eind januari - begin februari 2012 mama's!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Inge88, 25 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Inge88

Inge88 Fanatiek lid

22 mrt 2011
    2.264
    0
    0
    Hallo!

Ik heb vanmorgen positief getest, ben zwanger! :D:D Nu volgens de verloskundige ongeveer 4,5/5 weken. Dat kan nu nog niet helemaal precies bepaald worden. Ik ben 31 januari uitgerekend maar dat kan dus ook zo in februari zijn.

Ik ben Inge, 23 jaar samenwonend met mijn vriend in ons leuke huis en dit wordt ons eerste kindje!

Ik zou het leuk vinden als er nog meer meiden zijn die rond die tijd uitgerekend zijn en hier lekker mee komen kletsen! :D Het is misschien nog vroeg, maar ach, ben er zo blij mee! :)

2. Kimmy87

Kimmy87 Actief lid

4 aug 2010
    197
    0
    0
    Tilburg
    hehe, ik ben de 27ste uitgerekend!!
    ben ook 23.... getrouwd... en heb al 2 meiden van 4!!

spannend he???

3. Inge88

Inge88 Fanatiek lid

22 mrt 2011
    2.264
    0
    0
    Hoi Kimmy87!

Gezellig dat je mee komt kletsen :D

Wat leuk dat je al 2 meiden hebt! én getrouwd bent! :D

Ik vind het inderdaad zooo spannend! Stond vanmorgen echt te trillen op mijn benen met die test in m'n handen! En mn vriend ook :p

Zo te zien gaan we qua zwangerschap ongeveer gelijk op :) Heb jij al kwaaltjes/symptonen??

4. Kimmy87

Kimmy87 Actief lid

4 aug 2010
    197
    0
    0
    Tilburg
    hehe,

ja snap wat je bedoeld.... ik heb het dan al eens gehad zo'n test! maar blijft heel special!!!

bij mn meiden was ik al kots misselijk nu (nog) niet...
    ik moet wel vaker plassen... en jij??

ik kom trouwens uit tilburg en jij?

grtjes kim

5. MamaMDJ

MamaMDJ Lid

15 nov 2010
    39
    0
    0
    Den Haag
    mag ik ook met uitgerekende datum 19 januari erbij? ik mag niet meer bij de januari enne de andere is heel stilletjes :(

Gefeliciteerd allemaal trouwens :D

6. Inge88

Inge88 Fanatiek lid

22 mrt 2011
    2.264
    0
    0
    @ mamaMDJ: Natuurlijk! :D Hier is het nog héél rustig haha! Jij ook gefeliciteerd! Hoe zit het met jouw kwaaltjes/symptonen?

@ Kimmy87: Nee ik heb echt bijna nergens last van! Ik moet altijd al vaak plassen omdat ik heel veel drink dus ik heb niet het idee dat dat meer is geworden, ben niet misselijk, geen pijnlijke borsten het enige wat misschien een zwangerschapskwaaltje zou kunnen zijn is dat ik 's avonds net wat eerder moe ben dan normaal. En sneller vermoeide benen, vooral als ik een paar keer de trap opgelopen heb of door m'n knieën ben gegaan. Ik kom ook uit brabant :) Ik woon in Oss!

Hebben jullie al afspraken met de VK staan?

7. MamaMDJ

MamaMDJ Lid

15 nov 2010
    39
    0
    0
    Den Haag
    Okee leuk :D

Ja met mijn kwaaltjes, ik ben enorm moe haha en duizelig (niet enorm beetje) en smorgens een klein beetje misselijk (hopelijk blijf dat zo want ik ben met mijn andere zwangerschappen extreem misselijk geweest) brandenopkomend maagzuuren verder af entoe een klein beetje last van mijn borsten! en heel emotioneel hahaha, ik zat net in de auto een liedje te luisteren van puff daddy ofzo en ik vond de tekst zo zielig :( moest ik huilen :p me vent lachen hihi , oh ja en enorm vaak plassen pfff

ik heb 8 juni een afspraak bij de gyneacoloog en krijg dan ook meteen een echo!

