Ha dames, Vanavond heeft mijn man het bed op klossen gezet. Wat is dit hoog!! Incl klossen is het bed nu 83 cm hoog, is dit goed, of te hoog? Graag jullie advies. Groetjes Marlayne
Bij mij zei ze bij de intake en op de papieren min. 70 cm en ons bed is al 50 zei dat ik er wel een 1 persoons matras op mocht leggen dat ik nog normaal in en uit bed moet kunnen komen
Is goed hoor als jij maar uit en in bed kan komen......of heb je een trapje nodig. Straks is het pas raar als het bed weer lager staat.
Bij mij ook 85cm// En ik vind het heerlijk met mijn bekkenklachten spring en glij ik zo uit bed.. Van mij mag het zo nog wel maanden blijven staan
Echt,Juudje? Ik heb een krukje nodig om in en uit bed te komen,haha! Echt wennen hoor, misschien dat we de klossen nog een paar centimeters afzagen ( zijn zelfgemaakte) Bedankt voor jullie antwoorden!
hier zal het op ongerveer 95 cm hoog komen heb ze er nog niet onder .. Vin dit wel heel erg hoog moet ik zeggen ben zelf maar 1.60
Hier moet het ook minimaal 70 cm zijn en dat is ons Comfort ledikant ook (is in hoogte verstelbaar). Mocht het nog te laag zijn, dan kan ik er nog evt een extra matras op doen. Ik doe er geen klossen onder, anders ben ik bang voor ongelukken met mijn slechts 1.55 m. Moet 's nachts nogal vaak plassen namelijk.
Had het toevallig al gemeten, 75cm. Prima te doen, maar ik ben dan ook 1.80m. Wel leuk, heb nog nooit een hoogslaper gehad. En meteen maar es een hele berg stof onder het bed weggezogen....
Bij ons moet het 80 cm zijn.. MAAR! Dat lukt echt niet. Wij hebben een slaapbank, met een los uitschuifstuk.. Niet ideaal, maar het is even niet anders. Mijn vriend heeft daar 2x 1 persoonsmatrassen opgelegd en nu is het bij bijna 70 cm hoog.. Heb de kraamzorg gebeld en die zeiden dat als ze zagen dat we ons best hadden gedaan, dat het goed is!! Dus dat van jou zal prima zijn.
Hier moest het ook minimaal 70 cm zijn maar de intake kraamzorg zei 60-65 en dan doen ze nergens moeilijk over. Dus met eigengemaakte klossen is mijn bed nu 65cm, ik had nl geen zin om een keukentrapje naast mijn bed te hebben.
Super, echt bedankt voor alle antwoorden, mannetje mag sowieso nog een aantal centimetertjes van de klossen zagen, joepie!