39 weken en 4 dagen zwanger

Discussie in 'De bevalling' gestart door Mijn trots, 14 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mijn trots

12 okt 2011
    49
    0
    0
    nu alleen maar bezig met de bevalling:0
    apeldoorn
    Hoi allemaal

IK vroeg me af ik ben nu bijna uitgerekend maandag moet het gebeuren:D
    Maar kan de baby nu nog veel draaien en bewegen in me buik?
    Want soms is me buik gewoon helemaal misvormd haha:cool:
    Maar dan steekt het ook heel erg in me onderbuik.
    En ik heb soms hele scherpe steken in me vagina:) weet iemand wat dit kan zijn?
    Alvast bedankt!

2. ona81

ona81 Bekend lid

19 aug 2011
    844
    0
    0
    Heerlijk thuis geweest tot onze zoon 8 manden was,
    Het lijkt me niet dat hij nog makkelijk kan draaien, als het goe dis is je baby al aardig ingedaald. Bewegen kan nog zeker, dan krijg inderdaad van die rare punten te zien, of een hele scheve buik.
    Die steken kunnen best de druk zijn van het hoofdje die in je bekken daalt. Nog even geduld, maar alvast een een goede bevalling toegewenst!

3. Mauzelino

Mauzelino Actief lid

5 sep 2011
    151
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hee hoi!
    Ik ben ook maandag uitgerekend!!! En mijn kleine mannetje zorgt er ook wel eens voor dat ik een hele scheve buik heb. Dan heb ik aan de rechterkant een enorme bult en links zit bijna niks. Hij is al ingedaald en ligt al 'vast' zeg maar, maar kon volgens de vk nog wel met zijn rug wat draaien, dat is dan ook die bult die naar rechts gaat. Ik heb dan soms wat steken in mijn onderbuik en het voelt niet erg prettig.
    Scherpe steken in vagina heb ik geen last van.
    Heb je verder al voortekens dat je kindje er aan komt? Ik nog niet... denk dat hij nog wel langer zit en er niet voor maandag uit komt!!!

Succes met de laatste dagen!!!

4. Mijn trots

12 okt 2011
    49
    0
    0
    apeldoorn
    Hoi hoi...

Ja ziet er heel raar uit als ze gaat draaien met haar rug zelfs als ik buiten loop zitten mensen naar me buik te kijken haha.
    Nee ik heb nog helemaal geen voortekens word er gek van kan gewoon niet meer wachten ben zo benieuwd hoe ze eruit ziet enzo.
    Maar het hoeft niks te zeggen dat we nog nergens last van hebben.
    Maar jij ook heel veel succes en hopelijk hoef je niet lang meer te wachten:D

5. Mauzelino

Mauzelino Actief lid

5 sep 2011
    151
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja, het kan maar zo ineens beginnen he! Ik ben heeel erg benieuwd hoe het bij mij gaat beginnen. Het zal een verassing zijn!
    Ik ben er nog niet superflauw van ofzo, ik heb verder geen klachten. Alleen ik slaap erg slecht, weet niet hoe ik liggen moet!!! Heb mijn buik ook alleen van voren zitten zeg maar en dat is best wel zwaar. Maarja, het moet ook niet té lang meer duren!!!

En iedereen maar vragen he... Loop je er nog? Is er nog niks...???
    Haha. :)

6. Mijn trots

12 okt 2011
    49
    0
    0
    apeldoorn
    haha jaa daar heb ik ook last van lig nu veel op me zij maar dan hangt me buik zo en een kussentje er tussen past ook niet meer;)
    Maar ja nog eventjes vol houden hopelijk geen 2 weken meer:$
    Oow ja die vragen krijg ik ook elke dag ben je al bevallen? haha word er soms voor wakker gebeld nu maar duidelijk gezecht dat als het zover is ik het ze wel laat weten

Nou succes nog en hopen dat het niet lang meer duurt!!

