Hallo Allemaal, Ik wil even mijn verhaal kwijt want maak me een beetje zorgen om eigenlijk 2 dingetjes. Ben inmiddels 25,5 week zwanger. Ik heb al heel lang een moedervlek onder mijn borst (precies op mijn beugel van de bh zeer irritant) Vanaf ongeveer week 14 is die moedervlek groter geworden ik moet eigenlijk zeggen dikker niet echt groter! Heb het laten zien aan de vk maar die zei dat het normaal was en als het niet groter/dikker werd ik me geen zorgen hoef te maken. Komt door de hormonen of zoiets... Nu is het niet groter/dikker geworden maar irriteert het me wel ivm mijn bh wordt er gek van en zit er ook de hele tijd aan! (Waarschijnlijk dat het daarom irriteert.) Maar nu heb ik al een hele tijd last onder mijn borst en moedervlek waar mijn buik begint zal ik maar zeggen een jeukend gevoel, weet iemand wat dit is? Zat al te denken dat het komt doordat mijn buik groeit en dat het een beetje uitrekt. Ik maak me een beetje zorgen want denk elke keer dat het misschien iets met die moedervlek te maken heeft! Hopenlijk kan iemand mij helpen en wie weet hebben meer hier last van. groetjes Klungel
Ik zou ermee naar de huisarts gaan. Als je er echt last van hebt kan je 'm misschien wel tijdens je zwangerschap weg laten halen. Maar dus even kijken wat de huisarts ervan vindt. Iemand van m'n yoga heeft tijdens haar zwangerschap een moedervlek laten weghalen en dat was geen probleem.
Ik heb er ook eentje net onder mijn (onderste) bh-bandje, maar heb er gelukkig geen last van. Wel herken ik dat ik steeds meer moedervlekken krijg. Had ik ook bij de 1e, kreeg allemaal kleine bruine stipjes in mijn hals, alsof ik een beetje vies was. Gingen gelukkig ook weer weg. Ik hoop dat dat nu ook gebeurt (dat die kleintjes weer weg gaan). Maar sorry, geen tips.
Ik kreeg tijdens mijn zwangerschap moedervlekken/wratjes in mijn hals. Ook jeukten ze. Het was niet echt mooi om te zien, maar ook weer niet zo dat het iedereen heel erg opviel. Nu, ruim 8 maanden na de bevalling, zijn ze een stuk minder geworden. Al heb ik er wel een hoop echte moedervlekken aan overgehouden op andere plekken. Volgens mij vk was dit heel normaal en volstrekt onschuldig. Maar even naar laten kijken kan nooit kwaad. Zeker op de plek waar jij em hebt.
Bedankt! Ik ga het denk ik toch maar even laten nakijken en even navragen wat dat vreemde gevoel is aan de rand van mijn buik. Gister hoorde ik ook al dat het weleens bandenpijn kon zijn. Heb er namelijk niet de hele tijd last van. Het is met tijden. Nou we gaan nu weekend vieren en bel maandag wel even de dokter voor een afspraak!! Groetjes Klungel
Het schijnt normaal te zijn als tijdens je zwangerschap dergelijke dingen gaan groeien, door de hormonen. Ik heb heb er zo'n huidbultje van gekregen tijdens mijn eerste zwangerschap.