Gefelciteerd meiden met jullie meiden!! Mijn bevalling was erg heftig.. Tien uur 's avonds braken de vliezen en moesten we naar het ziekenhuis omdat ze in het vruchtwater had gepoept.. We waren daar om twaalf uur en om half drie al zes cm ontsluiting.. Ik had alleen maar rugweeen, niemand aan te raden Om zes uur tien cm ontsluiting, maar nog geen persweeen.. Uur op eigen kracht geperst, maar Fenna kwam niet onder mijn schaambot door.. Dus uiteindelijk met de vacuümpomp geboren.. Alles was helemaal goed met haar op wat hoofdpijn na! Verder nu alles Oké, borstvoeding komt op gang en met mij gaat het eigenlijk wel Oké.. Was erg heftig maar het waard hihi
Hee Caithlin en Amytje, Gefeliciteerd met jullie dochters!! Grappig dat we alledrie zo'n supersnelle bevalling hadden. Ik vond het inderdaad ook erg pittig, maar ja, aan de andere kant lijkt me dat toch nog beter dan een bevalling van 20 uur ofzo . Bij mij is er alweer een dikke week voorbij, wat gaat het snel, pfff. Ik geef borstvoeding en vind dat best wel zwaar. Lina (zo heet mijn dochtertje) is 's nachts om half 3 geboren en diezelfde nacht hebben we natuurlijk niet meer geslapen. Daarna heb ik echter ook geen enkele nacht gehad waarin ik die verloren slaap in heb kunnen halen, dus ik ga momenteel een beetje op m'n tandvlees... Heel lastig, ik hoop niet dat het me opbreekt. Overweeg nu al om misschien binnenkort te beginnen met kolven, zodat we 's nachts een flesje moedermelk klaar hebben staan. Dan kan manlief één voeding overnemen, zodat ik eens een paar uur achter elkaar kan slapen. Verder gaat het heel goed, ben helemaal verliefd op m'n eigen kind! Alle wachtenden: het komt goed! het komt goed!