7. jufsanne

jufsanne Nieuw lid

20 nov 2010
    4
    0
    0
    Hoihoi,
    Ik ben ook maandag uitgerekend. Mijn buik neemt ook steeds de raarste vormen aan :)
    Van mij mag het nu ook wel komen. Wordt idd ook gek van al die mensen die vragen, bellen, smsen van en...???
    Als het aankomende week niet vanuit zichzelf komt dan wordt het in week 41 gehaald, wegens de hoge geboortesterfte in Rotterdam.
    Allemaal nog even volhouden!!

8. Mauzelino

Mauzelino Actief lid

5 sep 2011
    151
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoihoi,

Leuk, nog iemand waar het morgen 'moet wezen'!!!
    Ik ben vandaag weer doorgekomen (tot nu toe dan) zonder tekenen van een naderende bevalling. Lekker in het bos gewandeld, uiteraard bekenden tegen gekomen met de vraag of het nog niet begonnen was??? Nou nee dus, anders liep ik niet in het bos. :p
    Moet donderdag weer op controle, ben benieuwd of ik daar nog aan toe kom, en zo ja, wat ze dan gaat zeggen of doen!!!

@ Mijn trots: ook nog alles rustig bij jou?
    @ Jufsanne: dus bij jou gaat het sowieso deze week gebeuren? Aankomende week is 'onze ' 41e week al he!

Veel succes verder allemaal!!!

9. Mijn trots

12 okt 2011
    49
    0
    0
    apeldoorn
    Hoi hou

Jaaa met mij ook nog steeds goed haha heb net wat krampjed gehad
    Maar dat was vals alarm...
    Straks lekker naar bed en er.niet meer asn proberen te denken
    Morgen met man lief weg zodat ik niet de hele dag ga wachten;)
    Nou hopen dat het vannacht.bij iemand begint ben benieuwd:p

10. Mauzelino

Mauzelino Actief lid

5 sep 2011
    151
    0
    16
    NULL
    NULL
    Nou ik dacht vannacht om kwart voor 1, dit is het, nu gaat het beginnen!!! Had zooo'n krampen (menstruatiepijn) in mijn buik én rug... Ooh ik heb een uur wakker gelegen, toen ben ik naar beneden gegaan. Beetje rondgelopen, naar de wc, en toen werd het ineens beter. Heb van 2u tot 6u op de bank liggen slapen, toen begon het weer. Ben weer op bed gegaan en toen ging het wéér over.
    Om 8u werd ik wakker, moest ff hoesten en ik vernam dat ik iets vochtigs verloor want er droop iets over mijn benen... Ik dacht meteen aan gebroken vliezen, maar het was een lange sliert slijm of afscheiding... Hmmm, wat moet ik daar nou weer mee???
    Nouja in elk geval, het is nu weer rustig. Ga zo nog even boven en beneden stofzuigen, want dat móet wel even gebeuren en dan daarna lekker op de bank dvdtjes kijken...

MijnTrots: Fijne dag vandaag met je man, ben benieuwd hoe het gaat!!! :D

11. Mijn trots

12 okt 2011
    49
    0
    0
    apeldoorn
    Aaah wat jammer dat het niet verder op gang is gekomen bij jou
    Hoe gaat het.nu dan nog krampjes?
    Ik ben lekker een midagje weg geweest geen krampen ofzo alleen harde buiken
    Wat ik mij afvroeg ik ben mijn slijmprop nog niet verloren moet.ik daar nou op wachten voordat de bevalling op gang kan komen?

12. Mauzelino

Mauzelino Actief lid

5 sep 2011
    151
    0
    16
    NULL
    NULL
    Nou ik heb de hele dag last gehad van pijn onder in mijn rug. Krampen in mijn buik kwamen er af en toe ook even bij. Voorweeën denk ik. Verder niks bijzonders!
    Dus bij jou ook nog niks aan de hand? Onze kindjes zullen zich wel niet gaan melden dan vandaag!!!
    Ik ben de slijmprop ook nog niet verloren, volgens mij gebeurt dat ook niet bij iedereen... En als je 'm wel verliest kan het ook nog wel daaaagen duren voordat het begint!

13. Mijn trots

12 okt 2011
    49
    0
    0
    apeldoorn
    Nee denk ook niet dat onze kindjes.zich gaan melden vandaag
    Maar ja begrijpelijk welke baby wilt er nou in de kou terrecht komen haha
    Hopen dat het niet lang meer duurt...
    Wat gaan de dagen nu langzaam he?..

