Hey Nuk, gefeliciteerd met je dochter!! Maar heftige bevalling dus voor jou en zo te lezen voor je dochter ook.. Rust lekker uit, kom bij, en geniet van je dochter! Leuk dat je ff een berichtje komt plaatsen Ps. volle maan
Gefeliciteerd! Geweldig dat je precies op de uitgerekende datum bent bevallen Nu lekker genieten van de kleine meid, en hopelijk huilt ze snel wat minder.
Goeiemorgen! Hoe is het meiden? Al baby's? Wanneer zouden ze het eens tijd vinden om eruit te komen, volgende week ofzo? Voetreflexmassage heeft ook niets geholpen.. Zit hier echt een eigenwijs draakje binnen denk! Die nu graag wil bepalen en dit ook doet haha.. Fijne zonnige dag!
Nee hoor, nog niets hier! Ook zo'n eigenwijze meid Ben jij er ook veel mee bezig, dat je constant bij elk pijntje denkt... wat is dat? En als je 's nachts voor de zoveelste keer naar de wc moet toch zit te hopen dat je vliezen breken oid? Of kan je het goed loslaten? Ik ben stiekem een beetje bang dat ik er teveel mee bezig ben en het daardoor juist tegenhoud (door er gespannen over te zijn ofzo), geen idee of dat kan?
Ik heb dat ook hoor! Bij elke steek/kramp denk ik; ja zou het?? Erg he? Denk niet dat je het tegen houdt hoor, die kleine bepaald wanneer ze het tijd vind om te komen.. En ook logisch dat we het niet los kunnen laten toch? Je voelt toch de hele dag die kleine en die steekjes etc. Hoop wel echt dat ze zelf komt en niet dat ik eventueel ingeleid ga worden ofzo..
Ja ik ook! Dit is waarschijnlijk onze laatste, en ik wil het zo graag eens meemaken dat het uit zichzelf begint, voel dit als een laatste kans. Ook vond ik de inleiding niet al te fijn de vorige keer, maar ja. Maandag iig de eerste afspraak bij de gyn met CTG enzo. Hopelijk is dan alles in orde en mag ik nog een paar daagjes wachten tot het uit zichzelf begint Doe jij nog veel dan? Weggaan enzo, en schoonmaken etc. Ik kan me niet meer echt tot dingen zetten momenteel
Nee bij mij komt er ook niet heel veel meer uit mijn handen hoor.. Af en toe paar boodschappen, maar het winkelcentrum zit hier ook op loopafstand, en wat wasjes draaien etc. Huis is nu wel schoon voor mijn gevoel Vandaag met wat tijdschriften in de tuin gezeten en beetje op internet, dat was mijn dag haha! Wij moeten maandag naar de vk, en zij gaat dan wel een afspraak maken voor een CTG indd en eventueel inleiden.. Ze laten mij niet tot 42 weken lopen zei ze. Hoe voel jij je lichamelijk dan? Je hebt er natuurlijk ook nog 2 rondrennen..
Lichamelijk valt het me nog mee! Kan niet veel meer hoor, na kleine stukjes lopen doen m'n buik en bekken al heel pijn, maar het is een stuk beter te doen dan bij de tweeling indertijd. Nou.... ik kan nu eindelijk voor het eerst zeggen dat er íets aan het gebeuren is. Toen ik vanmorgen van de wc kwam en weer naar m'n bed liep voelde ik iets lopen. Terug na de wc gegaan en verloor een heleboel dunne afscheiding, een beetje lichtroze. Volgens mij geen vruchtwater trouwens, want er komt niks als ik op m'n hand blaas. Maar nu heb ik steeds een zeurende buikpijn (niet vervelend maar gewoon aanwezig) die ik nog niet eerder heb gevoeld. Ben benieuwd...
Nuk, gefeliciteerd!!! Hoe heet je meisje? Hier ook nog steeds niks hoor, eergisteren had ik 's avonds voor het eerst echt wat krampen en m'n moeder is toch maar gelijk hierheen gekomen. Maar helaas, vals alarm. Ze is hier blijven slapen en vandaag weer naar huis gegaan, m'n vriend heeft nu weekend en m'n vader kan haar eventueel snel brengen mocht het nodig zijn de komende dagen. Ik merk in ieder geval niks meer.. Caithlin, dat klinkt in ieder geval als een begin! Ik hoop het voor je! Zou toch lekker zijn als de inleiding je bespaard wordt. Wel typisch he, het hele begin van de zwangerschap kijk je argwanend de toiletpot in of je geen spoortje bloed ziet, en nu hoop je er op..
