Hi meiden, Ben nu rond de 8 weken zwanger en dit zijn de spannendste weken van mijn leven. Voor de 1e echo had ik al bruinverlies en zelfs een paar druppels bloedverlies gehad, maar op de echo van 6 weken bleek alles in orde. Het was een uitwendige echo en moest wel even zoeken maar vond toen het vruchtzakje met kloppend hartje. Daarna 1,5 week geen bruinverlies gehad en sinds een week wel weer, dinsdag was het echt heel veel bruine waterige troep. Ik had de vk weer gebeld en die zei dat ze op de echo nog veel resten van de innestelling zag zitten dus dat dat er nu waarschijnlijk uitkomt. Het is nu weer beige gelukkig. Ben ook vrij misselijk,weinig zin in eten. Maandag weer een echo gelukkig en hoop dat ik dan een beetje kan gaan genieten... X
Hoi Sophie28, hier exact hetzelfde! Veel bruinverlies gehad (is nu gelukkig weer gestopt). Met 6,5 week een kloppend hartje gezien en a.s. dinsdag mag ik voor een tweede echo. Ik loop een dag achter je Bij mijn eerste zwangerschap heb ik dit ook gehad en mijn dochter is nu 3. Blijkbaar ben ik een "bloeder", denk ik dan maar . Maar zal wel blij zijn als het weer dinsdag is. De verpleegkundige in de kliniek, waar we zijn geweest, zei dat ze eerder verbaasd zijn als er geen licht bloedverlies is. Het komt heel veel voor in dit stadium van de zwangerschap. Sterkte met wachten tot maandag!!!!!
Ooh dat is toevallig! Wel vervelend natuurlijk. Vorig jaar heb ik een miskraam gehad en toen geen spoortje bruinverlies gehad, kwamen er op echo achter dat t mis was. Dus het zegt idd niks! Maar vind het wel heeeeeel spannend!
Ja, natuurlijk is het razend spannend!!! Zeker als je al een miskraam hebt gehad. Met hoeveel weken was dat?
Die miskraam kwamen we met 8,5 week achter maar vruchtje was niet groter dan 6,5 week. Hoe lang heb jij bruinverlies gehad?
Bij mijn eerste zwangerschap wel vier of vijf keer tot aan week 16. En dan een paar dagen. Nu al twee keer. De eerste keer een dag of 4 en de tweede keer een dag of 3. Nu is het weer weg. Ik neem aan dat als het een miskraam is en je bruinverlies hebt, dan het dan ook een keer doorzet...
Ja dat denk ik dus ook! Toen ik de vk sprak nav het bloedverlies voor de echo zei ze, het is nu afwachten wat het doet maar het stopte... Hoe voel jij je verder?
Ik spreek ook zoveel meiden, die ook bruinverlies hebben gehad en allemaal hebben ze een gezond kindje gekregen. Het gaat gelukkig vaker goed, dan niet. Ik ben verder heel moe en misselijk. Zere borsten en al twee kilo aangekomen :-/. Maar goed, het zal vast over een paar weken beter gaan. En jij?
Ik heb dit ook. 13-01 een hele mooie echo gehad bij 6w4d. Nu al 1 week oud bloed verlies. vk gebeld en morgen naar de echo! Vind het toch wel spannend. Ik ga er zelf vanuit dat alles goed is, maar de spanning is er toch wel! Heb in oktober een miskraam gehad dus denk tot die 12 weken echt wel in spanning blijf zitten
Zo herkenbaar! Bij mij was bruinverlies steeds slecht nieuws, maar ik had dan nog geen kloppend hartje gezien. Mijn huidige zwangerschap had ik óók even bruinverlies, dus meteen in de stress! Maar het was oud innestelingsbloed gelukkig. Je schrikt er echt wel heel erg van hè. Het neemt helaas een stukje genieten weg. Maar vanaf 11 weken ging bij mij de knop om en is het veelal volop genieten! Maar ach, spannend blijft het altijd. Op de één of andere manier vinden mensen het ook altijd noodzakelijk om je horrorverhalen over vroeggeboortes en zo te vertellen als je in verwachting bent. En bedankt! Groetjes Patricia