Hallo allemaal Heb even vraagje en gewoon nieuwsgierigheid want zegt volgens mij helemaal niets... Ik ben nu 35 weken zwanger maar hoor al poosje dat veel mensen zegen zooooo zit mooi laag bovenin zit bijna niets (buik) Nu ben ik benieuwd wie ook laag dragend was en waneer bevallen. Voor de datum of daarna ? En hoeveel ?
Lage buik bij mijn dochter en bevallen met 37.5. Nu weer lage buik en krijg ook weer te horen van aan je buik te zien zal ze wel eerder komen...ben nu 36wkn dus we wachten af! Weet niet of een lage buik iets wil zeggen. ..
Het skimms volgens mij zegt het niets hoor ... Komt waneer komt toch ? Maar ben wel benieuwd naar wie allemaal Bevallen zijn en laag dragend wie weet zegt het dan toch iets
Wanneer is het precies laag dragend? Ik heb een lange romp en mijn beide zwangerschappen zit mijn buik laag. Ik ben met 40 weken bevallen de eerste keer.
Ik bind laag dragend als je echt verschil ziet dat de kleine gezakt is en merkt dat boven buik stukje vlakker word wat meer ruimte heeft
Dat de baby ingedaald is bedoel je dan dus eigenlijk? De bovenkant van mijn buik is de hele tijd bijna vlak gebleven... Ik heb ook geen last van maagzuur of een baby die tegen mijn ribben schopt. Zo hoog zit ie gewoon niet.
Ik draag gewoon laag komt nooit hoger. Ingeleid met 38.1 ivm zw diabetes en datzelfde gaat nu weer gebeuren ivm zw diabetes.
Ik ben bevallen van de eerste met zes weken te vroeg en totaal geen indaling of wat ook gemerkt.... De tweede merk ik veel steken onderin / vagina ook en licht wel met hoofd naar beneden maar nog geen indaling vorige week tenminste....
Inmiddels 39+2 dus het wilt niks zeggen volgens mij...had gehoopt van wel en net zo vroeg te bevallen als bij m'n dochter
hier ook laag dragend geweest bij de eerste toen pas bevallen bij de 41 weken nu weer laag dragend hopen dat het nu niet zo lang als de vorige op zich laat wachten
Buik is al weken laag, baby echter niet ingedaald.. (Eerste ook niet en toen bevallen met 36+4). Nu helaas al op 40+1.. In mijn ogen zegt het dus niets