39 weken zwanger, wie ook?

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Dais77, 3 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dais77

Dais77 Actief lid

22 nov 2010
    102
    0
    0
    managementassistente
    Groningen
    Iedereen om mij heen is aan het bevallen. Behalve ik en jullie dan...zucht...

Seks helpt niet. Niets van die bakerpraatjes helpen. Ik kan niet zoveel meer hebben. Slaap slecht en iedereen irriteert me haha.

Nu is het al half vijf dus vandaag bevallen zal ook wel niet meer lukken. Even klagen helpt wel. Mijn nesteldrang heb ik al gehad. Was ook geen teken dus haha.

2. Emmie83

Emmie83 Bekend lid

14 jul 2010
    679
    0
    0
    Hoi dames,

Ook ik zit op 39 weken (+1 dag, vandaag). Lichamelijk heb ik echt niks te klagen. Zelfs geen vocht vasthouden. Maar verder ben ik het wachten zo zat. Hij mag nu wel komen.
    Als mijn man door de weeks aan het werk is, probeer ik de tijd door te komen, maar ik heb niet zoveel meer te doen. Ook geen auto ter beschikking, dus ik ga ook niet zo makkelijk even ergens heen. Omdat ik me ook lichamelijk nog goed voel, duurt het allemaal dus zo ontzettend lang.

Ik zag hier ook een paar trucjes voorbij komen, die andere me gezegd hebben. Zoals verse ananas en sexen (al meerdere keren gedaan van de week, maar werkt niet :()
    Ik geloof er ook niet zo in eigenlijk.

Ik hoop dat we ons kleine wonder zo snel mogelijk mogen bewonderen. En dat hoop ik natuurlijk ook voor jullie allemaal.

3. booboo22

booboo22 Bekend lid

14 okt 2008
    929
    0
    0
    Brabant
    Dat sexen poeh ik vind het vrij pijnlijk hoor, alsof alles supergevoelig is...hebben jullie dat niet?

4. Juffertje83

Juffertje83 Bekend lid

20 jan 2010
    637
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik geniet de laatste weken juist heel erg van de seks. Geen pijn, maar extra lekker! Maar dat helpt allemaal niet...
    Ben morgen 40 weken zwanger, dus morgen uitgerekend. Van mij mag ze nu ook wel komen!! Maar nog niets, geen voortekenen...

5. Dais77

Dais77 Actief lid

22 nov 2010
    102
    0
    0
    managementassistente
    Groningen
    Seks is geen pretje. Het is zeker erg gevoelig down under. Mijn schaamlippen zijn erg opgezwollen en ik kan veel standjes niet doen maar het was voor een goed doel. Vorige keer hielp het..nu niet.

6. Marije1981

Marije1981 Actief lid

21 jun 2008
    105
    0
    0
    Fotograaf - Fine art en trouwfotografie
    Zwolle
    En, zijn er al baby's geboren??

Hier nog niet :( Niets lijkt erop dat ik de uitgerekende datum ga halen, ik tel er een week bij op!

Mn kleintje is nog volop aan het schoppen en bewegen...

7. Lizzy1984

Lizzy1984 Lid

10 okt 2010
    90
    0
    0
    Hier is alles helaas nog steeds rustig...had gisteravond echt een dip, was het zoooo zat dus maar even alles eruit gehuild! En dat luchtte wel even op, maar dan word je de volgende ochtend weer wakker en denk je oh weer een dag! Je weet wel dat het echt niet lang meer gaat duren, maar ik wil nu die kleine in mijn armen hebben, geen geduld meer hoor!!!

8. Dais77

Dais77 Actief lid

22 nov 2010
    102
    0
    0
    managementassistente
    Groningen
    Hier ook niets...zucht....ik ben maar weer aan het schoonmaken. De koelkast en badkamer. Ik wil niet zeuren maar heb niet geslapen en ben kapot. Alles doet me pijn. En dan moet ik nog bevallen....zucht...kreun..steun haha.

9. sjaandiaan

sjaandiaan Actief lid

1 mrt 2007
    484
    0
    0
    hier ook nog niks, maar die warmte buiten.... hier alweer 26 graden in brabant. normaal zou ik super blij zijn met dit weer, maar nu heb ik er last van.
    gelukkig gaat het straks wel regenen en koelt het af....
    en ik ben ook nog eens verkouden en keelpijn.
    klaag klaag klaag hahaha.
    zo dat is er weer uit.

10. Juffertje83

Juffertje83 Bekend lid

20 jan 2010
    637
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik ben vandaag uitgerekend. Precies 40 weken zwanger... dan hoop je toch echt dat er iets gaat gebeuren... maar nee hoor. Nog niets aan de hand, geen voortekenen, baby schopt nog lekker, ... pff afwachten maar weer! Ik wil zo graag m'n meisje leren kennen!

11. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Hier ook nog rustig, maar gelukkig ging ik er vanaf het begin al van uit dat ik de 41 weken wel ga halen :) Neemt niet weg dat ik eerder bevallen wel heel fijn zou vinden! Vannacht veel harde buiken en daarna een peuter die vanaf half drie niet meer wou slapen -gaap-
    Nu even snel boodschappen doen en dan misschien toch even een middagdutje!

12. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.274
    2.976
    113
    Meiden, ik verplaats jullie topic naar de 'zwangerschap-clubs'.

Lotte

13. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Nog nieuws hier??
    Bij mij niet in ieder geval :D Morgen weer op controle bij de gyn.

14. Dais77

Dais77 Actief lid

22 nov 2010
    102
    0
    0
    managementassistente
    Groningen
    Nee geen nieuws! Ik heb heerlijk geslapen maar heb erge natte onderbroeken (sorry). Morgen controle bij de gynaecoloog.

Ik kan het vandaag weer iets beter aan nu ik minder moe ben. Maar ben zo nieuwsgierig. Weten jullie wat je krijgt? Wij niet dit keer. Spannend.

15. Mama101

Mama101 Lid

16 mrt 2010
    49
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook niks...

16. Marije1981

Marije1981 Actief lid

21 jun 2008
    105
    0
    0
    Zwolle
    Net naar de verloskundige geweest, ben vandaag 40 weken. Omdat de eerste een week te laat was en de tweede meestal later komt, zit het er dik in dat ik weer de 41 weken ga halen! oh jee..

17. Dais77

Dais77 Actief lid

22 nov 2010
    102
    0
    0
    managementassistente
    Groningen
    Jammer! Maar ik ken ook vrouwen die eerder bevallen zijn van nummer 2. Ik ben vorige keer met 39 weken bevallen.

Heb gisteren mijn tenen laten masseren kan weeen opwekken..niets. Al die andere onzin werkt ook niet. Dus gewoon maar afwachten. Zie wel op hoor tegen de bevalling. Bah.

18. Emmie83

Emmie83 Bekend lid

14 jul 2010
    679
    0
    0
    Hier helaas ook nog niks. Afgelopen dagen lichte voorweeen, maar dat is nu ook weer een stuk minder. Ik ga er maar van uit dat de kleine ergens volgende week komt. Maar ik hoop toch echt eerder.

Morgen weer controlle bij de verloskundige.

19. Marije1981

Marije1981 Actief lid

21 jun 2008
    105
    0
    0
    Zwolle
    Dais waarom zie je er zo tegenop?

20. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Dais: wij weten dit keer ook het geslacht (krijgen een tweede ventje) Kan me voorstellen dat het extra spannend is als je het geslacht niet weet.

Hier ook elke dag voorweeën, maar niet zo lang en heftig als vorige week. Ik ga dus uit van nog een dikke week. We zien wel :)

Deel Deze Pagina