Ik heb een ervaring van mijn eerste bevalling dat ik in een 1/2 uur tijd ben bevallen. werd wakker en een half uur later een kind op mijn buik. nu heb ik vanavond wat slijm bij het afvegen en lichte ongie pijn. wel heb ik ook wat last van mijn darmen en een grote aambei (of hoe je dat schrijven mag). vandaag werd ik opeens bang toen ik een hele dag alleen thuis was stel dat het nu gebeurd dus nu met die buikpijn maak ik me een beetje zorgen. wat denken jullie is het gewoon van die darmen of toch?
Ik zou gewoon ff bellen en je twijfel uitspreken naar de vk zij zal ook heus wel snappen dat je niet voor je lol belt als de eerste zosnel is geboren!
Ik had het ook zo snel iets gevraagd aan de assistente in het ziekenhuis gevraagd en ze gaf meteen antwoord zonder te aarzelen.. Je mag ook de VK altijd bellen, daar zijn ze voor!!!
ik heb eerlijk gezegt niet gebelt ben dus niet zo een beller. het is niet zuiver rustig in mijn buik maar had ook nog wel spannende dingen allemaal. overdracht oude huis en mijn zoontje eerste dag wennen op school. ik denk ook dat ik wat last heb van mijn darmen. maar zeker weten doe ik het niet. morgen naar de vk.