bowlen mag gewoon. maar luister naar je lichaam. tja licht producten zijn slechter als de gewone producten. dus al sje dan toch calo wil pak dan gewoon normale
ik zou niet meer bowlen aan het eind van je zwangerschap maar ik zie dat je net zwanger bent. Gefeliciteerd! En zoals Amfy al zegt kan je beter gewone cola drinken, vanwege de zoetstoffen die in Light producten zitten. Maar let wel op met de hoeveelheid, want teveel cafeïne is ook niet goed. Er is geloof ik advieshoeveelheid ergens bekend, maar waar weet ik niet meer. (iets van 3 koppen koffie op een dag, of 1 koffie en 3 thee enz)
Ik heb met 40 weken nog in mn eentje een tafelkoelkast een trap op getilt omdat ik zo sjagerijnig was dat iedereen zo sloom aan het verhuizen was En ook mijn dochter is er gezond uitgekomen hoor, ze is nu bijna 2 en geen afwijkingen!! Ik drink verder geen prik dus dat weet ik niet...
Waarom zou je niet mogen bowlen ?? Als jij je er lekker bij voelt en geen last hebt van je bekken ofzo, lekker doen zou ik zeggen! Hier ook tot mijn bevalling druk aan het verhuizen en klussen geweest! Cola light dronk ik gewoon, maar ik drink altijd 1-2 glaasjes per dag. In die hoeveelheden zijn die zoetstoffen ook echt niet schadelijk.
Ik zou zeggen: Niet doen! Want als je NU nog geen last hebt, wil dat natuurlijk niets zeggen! Ik kan me goed voorstellen dat bowlen juist bij kan dragen aan bekken instabiliteit. Maar nog niet zo vroeg, hoor! Informeer even bij je verloskundige. Qua cola-light, daar zijn de meningen over verdeeld. Als je het kunt missen en je hebt een goed alternatief, dan zou ik zeggen: Bij twijfel altijd nee.