39 weken zwanger, wie ook?

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Dais77, 3 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama101

Mama101 Lid

16 mrt 2010
    49
    0
    0
    NULL
    NULL
    Volgens mij ben ik vanmorgen wel m'n slijmprop verloren (geen bloed), maar bij de eerste was ik die ook al weken voor de bevalling verloren dus dat zegt niks bij mij (al hoop ik stiekem deze keer van wel).

2. bloemetje81

bloemetje81 Actief lid

13 aug 2010
    151
    0
    16
    Zevenhuizen
    Dag meiden,
    Ik ben vandaag 39+3 en word dus ook wat ongeduldig...Ons kleintje is enorom beweeglijk. Hij/zij kan zich nog gemakkelijk draaien (ruggetje van de linker naar de rechterkant) en dat kan af en toe heel gevoelig zijn! Ik had gisteren wat krampjes in mijn onderbuik, maar volgens mij is mijn lichaam nog alleen maar bezig met oefenen...
    Heb enorm veel last van slijmverlies (niet de slijmprop). Heb ik al gedurende de hele zwangerschap, maar wordt steeds meer. Herkennen jullie dat?
    Veel sterkte allemaal en hopelijk mogen we allemaal snel bevallen.

3. Dais77

Dais77 Actief lid

22 nov 2010
    102
    0
    0
    managementassistente
    Groningen
    Dag meiden,

Die slijmprop ben ik weken geleden al verloren en ik verlies zoveel afscheiding. Ugh.

Vanmorgen bij de gynaecoloog geweest. Hij geeft me nog een week en anders inleiden. Daar zit ik niet op te wachten maar ik slaap niet meer dus tja wat is wijsheid. Ze gaan in mijn ziekenhuis inleiden rond 41 weken. Bij jullie ook? Hij zei ik hoop zo dat je binnen een week gaat bevallen. Ik ook...duimen dus.

Ik hoop voor jullie dat het snel gaat beginnen meiden. Ik ben vrijdag 40 weken.

4. bloemetje81

bloemetje81 Actief lid

13 aug 2010
    151
    0
    16
    Zevenhuizen
    De vk had het erover om rond 40+4 te kijken of mijn baarmoeder al rijp aant worden was en om dan inderdaad rond 41 weken afspraken te gaan maken over inleiden. Hoe het zkh erover denkt, weet ik eigenlijk niet.
    Ik slaap eigenlijk nog prima, bijna de hele nacht door. Is wel echt een genot. Maar nog ben ik overdag moe. En oh ja, ik moet zo vaak voor de grote boodschap valt mij op. Vreemd he....

5. Dais77

Dais77 Actief lid

22 nov 2010
    102
    0
    0
    managementassistente
    Groningen
    Ik ook tig keer per dag. Dat schijnt erbij te horen. Het lichaam maakt zich klaar (schoon) voor de bevalling. Ik had dit ook toen ik met weeen werd opgenomen.

In mijn ziekenhuis (Groningen) mag je wachten tot week 42 maar ze leiden liever in met 41 weken. We duimen voor elkaar, goed? Ik ben overdag niet moe, energie voor tien. Maar als ik niet slaap dan gaat dat ook over haha. Ik heb al dagen paracetamol geslikt zo'n pijn had ik.

6. Emmie83

Emmie83 Bekend lid

14 jul 2010
    679
    0
    0
    Net bij de vk geweest. Alles is gelukkig nog steeds goed. Ik ben nu 39 + 4. Er is voor volgende week woensdag wel weer gewoon een controlleafspraak ingepland. Ze willen me dan strippen (als ik het daar mee eens ben) en mocht er volgende week vrijdag nog niks gebeurt zijn, dan moet ik naar het ziekenhuis voor uitgebreide controlle van het hartje enzo. Dan wordt er ook een afspraak gemaakt om in te leiden.
    Hier willen ze dat ook niet veel later dan 41 weken doen.

@ bloemetje81: Ik heb ook veel meer slijmverlies dan in de andere maanden. 2 weken geleden zelfs heel erg veel. Er zat gaan bloed bij, dus ik weet niet of ik toen mijn slijmprop ben verloren.
    En die grote boodschap, dat herken ik wel. Hier ook vaak.

7. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Vandaag controle gehad bij de gyn, eerder steeds keurige bloeddruk met onderdruk van 70. Vandaag ineens 95, dus ik moest een paar uurtjes blijven voor bloed en urineonderzoek en CTG. Dat was allemaal goed, dus gelukkig geen reden voor medicatie of zoiets. Wel over twee dagen weer terugkomen. Maak me er niet zo'n zorgen over. Heb gewoon niet het gevoel dat ik vorig keer met zwangerschapsvergiftiging wel had.
    Had sowieso nog een afspraak staan voor volgende week woensdag. Dan ben ik 40+3. Als er dan nog niks gebeurd is gaan we bespreken vanaf wanneer ze willen inleiden. Maar ik verwacht niet dat ze dat voor 41 weken zullen doen. (tenzij bloeddruk een probleem zou worden natuurlijk)

8. Dais77

Dais77 Actief lid

22 nov 2010
    102
    0
    0
    managementassistente
    Groningen
    Gelukkig maar soms is je bloeddruk ook wat hoger dan anders. Het blijft een momentopname. Hopelijk beval je snel.

Hier weer geen kwalen. Veel naar de wc en veel afscheiding...verder niets dan rust in het buikje. Af en toe een por van een voet denk ik.

Zucht....ik ben zo nieuwsgierig. En wil gewoon dat het achter de rug is. En ben gewoon bang voor inleiden.

9. Marije1981

Marije1981 Actief lid

21 jun 2008
    105
    0
    0
    Fotograaf - Fine art en trouwfotografie
    Zwolle
    8 juni ben ik 's middags weer mama geworden van een meisje! 1 dag na de uitgerekende datum. Om 9 uur begonnen de weeen en om 1240 is ze al geboren.
    Zet m nog ff op allemaal!

10. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Wauw Marije!! Gefeliciteerd!!
    Hoop op net zo'n vlotte bevalling!
    Vandaag bij gyn geweest. Bloeddruk gelukkig acceptabel, dus hoef niet weer aan de medicijnen.
    Zet 'm op allemaal!

11. Dais77

Dais77 Actief lid

22 nov 2010
    102
    0
    0
    managementassistente
    Groningen
    Gefeliciteerd!! Ik ben ook bevallen. Op zaterdag 11-06-11 de mooiste datum van juni (vind ik dan haha) van een meisje. In minder dan 3,5 uur na het breken van de vliezen. Na 1,5 uur eerste wee en 2 uur later was ze er. Het was zeer heftig en pijnlijk maar dat ben ik nu weer vergeten. Verder geen pijntjes nu behalve mijn borsten dan. Details volgen haha.

12. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Dais: van harte gefeliciteerd!!! Dat is ook een supersnelle bevallig zeg!

Hier nog geen actie... morgen maar weer op controle.

Deel Deze Pagina