Ik lees verschillende verhalen maar wat ik begrijp van hier is dat ingedaald voldoende is om niet te hoeven liggen als de vliezen breken. Bij mij is het hetzelfde als bij jou, wel beweeglijk maar ook ingedaald. Ik heb specifiek gevraagd hoe de kleine met het hoofd ligt omdat ook qua bewegingen erg onduidelijk voor mij is. En ook de vk kon het niet met zekerheid zeggen.
Ik hoor veel verhalen dat je sneller kan uitscheuren doordat de vk het minder goed kan zien. Ik zie mezelf verder niet zitten bevallen eigenlijk.. Bad hebben ze niet in ons zh en gaat mn voorkeur ook niet naar uit. We gaan het meemaken Grappig dat je precies even ver bent trouwens! En je maakt me nou wel nieuwschierig naar jouw evt. baarkrukplan
Okee daar had ik nog niet bij stil gestaan bij dat uitscheuren.. nou moet ik ook eerlijk zeggen dat ik me zo min mogelijk met scheuren en knippen bezig probeer te houden haha.. angstpuntje . Ik ben 1 dag minder ver dan mn banner.. die doet soms wat hij zelf wilt haha. Maar goed, die ene dag . Merk je zelf al iets aan je lijf? Ik heb HMS en toen ik jong was een heupcorrectie gehad, dus benen spreiden en getrek e.d. werkt averechts bij mijn lijf. Vandaar in bad en anders baarkruk. Juist omdat er dan minder druk op alles komt te staan en er minder aan me getrokken word. Al worden al die mooie plannen zo het bos in gegooid mocht er iets mis zijn met de kleine of als er ingegrepen moet worden. Dat is voor mij de reden . Het is allemaal erg spannend.. mooie datum vandaag én volle maan! Wie weet
Je zou ook nog op handen en knieen kunnen bevallen! Dat lijkt mij heel fijn. En de kans dat je uitscheurt is op de baarkruk ietsje groter, maar dat komt door de snelle uitdrijving en het gaat dan vooral om kleine haarscheurtjes in je schaamlippen, niet persé het perineum. Als het heel snel gaat zegt de vk misschien wel al dat je het laatste stukje beter liggend op bed kunt doen zodat dat geleidelijker gaat.
Even reagerend op de baarkruk: hier bevallen op de baarkruk met 58 min persen en zonder enige scheurtjes (en zonder hechtingen dus achteraf). Dus het kan prima gaan .