Wie heeft dat ook, ik heb steeds aandrang om naar de wc te gaan om te poepen...het ebt dan weer weg, en het komt weer terug...zou dat het begin kunnen zijn?
Zijn dat niet gewoon weeen? Ik had tijdens de bevalling constant druk op me onderkant. Toen me vliezen braken begonnen 10 uur later de weeen, maar in die tussentijd had ik wel al zeker 8x gepoept..
Bij de eerste waren dit bij mij dus WEL weeën. Telkens als ik een wee had ( en die kwamen niet regelmatig, die heb ik nooit regelmatig gehad) zat ik op de wc. De ene keer met, de andere keer met resultaat. Dit is bij mij van 9uur smorgens tot 15uur smiddags zo gegaan, daarna ging t over in een andere soort weeën maar die "aandrangweeën" hadden wel mooi voor 7cm gezorgd!
Ja..bij mij komen ze nu steeds terug om het kwartier a 20 minuten..ik dacht eerst nog aan indalingsweeen... Dit is mijn 3e zwangerschap..maar is weer totaal anders dan de vorige 2 .
Hier ook derde zwangerschap en heb dat ook al een week... Kind zit er nog steeds in dus of het voorwerk is...?
het was inderdaad een voorteken, ben inmiddels bevallen van een gezonde zoon... Het is zo snel gegaan echt een turbo bevalling...maar wat ben ik blij