Herkenbaar hoor! En ik ben pas halverwege haha. Ben gewoon heel nieuwsgierig naar de baby. Hoe hij/zij eruit ziet, of het en jongen of meisje is en hoe gaat grote broer reageren. Bij mijn eerste helemaal niet gehad. Maar misschien omdat ik nu weet hoe de ervaring is om je kleintje geboren te zien worden hihi. Gelukkig genoeg afleiding in de vorm van een peuter,werk, klusjes en feestjes komende tijd
Eh sorry, rust heb ik al lang niet meer, en ik wil gewoon echt m'n baby!! Ja ook dat ken ik! Als ik dat hier nu ook post, zouden mn vliezen ook breken dan vannacht? Haha. Succes meid! Hopelijk gaat alles goed! Dat je er trouwens aan denkt om dat dan ff te posten... Maar goed hier geen indaling, weet niet wat dat voor gevolgen heeft...
haha hier ook super ongeduldig. Loop al weken met voorweeen bij de andere kinderen nooit gehad. En elke dag als ik het schoolplein op kom weer de vraag, is er nog geen baby? Uhm duuhhh nee zie je toch! Of je buik zit nog hoog zeg dat zal nog wel even duren... Uhm kleine is ingedaald dus lager zal me buik niet gaan hangen... En ga zo maar door... Hoop dat de dagen voorbij vliegen en we allemaal snel onze kleine uk in onze armen hebben Moet zeggen ben ook best zenuwachtig maar vooral door me moeder en vriend haha... dus hebben zoveel last van nesteldrang en zenuwen dat ik ze ook krijg.
Ja hier altijd al laag gedragen dus roept de een met 29 weken al : so...." en nu met bijna 41 weken blijven ze verbaasd? loop jij nog met zo'n lage buik? Ja... en niet eens ingedaald ook. Zucht das juist mijn zorg.
Me me me!! Zo ontzettend ongeduldig! Ik had mezelf zo voorgenomen dat ik t dit keer niet zou zijn en echt nog even te genieten van het 'voor'verlof. Maar volgens mij is t weer een of andere hormoon die zorgt dat je het gevoel krijgt dat dit kindje voor altijd blijft zitten. Een ander begrijpt dat niet en denkt joh langer als 2 weken zal het niet meer duren maar weet je hoelang dat is!! Haha.. Ook hier een peuter van 2 rondlopen die gelukkig zorgt voor veel afleiding maar ook dat je niet je series kunt kijken die je zolang hebt opgespaard. Enige wat ik nu niet meer doe is Chinees eten, ananasharten, trap op en neer etc etc want het helpt toch allemaal niets en afwachten of afleiding zoeken is het enige wat je kunt doen... Succes!!
Hier ook een ongeduld! Alleen ben ik nu 40+2 .. De eerste is spontaan geboren met 36+4, dus voor mijn gevoel ben ik al bijna 4 weken overtijd haha. Donderdagmiddag heb ik een afspraak met de gyn en kan dan waarschijnlijk na het weekend ingeleid worden..
Zou je dat zo graag willen? Ik hoop eigenlijk dat voor te blijven. Vandaag+ en hopelijk vrijdag een goede controle om te strippen. Wil graag thuis bevallen... Mjah. Als ie niet in daalt dan wordt het lastig te strippen want dat mag niet heb ik begrepen...
daar zijn de meningen heel verschillend over. Hier is onze kleine ook niet ingedaald en toch heeft de gynaecoloog/verloskundige wat zitten ''prikkelen''. Ook omdat ik al 1 cm ontsluiting had en veel harde buiken. Ik hoop inleiden ook voor te blijven, maar blijft tot op heden spannend. Heb namelijk ''teveel'' vruchtwater (had er nog nooit van gehoord) maar dat is dus ook niet goed en kan wijzen op diverse dingen. Nu moet ik weer me suiker prikken ( doe ik al veel in de zwangerschap) en als er dan 1 suiker te hoog is per direct inleiden. Maar hele zwangerschap goed geweest dus verwacht het nu ook nog wel eigenlijk.
Gisteren om 00.36 is onze zoon Dex geboren! Na precies 40 eeken. Wauw! Het ongeduldig zijn word echt beloond!
Gefeliciteerd rian89 met de geboorte van jullie zoon Ben jaloers hahaha.. kan niet wachten ons 4e kleintje te ontmoeten. Ben vandaag ook mega chago, nog steeds super veel wit verlies maar de kleine blijft volgens mij nog wel even zitten... Ga voor 1x echt klagen... Ik heb het gehad hahah... en de andere kinderen ook zijn ook super nieuwsgierig
Gefeliciteerd Rian! Super leuke naam! Geniet van jullie mannetje Hier gisteren de hele dag aan het rommelen..maar helaas niet doorgezet. Vanmiddag weer naar de vlos en ik hoop zo dat ze wil strippen..maar zal wel niet
Dat had mijn tekst kunnen zijn... Gefeliciteerd met Dex!! En ja ik ga ook morgen naar de VK en hoop ook dattie is ingedaald want wil graag laten strippen. Zit me zelfs de hele dag al af te vragen waarom ik niet bel of er vandaag een gaatje vrij is gekomen. Mjah dan is de kans dattie is ingedaald weer kleiner. Dacht dimsdag echt dattie was gezakt. Kon niet op of neer denk JAAA goed nieuws maar das weer helemaal weg. Bij mij was het steeds zo dat ik met mijn benen overelkaar it als hij op de bekken ligt n alsie half is ingedaald dan kan ik dat niet haha. Dinsdag kon ik ze niet eens naast me op de bank krijgen.