Begin bevalling? Foto van mogelijke slijmprop

Discussie in 'De bevalling' gestart door jessieVV, 9 jan 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jessieVV

jessieVV Lid

8 mrt 2017
    60
    3
    8
    Vrouw
    Hoi allen,
    Ik ben vandaag 37.4 weken. Het is een week wat aan het rommelen zoals ze zeggen. Sinds gisteren verlies ik veel slijm met wat bloed bij. Ik neem aan de slijmprop (zie bijgevoegde foto) sinds gisteren ook meer drang om naar de geote wc te gaan. Vandaag is het ook echt dun. Sinds gisteren avond ook wat last van harde buiken die wat gevoelig zijn (voorweeën?) Wie herkent dit? Duurde het bij jullie nog lang voor de bevalling starte?

Bijgevoegde bestanden:

2. Malbec

Malbec VIP lid

5 apr 2020
    5.755
    7.854
    113
    Vrouw
    Ik herken dit wel. Had dit een dag van tevoren

jessieVV vindt dit leuk.
  3. Milkyway7

Milkyway7 Fanatiek lid

28 apr 2020
    1.485
    955
    113
    Vrouw
    Noord-holland
    Ik herken dit ook. 2 dagen constant bloederig slijm verloren en daarna begon de bevalling. Denk dat het niet lang meer zal duren voor je :)

jessieVV vindt dit leuk.
  4. jessieVV

jessieVV Lid

8 mrt 2017
    60
    3
    8
    Vrouw
    Hoop het ook dat het niet lang meer duurt .

Milkyway7 vindt dit leuk.
  5. DangerBlonde

DangerBlonde Fanatiek lid

3 feb 2017
    3.491
    2.487
    113
    Vrouw
    Limburg
    Ik heb de slijmprop verloren en toen zette het niet door, heeft nog 1,5 week en 3x strippen geduurd o_O hopelijk bij jou sneller, succes!

jessieVV vindt dit leuk.
  6. jessieVV

jessieVV Lid

8 mrt 2017
    60
    3
    8
    Vrouw
    O neen ik hoop dat hij sneller komt hoor

7. Redrose28

Redrose28 Actief lid

6 jun 2021
    225
    142
    43
    Vrouw
    Dunne ontlasting komt vaak voor voordat de bevalling begint. Manier om de darmen leeg te maken voordat de baby komt. Slijm heb ik nooit verloren voor de bevalling, maar het is zeker een teken dat er iets gaande is.

jessieVV vindt dit leuk.
  8. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Bij de tweede ben ik mijn slijmprop al met 35 weken verloren en het rommelde heel erg. De vk dacht dat ik zou gaan bevallen, omdat ik 3cm uitsluiting had.

Echter 3 weken later pas bevallen. Haha. De slijmprop bleef ik weer aanmaken en opnieuw verliezen.

Dus helaas hoeft het niet veel te zeggen, maar er gebeurt in elk geval wel wat en misschien zet het ook wel snel door ;) Je zult wellicht nu ook al wel wat ontsluiting of verweking hebben, waardoor de slijmprop dus los komt.

9. LMSB

LMSB Fanatiek lid

24 feb 2017
    3.994
    3.321
    113
    Ik ben bij mijn eerste inderdaad een paar uur voordat de weeën begonnen, mijn slijmprop verloren.

Deel Deze Pagina