Nou, zie banner. Vandaag 41.5. Ik ben eigenlijk op zoek naar dames die ook zo lang zwanger waren, en zijn er hier dames ook met 42 weken ingeleid? Aan de ene kant wil ik mijn lichaam en de kleine alle kans geven om nog zelf te komen, maar ik vind het ook spannend of alles wel goed gaat. Gister nog controle gehad en vk zei dat alles goed was. Ik voel haar nog goed dus t zit wel goed denk ik, anders hadden ze me allang doorgestuurd. Morgen CTG en echo in het zkh. Wel al 3x gestript, maar zonder resultaat.
Bij de eerste braken op 41.6 mijn vliezen spontaan (toen ik flink met het dekbed wapperde bij het bed verschonen). Op 42w mocht ik alsnog aan de opwekkers omdat er niks doorzette. Heel frustrerend want je telt de dagen af tot je uitgerekende datum, en dan nog eens twee weken moeten wachten tot je je kindje in je armen hebt. Succes met de laatste loodjes! Je zult deze week bevallen, dat staat in ieder geval vast
haha nou dat moet ik nog doen vandaag dus Ja dat is iig zeker, dank je! Jij ook zie ik aan je banner! Hopelijk hoef je niet zo lang door te lopen!
Volgende week heb ik ons mannetje in mijn armen, geplande KS gelukkig. Dus voor mij geen eindeloze wachtweken meer dat is in ieder geval een frustratie minder.
Hier begonnen de weeën met 40+5 en hebben ze me laten aanmodderen tot 41+3. Toen waren mijn vliezen lang gebroken en moesten ze wel. Vond het zelf ook lang genoeg duren ondertussen en ik had blijkbaar al 7 cm. Maar hopelijk dit keer iets makkelijker bevallen en iets eerder. Vind het knap dat je nog steeds het op zn beloop wil laten. Heb daar respect voor. Maar soms is ingrijpen wel nodig
Mijn tweede bevalling begon in late middag van 41+5 wkn spontaan... (was tot op dat moment niet te strippen). Ik had me al helemaal verzoend met de inleiding die gepland stond, maar toch niet nodig gehad... Ik hoop voor je dat je kleintje ook snel zin heeft om te komen!
Ik ben in 2011 bevallen op 42.2 weken. Na een bevalling van 72 uur. Na 5 jaar proberen 2 jaar mmm was ik eindelijk zwanger van onze dochter.. Hele zwangerschap verliep goed. Alleen ze dachten dat ze te klein zou zijn woensdag.41.6weken doorgestuurd naar de gyn voor inleiding. Donderdag Begonnen met de gel deed alleen niks alleen heftige weeën veroorzaken. Avond nog een dosis gel. Weer niks. Vrijdag 2 cm geprobeerd om een ballon in te brengen na het wegsnijden van de slijmprop (zat heel erg vast) ballon bleef niet zitten en ondanks de regelmatige weeën gebeurde er verder niks. Ie avond slaapmiddel gekregen morgen alles op alles. Zaterdag ochtend 2.5cm ruggenprik er in. Vliezen gebroken door gyn dochter in vruchtwater gepoept. Maar op dat termijn is dat vaker een uitozndering als dat niet zo was geweest. Weeën opwekkers op hoogste stand en hopen dat er iets gebeurde. In de avond om half 11 pas volledige ontsluiting. Half 12 dochter geboren. Ik na bevalling in depressie beland en een hernia aan de ruggenprik over gehouden. Sorry wilde graag wat positiefs melden maar dat was het hier dus niet. Wel een prachtig meisje aan over gehouden...
Hier bevallen met 41.5 Ik kreeg in week 41 om de dag een echo en een ctg. Mijn zoontje had nog genoeg vruchtwater en zijn hartje was sterk. Met 41.6 zouden ze me inleiden. Zelf was ik daar geen voorstander van ondanks dat ik echt zooo klaar was met zwanger zijn. Ik zou je gevoel volgen en het advies van de arts. Als jij het idee hebt dat de kleine het prima doet en gewoon wil wachten dan zou ik dat doen als de arts dat goedkeurt. Hier heb ik met 41.4 alles geprobeerd om de bevalling op te wekken, haha. 2 uur gewandeld en daarna seks gehad. Meest slechte seks van mijn leven lol! maar het werkte wel want ik kreeg daarna meteen weeën. Daarna duurde het nog 29 uur voordat hij kwam, maar de bevalling was eindelijk begonnen!
Aah heel veel succes nog!! Zo spannend deze laatste dagen!! Ik ben zelf met 41+4 ingeleid. De zwangerschap zelf ging harstikke goed en kon het fysiek echt nog makkelijk aan maar was het wachten gewoon zo beu dat ik een dansje maakte toen ze de inleiding gingen plannen haha. Inleiding is verder harstikke goed gegaan (9 uur s ochtends begonnen met vliezen breken, na een uur weeenopwekkers gekregen, iets na de middag een ruggenprik en om tien voor half 7 had ik mn dochter in mn armen).