Hoi allen, Ik ben vandaag 37.4 weken. Het is een week wat aan het rommelen zoals ze zeggen. Sinds gisteren verlies ik veel slijm met wat bloed bij. Ik neem aan de slijmprop (zie bijgevoegde foto) sinds gisteren ook meer drang om naar de geote wc te gaan. Vandaag is het ook echt dun. Sinds gisteren avond ook wat last van harde buiken die wat gevoelig zijn (voorweeën?) Wie herkent dit? Duurde het bij jullie nog lang voor de bevalling starte?
Ik herken dit ook. 2 dagen constant bloederig slijm verloren en daarna begon de bevalling. Denk dat het niet lang meer zal duren voor je
Ik heb de slijmprop verloren en toen zette het niet door, heeft nog 1,5 week en 3x strippen geduurd hopelijk bij jou sneller, succes!
Dunne ontlasting komt vaak voor voordat de bevalling begint. Manier om de darmen leeg te maken voordat de baby komt. Slijm heb ik nooit verloren voor de bevalling, maar het is zeker een teken dat er iets gaande is.
Bij de tweede ben ik mijn slijmprop al met 35 weken verloren en het rommelde heel erg. De vk dacht dat ik zou gaan bevallen, omdat ik 3cm uitsluiting had. Echter 3 weken later pas bevallen. Haha. De slijmprop bleef ik weer aanmaken en opnieuw verliezen. Dus helaas hoeft het niet veel te zeggen, maar er gebeurt in elk geval wel wat en misschien zet het ook wel snel door Je zult wellicht nu ook al wel wat ontsluiting of verweking hebben, waardoor de slijmprop dus los komt.