8. Inge88

Inge88 Fanatiek lid

22 mrt 2011
    2.264
    0
    0
    Dan heb ik het nu nog makkelijk! Maar wie weet komen er bij mij ook nog kwaaltjes als misselijk worden.

Kan ik uit je verhaal opmaken dat het al eens mis is gegaan tijdens je zwangerschappen? (misschien een beetje persoonlijke vraag, als je niet over wilt hebben begrijp ik dat hoor)

9. MamaMDJ

MamaMDJ Lid

15 nov 2010
    39
    0
    0
    Den Haag
    #9 MamaMDJ, 27 mei 2011
    Laatst bewerkt: 27 mei 2011
    Ik heb 3 gezonde jongens op de wereld gezet, Mike (8) Dylano (4) Justin (bijna 2), november 2010 kwamen we er achter dat ik zwanger was van ons 4de wondertje! Maar ben met 18 weken bevallen van mijn eerste dochtertje Naomi*, ze was al overleden in mijn buik :( en ze was verder kerngezond alleen de placenta zat een foutje in en daar is het mis gegaan.

Hmm jaah misschien krijg je nog kwaaltjes misschien niet! Hoop t niet voor je nahja vooral de misselijkheid niet! Gewoon lekker genieten genieten en nog meer genieten. Ik ben nu op het moment wel een beetje misselijk, straks ff de kids naar school brengen dan bezig gaan in mijn huishouden dat geeft wel wat afleiding hihi en wie weet is het na de ochend weer weg ! I hope so hihi wil geen 24 uur 7dagen per week misselijk zijn :p

10. Inge88

Inge88 Fanatiek lid

22 mrt 2011
    2.264
    0
    0
    Wat erg van je dochtertje... :( Dat moet verschrikkelijk geweest zijn.. :( Hopen dat alles nu goed gaat! Zo onzeker he? Dat heb ik nu wel echt hoor!

Ik probeer ook echt van de zwangerschap te genieten..! Het is alleen nog allemaal zooo onwerkelijk! Je wilt echt héél graag zwanger worden en dan ben je het ineens! In plaats van dromen over zwangerschap is het nu de realiteit! Haha! Das ff wennen maar wel heerlijk :) Hoop dat je snel een buikje gaat zien en ik ben blij als het vaderdag is want dan gaan we het aan mijn ouders en schoonouders vertellen!! Daar heb ik zoveel zin in :D Nog leuke tips over hoe het te zeggen?

Pff ben ook blij dat ik niet misselijk ben hoor! (afkloppen..) Je hoort inderdaad verhalen dat ze de hele zwangerschap 24/7 ziek zijn! Pfff... Dan zit je dus echt niet op je roze wolk nee!

11. supergwennie

27 mei 2011
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Dames,

Allemaal van harte gefeliciteerd!

Zou ik ook met jullie mee mogen kletsen? Ik ben nu 6 weken zwanger en 22 januari uitgerekend.

Het is ons eerste kindje, dus allemaal heel spannend!

12. MamaMDJ

MamaMDJ Lid

15 nov 2010
    39
    0
    0
    Den Haag
    Ja verschikkelijk, Ik zal zo blij zijn als ik mijn echo krijg.. al ben ik ook heel erg bang ! :( Bij alles wat ik voel enzo schrik ik me gewoon kapot.. ben heel veel bezig voor afleiding te zoeken zodat ik niet enorm er mee bezig ben wat er wel niet allemaal mis kan gaan.. ondanks alles geniet ik best wel en probeer ik het toch een beetje gewoon op me af te laten komen.

Hahaha jaa aan het begin is altijd lang wachten op alles.. het buikje... de schopjes enzv. hihi duss weekjes vlieg maar ff voorbij :D kunnen we gaan showen en genieten van de bewegingen

13. Krikra

Krikra Lid

17 nov 2010
    19
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jaaa, hier hoor ik ook thuis! Ik ben nu zo rond 30 januari uitgerekend! Ben vandaag 5 weken en 1 dag!

Kom uit noord-oost Brabant, ben 27 jaar en 1 jaar getrouwd! Dit word ons eerste kind!

