het kan ook zijn dat deze 2 gemeentes dat nog niet doen omdat ze deels gefuseerd zijn dat zou ook nog kunnen
Ik zou doen waar jij je goed bij voelt. Rijnstate heeft zelfs bij de ingang een aangifte loket. Misschien kan je eens googelen om daar wat info over te krijgen. B.t.w: Aangifte MOET in de gemeente waar de kleine is geboren. Daarna wordt in nederland de kleine automatisch ingeschreven in de gemeente waar hij /zij komt te wonen. Kwebbel
ben je er al uit wat je gaat doen ? IK DENK DAT JE GEWOON MOET GAAN mijn ouders wonen ook op zo een 1uur en een half hiet vandaan en ik zou het toch wagen neem voor de zekerheid een tas mee in de koffer maar als je je niet lekker voelt of je weeen beginnen denk ik wel dat je nog de tijd hebt om terug te rijden hoor en ja zoals hier al iemand had vernoemd kunnen je ouders niet tot bij jullie komen ? GROETJES
Je moet je kind inderdaad aangeven waar het geboren wordt. Dit is in heel NL hetzelfde. Als je kind in het buitenland geboren wordt, moet je het daar aangeven. (mijn ouders deden dagje duitsland, en daar was ik. Nu staat Bondsrepubliek Duitsland in mijn paspoort)
Ik zou trouwens gewoon heen gaan hoor. Toen ik zwanger was van mijn zoontje twijfelde ik ook aldoor of ik nog wel ver weg durfde toen ik zover was, maar uiteindelijk ben ik pas met 42 weken ingeleid. Als je je goed voelt zou ik het gewoon done.
Ik zou lekker gaan. Hoe groot is de kans dat je kindje precies op die dag geboren word? Best wel klein. Lekker gaan naar je ouders toe, eventueel tussendoor even stoppen bij een parkeerplaats langs de weg zodat je even kunt lopen, als 1,5 uur zitten niet confortabel meer is. Eventueel je ziekenhuistas mee met wat kleertjes voor je kindje enzo, stél dat het toch gebeurd, heb je dat iig bij je!
Ik zit een beetje met dezelfde issue Alleen nog een weekje extra tijd. Heb dit weekend een feestje in Adam, moet vanaf Nijmegen komen. Heb iig besloten om niet te gaan slapen, maar op en neer te gaan, en idd, ik me sochtends al niet helemaal op en top voel (moet de heenreis ook zelf rijden, terugreis gelukkig niet) dan ga ik mooi niet!
Hoi damens, Ik wacht gewoon die dag af. Als ik mijn goed voel ga ik wel anders niet.. Ik voel mij op dit moment zooo ziekkk duss je weet nooit wat je morgen staat te wachten. We zien het wel.. Als ik het overlaat aan mijn man wilt die niet gaan.. Hij wilt graag met de bevalling in den haag zijn.. ( eigenlijk ik ook).. Ik voel mij vandaag zoo moe zoo ziek .. Dat ik geneens meer aan suikerfeest denk Bedankt voor jullie antwoorden Liefs Hilal