, om 2:17 uur, mijn vliezen. Van 3 tot 7 lichte krampjes gehad die daarna heftiger werden. Om 9 uur dan ook de vk gebeld, zij luisterde mijn verhaal aan en vroeg een aantal dingen en kwam aan het einde van de ochtend langs. Nou, toen was het dus net even rustig, zul je altijd net zien. Ze heeft toen voor ons geregeld dat ik 's middags naar het ziekenhuis kon voor een CTG scan en aan de hand daarvan bepaalde de gyn of ik kon blijven. Ik wilde in het ziekenhuis bevallen. Nou, de gyn bepaalde dat de duur van de weeen te kort waren om daar te blijven. Ik mocht dus lekker weer naar huis. Vond ik wel fijn omdat het toch nog even scheen te duren. We waren nog geen 10 min thuis en ik krijg me toch een weeen. Om de 2 minuten en ze zaten overal rug, benen en buik. Ik dacht altijd dat ik niet zou schreeuwen, maar wat heb ik gegild van de pijn. Zulke heftige weeen. Mijn vriend direct de vk gebeld en zij stond heel snel op de stoep. Uit het voelen bleek dat ik 9 cm ontsluiting had!! Van helemaal niets naar 9 cm in een paar uur. Geen wonder dat ik zo'n pijn had. De vk besloot dat er geen tijd meer was voor een ziekenhuisbevalling en plots moest ik dus omslaan in mijn hoofd en moesten we thuis alles heel snel in orde maken want ik mocht ook direct persen. Nou, na 2 uur persen was de meid er nog niet. De vk kon zelfs nog maar een klein stukje haartjes zien. Toen moest ik met grote spoed bij haar in de auto alsnog naar het ziekenhuis. Die rit vergeet ik mijn leven niet meer. Met 110 op de teller, waar je 60 mag, reden we naar het ziekenhuis. En het is ontzettend naar om persweeen, na 2 uur persen, ineens te moeten wegpuffen. Ik kon niet meer, was helemaal op toen ik aankwam in het ziekenhuis. Ik vond het ook verschrikkelijk dat ik niet meer in aanmerking kwam voor pijnbestrijding. Hup, daar de verloskamer in en ik raakte in paniek omdat ik gewoon echt op was. Toen was daar een hele strenge verpleegkundige, en die had ik dus echt even nodig waardoor ik nog een keer perste. En toen, wonder boven wonder, kwam ze eruit. Wat een moment van geluk beleef je toch als je je kindje voor het eerst ziet! Na een nachtje in het ziekenhuis mochten we weer naar huis en we worden nu goed verwend door een geweldige kraamhulp. Ik lig nu heerlijk in bed met mijn meissie bij me. Wat wil ik nog meer!? Helemaal niets! Meiden, ik wens jullie net zoveel geluk toe, en spoedige bevallingen!! Groetjes, Kiki
@ Kiki jeetje heftig maar wel fijn dat je nu lekker van je beebje kan genieten! Van harte gefeliciteerd
Hey Kiki, van harte met jullie meid!! Wat jammer dat je bevalling zo ontzettend zwaar is geweest... Ik hoop dat je het een beetje een plekje kunt geven. Nu inderdaad maar lekker genieten van jullie meisje en flink uitrusten! @all, Voel me niet lekker vandaag... Ik heb al de hele dag nare menstuatiepijn met af en toe felle harde buiken. Natuurlijk geen regelmaat pfff. Ook speelt m'n zwangerschapsichias ineens weer op, hier heb ik erge last van gehad rond de 25 weken. Oh dat is zo pijnlijk, ik heb het vooral in mijn rechter been. Verder de hele dag al naar op mijn maag, beetje misselijk ble!!! Sorry moest even klagen hoor... Heb het zo gehad! Haha
Vandaag om 12:17 mama en papa geworden rot weeen gehad (rug) maar hoefde maar van 12:05 tot 12:17 geperst Persen was hemel op aarde in vergelijking met de weeen Ze heet Sarah Anna en weegt 6 pont