14. Inge88

Inge88 Fanatiek lid

22 mrt 2011
    2.264
    0
    0
    Hee krikra en supergwennie! Welkom :D
    Gezellig dat jullie mee komen kletsen! En ook allebei gefeliciteerd!
    Hoe zit het met jullie kwaaltjes/sympthonen??

@ mamamdj: dat is ook zeker spannend inderdaad, maar lekker probeten te genieten ja!
    Van mij mogen de weekjes nu wel even gaan vliegen ja kan niet wachten op mn dikke buik! Wie had gedacht dat ik dat ooit zou zeggen?!?

Ik heb een 9 maanden dagboek besteld, kennen jullie dit? Lijkt me leuk om bij te houden wat er tijdens mn zwangerschap gebeurd en om het later.een x terug te kunnen lezen!

15. LieveKylian

LieveKylian Bekend lid

27 mrt 2009
    830
    0
    0
    interieurarchitect
    Gelderland
    Goedenavond meiden, mag ik hier meekletsen?
    Zwanger van tweede. Vermoedelijk 29 januari uitgerekend.
    Klets ook bij Februari mama's omdat als alles goed gaat ik zekerweten in februari beval. Zoon kwam 13 dagen overtijd, hi hi
    Groetjes Lieve&Kylian&Zoon

16. Krikra

Krikra Lid

17 nov 2010
    19
    0
    0
    NULL
    NULL
    Welkom lievekylian!

Kwaaltjes genoeg hier! Soort van menstruatie pijn in voornamelijk rug.
    Borrel buik, misselijk, pijnlijke borsten...

17. MamaMDJ

MamaMDJ Lid

15 nov 2010
    39
    0
    0
    Den Haag
    @inge88 jaa ik heb ook zo een boek :) is echt leuk om bij te houden, heb het bij al mijn zwangerschappen gedaan! En nu heb ik weer een mooi 9 maanden dagboek die ik bij hou! hihi :) Het is ook leuk om nu die andere terug te lezen..

@lievekylian ik was bij de eerste ook zo ver overtijd, bij de 2de een weekje en bij der derde 1 dag overtijd, en nu bij de 5de ben benieuwd :p wie weet is voor de uitgerekende datum (als t maar niet te veel is) :p

18. supergwennie

27 mei 2011
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mag nog redelijk van geluk spreken. Weinig kwaaltjes! Beetje borrelbuikje en 's avonds (!) beetje misselijk! Heb alleen abonnement op het toilet! Jeetje, wat vaak plassen. Hebben jullie dat ook?

Hebben jullie ha of verloskundige gebeld? En al een afspraak?

Wat een leuk idee zo'n dagboek! Heb je hier nog keuze in?

19. Inge88

Inge88 Fanatiek lid

22 mrt 2011
    2.264
    0
    0
    Welkom lievekylian! Leuk dat he hier ook mee komt kletsen :)

@ krikra: ja menstruatiepijn heb ik soms ook wel een klein beetje! En wat steekjes i. Mn liezen. Vanochtend had ik 2x achter elkaar steken daar van onder.. Om zo maar even te zeggen. Heeft iemand meer dat wel eens?

@ mamamdj: ja daarom heb ik ook zo'n boek besteld :) leuk om vanalles i. Op te.schrijven!

@ supergwennie: ik heb 21-6 intake bij de vk en 7-7 eerste echo! Duurt nog zooooo lang!! heb echt zin in de eerste echo :)
    Ja ik heb een paar van die dagboeken gezien! De mijne komt van bol.com, staat op de kaft geschreven 9 maanden dagboek..!

20. supergwennie

27 mei 2011
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    @inge88: lijkt me super de echo, maar ook spannend! Lijkt wel of het dan echt wordt! Ben momenteel van 2 weekjes vakantie aan het genieten in Frankrijk! Daarna vk bellen! Daarna ouders en schoonouders vertellen. Hebben jullie het al verteld? Of wachten jullie tot echo? Ben zo enthousiast dat ik niet nog weken kan wachten! Die weken kruipen voorbij!

Ga ook zeker zo'n dagboekje kopen!

Deel Deze Pagina