14. Mauzelino

Mauzelino Actief lid

5 sep 2011
    151
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hmm ik ben nog even aan het zoeken geweest en het kan dus best zijn dat het wél de slijmprop was, dat slijm wat ik verloren ben! Heb wat foto's opgezocht en verdere info en het kan dus wel zo zijn... Heb ook de hele dag last van mn rug gehad... en nog... echt niet fijn. Zal het dan toch gauw gaan beginnen?

Haha, ja ik zei ook al, het is te koud nu om geboren te worden. Lekker in mama's warme buikje blijven zitten is wel fijn!!!
    Ik weet nu dus niet of er wel of niet iets is begonnen bij mij maar wachten duurt toch lang ja... Wachten op de eerste echte wee...

15. Mijn trots

12 okt 2011
    49
    0
    0
    apeldoorn
    Ooh wat lastig zeg dat je.nu niet weet of het al begonnen is of niet... Ik hoop het natuurlijk wel voor je... Oke dus.je hoeft de slijmprop niet te.herkennen? Kan je het ook verliezen zonder het door te hebben?
    Nou ben benieuwd hoe de nacht bij jou verloopt succes!

16. Mauzelino

Mauzelino Actief lid

5 sep 2011
    151
    0
    16
    NULL
    NULL
    Nou het is begonnen hoor! De verloskundige is om half 11 geweest, ik had 3 cm ontsluiting! Ik blijf nog even thuis, als het erger wordt met de weeën gaan we naar het ziekenhuis. En ik heb dus alleen rugweeën... Pfff... Maar het is nog wel te doen.
    Net naar de wc geweest en heb toen ook echt de slijmprop verloren! Een bloederig propje slijm was het, duidelijk te herkennen.
    Nou ik ga even douchen, voel me zo zweterig... bah. Even opfrissen en dan zien hoe de nacht verloopt!!!
    Ik laat nog wel even weer van me horen!!!

Jij ook succes verder!!!

Liefs

17. Mijn trots

12 okt 2011
    49
    0
    0
    apeldoorn
    oooh wat leuk dan is het eindelijk zo ver!!:D
    Ben echt blij voor je hoef je niet meer te wachten!!
    Ik wens je heel veel succes en sterkte en hoop dat de bevalling goed verloopt!!!
    En ik hoor het als je bent bevallen!!
    Zet um op;)
    Liefs

18. Mauzelino

Mauzelino Actief lid

5 sep 2011
    151
    0
    16
    NULL
    NULL
    Het heeft even geduurd maar ik ben er weer!!!
    Ik ben dinsdagochtend om 06.18 bevallen van een gezonde zoon van 3675 gram en 51 cm lang!!!

Ik ben gewoon op de natuurlijke manier begonnen met de bevalling maar de ontsluiting vorderde niet want ons mannetje was een sterrenkijkertje dus om 05.00 gaf de gyn (na een enorme weeënstorm waarvan ik totaal uitgeput was) het verlossende woord, het werd een keizersnede. Wat een opluchting, die ruggenprik. Oooh wat waren die weeën verschrikkelijk!!!

Maar dat was ik gauw vergeten toen ik onze zoon hoorde huilen!

Hij wou de eerste 2 dagen bijna niet drinken dus heeft nog 2 dagen op de kinderafdeling gelegen, eerst aan infuus en monitor, en de 2e dag alleen nog ter controle want toen ging de voeding gelukkig wel weer goed!

En sinds gisteren zijn we thuis en hij doet het super!

Mijntrots: inmiddels ook al bevallen? Ben erg benieuwd!!!

Liefs

19. kiekeboe

kiekeboe Actief lid

21 aug 2008
    108
    0
    0
    Gefeliciteerd! Ik zit met smart te wachten! Geniet maar lekker van je mannetje!

20. Mauzelino

Mauzelino Actief lid

5 sep 2011
    151
    0
    16
    NULL
    NULL
    Succes Kiekeboe! Wachten kan lang duren...!

Deel Deze Pagina