39 weken zwanger, nog 2 nachtjes naar zee??

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Lexie10, 8 jul 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Sjees wat een overdreven reactie. Ze hebben daar ook een ziekenhuis hoor ze gaat niet naar Afrika.
    Ik had gegaan maar loop ook standaard overtijd. En ging met 40+4 nog een volle dag winkelen om vervolgens met 40+5 in de ochtend mijn 2e op m'n buik te hebben ;)
    Maxi cosi mee en kraam pakket.

Ben wel benieuwd je ben gegaan TS?

Tijgertje88 vindt dit leuk.
  2. Bloempje01

Bloempje01 Fanatiek lid

10 dec 2012
    1.034
    418
    83
    Vrouw
    Wat een reactie zeg. Ze gaat naar een appartement aan zee. Niet een of ander boerenland waar geen ziekenhuis is.

Ts ik zou het zeker gewoon doen als je je er nog goed genoeg voor voelt!

3. Caithy

Caithy Fanatiek lid

8 feb 2013
    3.713
    1.060
    113
    Nou nou onverantwoordelijk.... dat is ook wel een beetje bont hoor!

Ik zou het wel doen, wel zou ik alles meenemen en verder nog even samen lekker genieten!
    Ik fietste ook rustig nog rond met 40 wkn hoor, je leven houdt niet op hoor!

4. Amberxx

Amberxx VIP lid

6 nov 2013
    5.020
    5.230
    113
    Ze zit op 2 uur rijden. Dat is wat anders dan een fietstochtje in de buurt of even winkelen.

TO heeft aangegeven graag thuis te willen bevallen met de eigen vk en gyn (die ze ook niet voor niets heeft) om zich heen.

5. Lila8

Lila8 Bekend lid

8 mrt 2018
    602
    689
    93
    Vrouw
    Het is twee uur rijden, maar wat als er net spitsuur is wanneer je weeen beginnen? Ik zou het er niet op gokken.

6. tuc

tuc Niet meer actief

O ik wilde nog reageren maar zie dat @Amberxx al bepaald heeft dat het onverantwoord iso_O

7. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Dat loopt echt niet zon vaart hoor. Als ze bij het eerste krampje huiswaarts keren zijn ze al minstens 2 ziekenhuizen gepasseert voor ze thuis zijn.

Chillaxx ff, tis geen afrika.

Tijgertje88 vindt dit leuk.
  8. Angel1980

Angel1980 Niet meer actief

Maar als het niet kan heeft ze geen keus. Dus als haar weeën beginnen en het gaat sneller dan verwacht, dan zal ze naar een ander ziekenhuis moeten in de buurt van haar vakantiehuisje. Dat is de consequentie en dus meteen de afweging die ze moet maken.

9. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.328
    10.294
    113
    In mijn geval met geen haar op mijn hoofd, ik had ook geen droom zwangerschap (blaasontstekingen en nog meer blaasontstekingen) ik kon amper naar de winkel om de hoek laat staan 2 uur in de auto of buiten het vakantiehuis. Uk kwam ook al met 34.5

Ben benieuwd of je nog bent gegaan:)

10. Grietjenb

Grietjenb Niet meer actief

Toen ik 38 of 39 weken zwanger was van de tweede zijn wij 1 dag weggeweest naar het vakantieadres van schoonouders ergens in NL. dat was ook ongeveer 2 uur rijden. Ging prima.
    Er is altijd een kans dat je bevalling opeens begint. En dat je dus daar een ziekenhuis moet zoeken.
    Als je dat in geval van nood ziet zitten en je denkt dat een lange autorit als je net bevallen bent wel zal gaan, dan zou ik lekker gaan!
    Je blijft gewoon in NL niet ergens in de binnenlanden van Afrika.
    Gewoon je papieren mee van de vk.

11. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    In sommige landen moet je zoiezo 2 uur rijden naar het ziekenhuis.

Deel Deze Pagina