Sorry dat ik jullie storen moet. Dit wachten en hopen is zoooooow herkenbaar. De tijd gaat ook zo tergend langzaam wanneer je hoopt dat je kleintje komt. Ik ben op vrijdag gestript, aan de ctg gelegen, volgens arts had ik weeen en zelf dacht ik meer aan harde buiken. In de avond had ik al niets meer. Zaterdagavond menstruatiekrampen die wat heftiger werden, zijn ook nooit meer weggegaan. Zondagavond de vk laten komen, nog steeds 1 cm en op dat moment natuurlijk geen krampen meer. Voorweeen zei ze. Maandagochtend was ik het zat van de pijnlijke krampen en heb ik gebeld of ik geen nierstenen of een blindedarm ontsteking had want ik had zo'n pijn. Dacht ook steeds dat ik moest poepen maar er kwam niets. uur later weer gebeld want ik had al 10 van die krampen in het uur gehad. Vk kwam langs en bij binnenkomst lachtte ze al, ja hoor dat zijn nou weeen. En ik maar denken aan iets anders, hihi. de rest zal ik jullie besparen want dat wil je niet weten voor je bevalling. Maar bij mij voelde weeen in het begin als hevige opkomende menstruatiekrampen die opkomen in je buik en rug. Succes met jullie bevalling!!!!!!!! (ik mag over 12 weken weer)
Nee joh Aecatz, daar stoor je niet mee hoor Alvast succes toegewenst met de tweede keer afwachten straks! Hier wel wat verandering, gisteravond had ik weer het 'valse start' gevoel maar ben toen ook wat roze slijm verloren! Vannacht en vanmorgen ook krampen gehad en verlies nu nog steeds wat gekleurd slijm. Ik heb wel het idee dat dit kan doorzetten. Wel balen dat ik nu al weet dat het weer beenweeen zullen worden, vannacht zaten er een paar tussen die zo m'n bovenbenen in trokken.. Nou ja, weet ik in ieder geval wat ik kan verwachten!
Hoi meiden, Hier ook in afwachting van een ukkie die het nog wel prima vind! Bij ieder steekje denk ik, ow zal het??? De telefoontjes en berichtenstroom blijft maar doorgaan maar ja ik weet ook niet hoe/wat, is onze 1e. Maandag moet ik weer terug naar de vk en dan gaat ze me strippen als dit mogelijk is. Gebeurt er dan nog niks dan woe ctg en echo en evt do of vrij al inleiden. Heb er zelf geen fijn gevoel bij om langer dan een week overtijd te lopen... Heb alleen de hele dag zeurende rugpijn en verder niks. Fijne dag vandaag en hopelijk snel wat baby nieuws
ben op deze topic gewezen door daphneB.. ook ik ben overtijd..en het spuugzat! wil zo graag bevallen..!! ga even de topic bij lezen
Hey meiden, Het heeft bij mij wel doorgezet! Vanmorgen om half 5 begonnen de weeën en precies 2 uur en 3 kwartier later is onze dochter Naomi geboren Een prachtige meid van 53 cm en ruim 4100 gram. Dus het was een megasnelle bevalling, voor de wachtenden, succes nog! @Daphne, dat klinkt veelbelovend, zo begon het bij mij ook Minder dan een dag later begonnen de weeën.
Gefeliciteerd caithlin! Onze dochter Fenna is vrijdagochtend geboren ook na een zware maar snelle bevalling..
Caithlin, wat super dat het allemaal heeft doorgezet! Toch ook zo bevallen zonder inleiden, fijn zeg. En mooie maten voor je meisje! Gefeliciteerd met Naomi!!! Amytje, jij ook al! Wow! Gefeliciteerd met Fenna!! Hopelijk heb je geen last van de zware bevalling overgehouden. Snel een keertje leuke baby'tjes showen he meiden! Maar nu eerst genieten van het kleine spul Hier weer een dagje verder, weer een nacht met voorweeen die nu weer opgehouden zijn. Wel nog steeds slijmverlies. Ik begin het wel echt beu te worden hoor! Ook vervelend voor m'n vriend en moeder, die laatste zit continu gespannen te wachten tot ze gebeld wordt omdat ze de oppas voor de kleine vent is. Morgen afspraak bij de vk, hopelijk wil ze dan eens kijken (voelen) hoe het er voor staat. Van mij mogen ze best proberen te strippen!
Nog een berichtje van mij, de afspraak bij de vk was niet nodig, vannacht zetten de voorweeen door en ik heb nu m'n prachtige meisje Ivy naast me liggen! Geboren om 7.28u, 2915gr en 50cm met een koppie vol donker haar Het ging niet geheel zonder slag of stoot, ze had in het vruchtwater gepoept en de weeën werden pas nuttig toen ik kon ontspannen met pijnstilling (remifentanil infuus) maar al met al is alles uiteindelijk goed en vlot verlopen! Kleine dame doet het goed en ik hoefde maar 3 hechtinkjes Ik ga nu even verder met genieten, hopelijk bevallen alle andere wachtenden snel!