Vandaag 39 weken zwanger... maar nog geen tekenen van een naderende bevalling Nog geen overweeen hardebuiken helemaal niks ben bang langer te lopen dan 40 weken en ben echt kapot
Je hoeft geen voortekenen te hebben om te weten dat het er snel aan zit te komen. Het kan ineens zover zijn. Geduld
Klinkt l*llig, maar je zult toch geduld moeten hebben. Ik heb bij beide kinderen ook nooit voortekenen gehad en ineens was de oudste er. De tweede is ingeleid ivm suiker
O nee hoor ik heb geduld maar iedereen hoor je 42 weken nou daar moet ik echt niet aan denken hoor hihi
Als je het zo zegt wel whahaha wachten duurt gewoon erg lang! Ach als we 2 weken langer lopen hebben we wel langer verlof whaha
Haha, ik ken het gevoel dat je zoekt naar voortekenen maar vaak komt het vanuit het niets. We wachten dus gewoon braaf tot het zover is.
Hier met 39.1 bevallen zonder voorteken. Ineens braken mijn vliezen, zegt dus niks. Hopelijk hoef je niet lang meer te wachten.
Ja hihi gelukkig weten we wat iedereen doormaakt hahaha kijk positieve verhalen.. voorweeen enzo lijken me niet prettig als het uren is maar je weet dan wel een neetje wat je moet voelen!
Meeste kinderen worden nu eenmaal tussen 40 en 41 weken geboren. Maar bij de eerste had ik ook geen enkel voorteken, werd met 40+0 gewoon ineens wakker met weeën. Dus dat kan ook.
Hier had ik ook geen voortekenen, had 2 weken eerder al eens voorweeen gehad. En zo zonder verdere voortekenen begon het met 39.2. Dus wie weet en anders duurt het nog max 3 weken. Al zou ik daar ook niet aan moeten denken. Je hebt het wel gehad, je wilt je kindje gewoon ontmoeten.
Indd marlijn! We wachten geduldig af nouja een beetje ongeduldig hihi maar zolang de kleine het goed heeft vind ik alles goed
Hier ook geen voortekenen gehad. 41+4 en plots s avonds om kwart over acht de eerste wee, vier uurtjes later was ze er al! Kan zomaar gebeuren!
Hier ook geen voortekenen (tenminste niet herkenbaar voor mij). Met 39.5 zei de vk opeens dat ik op 7 cm ontsluiting zat. Nog geen 3 uur later is dl geboren. De rugpijn die ik mn zw had bleken ws overgrgaan te zijn in rugween.. maar, ik vond ze absoluut niet pijnlijk!