Misschien een rare vraag maar ben ik de enige die nu toch wel een beetje een angst voor de grote boodschap heeft of zijn er meer? Het is wat onsmakelijk maar ben soms best bang dat als de druk hoog is dat de vliezen breken ofzo. Moet er ook wel om lachen maar ben erg benieuwd of er meerdere zijn die dit hebben
Ik dacht dat ik moest poepen en dat het er gewoon niet uit wilde en daarom pijn deed (sorry ) en toen lag in 1 keer overal water.. Ben nu dus ook bang om te poepen ook al weet ik dat er niks meer in m'n buik zit.. Maar denk dat dat echt niet zomaar gebeurt hoor, denk dat je dan al flink wat voorwerk moet hebben gehad..
Nee dat heb ik niet, als de vliezen breken dan breken ze. Ik zat er meer mee dat ik zou gaan poepen tijdens het persen bij de eerste bevalling. Durfde dus eerst niet echt goed te persen toen ik eindelijk mocht persen.
Je bent 37 weken volgens je banner. Dan zou je uk mogen komen toch? Ik zou zeggen, lekker laten breken. De kleine komt d'r echt niet na één keer drukken achteraan hoor.
Ik had het ook bij m'n eerste, nu totaal geen last van. Heb liever dat m'n vliezen breken op de wc dan ergens anders. Heb je tenminste niet zon troep.
Och Lieve Micchan. Elke keer als ik zo'n post van jou lees dan krijg ik tranen in mijn ogen. Dikke knuffel!
Grappig ik heb dat gevoel nu ook wel met poepen hoor. Maar niet de angst of het komt maar of ik nu nog wel goed druk zet. Heb belast van verstopping nu en dan vraag ik mij af of ik er nu goed aan doe om te "persen"... Aan de andere kant word ik vrijdag as of week erna ingeleid dus ja in mijn geval zou het geen probleem zijn
Bedenk anders dat bij de meeste bevallingen de vliezen pas breken als je beste ontsluiting hebt of soms zelfs al persweeen.
Haha ja van mij mag de kleine komen hoor. Door mn geweldige bekken kan ik haast niet meer lopen en dat breekt je wel op. Net met het uitpakken van de vaatwasser een harde plop in mn buik met een pijnlijke steek die echt even aan hield maar kwam geen water naar buiten dus ik mag weer geduldig afwachten. Morgen controle bij de vk. Ben benieuwd wat die zegt of dat ik haar vannacht al ben tegengekomen.. echt spannende tijden dit!
Ik had dat alleen de eerste weken. Had sowieso veel krampen van mn baarmoeder, dus was al wat bang voor miskraam. En toen was ik onbewust bang dat ik doordat ik ook nog eens verstopt zat dat ik een mk zou triggeren door hard te persen...klinkt missch heel belachelijk. Het gevolg was dat ik het steeds ophield, dus nog meer verstopping...overigens ging die angst wel snel over toen ik een week of 8,9 was.
Eigenlijk is persen nooit goed ivm de kans op aambeien.. Ik let zelf extra goed op dat ik genoeg drink en doe bv lijnzaad in mn yoghurt zodat ik wat minder kans heb op verstopping. Gaat gelukkig tot nu toe heel goed!
Ik heb niet zozeer angst... hoewel ik dat wel even had na het verhaal van Micchan (sorry meis, maar was rond dezelfde tijd en jouw verhaal heeft me behoorlijk laten schrikken! *knuf* ) Maar blijf het soms wel spannend vinden als ik naar de wc moet omdat ik krampen heb en het er niet gelijk uit wil.. maar goed... het moet dus probeer er niet te veel bij stil te staan!
Ik heb dat gekregen sinds het topic van Micchan, we scheelden niet veel en daardoor werd ik wel bang.. Inmiddels is het minder en ben ik dusdanig lang zwanger dat ik meer vertrouwen erin heb dat het kindje het kan overleven als mn vliezen breken.
Ohnee, dat was absoluut niet de bedoeling van mijn verhaal, wist niet dat het zoveel impact achter zou laten..
Natuurlijk was het niet je bedoeling! Was ook niet naar bedoeld vanuit mij, maar het heeft wel veel indruk gemaakt. Denk ook omdat je verhaal zo uitgebreid beschreven is enzo dat het blijft hangen en indruk maakt. Maar juist goed dat je je verhaal gedaan hebt!
Nu ben ik daar niet bang voor. Je baby zit zo goed beschermd in je buik. Ik weet nog wel dat ik EEG opzag tegen te eerste keer na de bevalling. Brrrr.
Oh nee Micchan! Tuurlijk was dat je bedoeling niet! Heel goed dat je je verhaal hebt gedaan... Heeft idd gewoon veel indruk gemaakt! ben juist blij dat je het gedeeld hebt... Extra opletten kan nooit kwaad! heb er nu ook weinig "last" van hoor... Maar toen was t ook meer omdat we rond dezelfde periode zaten... dan heeft t ook meer impact denk ik
Ik heb er geen last van gehad, wel toen ik bevallen was en hechtingen had (heb ze nog, maar al aardig genezen)