Hallo dames, Sinds een half uurtje heb ik ineens hoofdpijn, ben misselijk en draaierig. Het lijkt soms weg te zakken maar komt dan net zo hard weer terug. Hoort dit bij de termijn vd zwangerschap? Ben op t moment 33 weken zwanger. Groetjes Emma
Ben 35 wk en ook wel af en toe draaierig en misselijkheid /overgeven is toegenomen (heb dit al hele zwangerschap) maar je hoort wel vaker dat mensen nu door meer maagzuur en alles daf Nog verstopt zit jn je buik naast de kleine dat dit in verdrukking komt en hierdoor misselijkheid toeneemt
Bij plotselinge hoofdpijn (sterretjes zien of draaierigheid) altijd even bellen met je vk/gyn. Inderdaad om een te hoge bloeddruk uit te sluiten. Hoe is het nou?
Probeer je suikerspiegel op pijl te houden. Eet 6 keer ipv 3 keer per dag (natuurlijk kleine hoeveelheden, soms is een biscuit al genoeg) En Check je bloeddruk idd
Ik ben 35 wkn en heb ook soms momenten dat ik een beetje dizzy ben ineens, geen hoofdpijn erbij. Misselijkheid ook echt met vlagen en verminderde eetlust.
De draaierigheid en hoofdpijn zijn weg, maar ben wel nog steeds misselijk. Beetje hangerig zegmaar. De vorige keer (begin deze week) is mn bloeddruk gemeten en die was 110/60, vrij laag dus. Als het erger word ga ik sowieso de gyn bellen.
Blijf alert! Hier op woensdag nog lage bloeddruk en vrijdag zwvergiftiging. Bij twijfel altijd overleggen met je gyn!