De titel zegt genoeg. Ik lees hier vaak dat bij heel veel vrouwen de vliezen spontaan braken.. maar ik hoor dat het heel zeldzaam is. Dus bij wie begonnen eerst de weeen en bij wie braken eerst de vliezen? Gewoon benieuwd naar
Ik had eerst weeën. Bij de eerste braken mijn vliezen wel spontaan maar pas heel laat. Bij de tweede werden ze op het laatst doorgeprikt door de vk.
Bij mij braken de vliezen op dinsdagnacht en daarna meteen wel een soort van weeën, maar de echte heavy shit begon pas op donderdagnacht. Dus uiteindelijk heeft het vanaf het breken van de vliezen twee dagen geduurd voor het echt begon. (Vrijdagochtend is ze geboren).
Bij mijn eerste eerst de vliezen, bij mijn tweede ook beide spontaan bij mijn derde werden ze gebroken voor inleiding Bij mijn vierde braken de vliezen tijdens toucheren met 6cm ontsluiting
ik hoor het wel heel vaak en lees het hier ook vaak dat eerst de vliezen breken daarom vind ik het zo vreemd als ik dan weer lees en hoor bij mn vk dat ze zeggen 1 op de 10. Maar t zal vast hoor daar niet van haha
Eerst de vliezen, om 0:00. Een uurtje later begonnen de weeën. Ik was er blij mee, vind het een hele gave start van de bevalling, veel leuker dan weeën haha
Eerst weeën. Vliezen werden door de vk gebroken vlak voordat ik mocht gaan persen (en toen kwam er trouwens nauwelijks vruchtwater, de vloedgolf kwam pas nadat zoontje geboren was).
Eerst vliezen, enorme hoeveelheid water, meteen daarna weeen. Was 37+5 en was de eerste. Na 5.5 uur was hij er.
1e keer ingeleid dus die geldt niet. 2e bevalling eerst de weeen en toen tijdens de bevalling braken spontaan de vliezen. Bij zus eerst de vliezen gebroken en daarna weeen.
Ik had eerst weeen, halverwege een klein scheurtje hoog in de vliezen en uiteindelijk heeft de vk m'n vliezen gebroken. Benieuwd hoe het deze x zal zijn