Ik ben zo onzeker

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door MissT, 1 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissT

MissT Niet meer actief

Dag meiden,

Bijna 15 weken zwanger en de hormonen gieren echt door mijn lichaam.
    Ik ben altijd erg zelfverzekerd geweest over mezelf maar nu.. pff drama!
    Mijn lichaam veranderd natuurlijk, wordt dikker, meer puistjes etc. Vanochtend keek ik ook echt in de spiegel en werd zo onzeker. Ging van alles door mijn hoofd; "Vind mijn vriend me nog wel aantrekkelijk"? "Het wordt alleen maar erger straks".. "Straks neemt hij iemand anders"... aarrgghhh wordt gek van mezelf.. zo wil ik helemaal niet denken en kan dan ook wel janken :(.. mijn vriend zegt bijna elke dag wel hoe mooi hij mij vind.. maar toch... pffff...
    Hormonen ;):)

2. susy26

susy26 Niet meer actief

Hey meis, idd hormonen. haha Kun je niks aan doen. Had er ook last van hoor...denk iedereen wel. Dan ga je de gekste dingen denken. Had ook een tijdje van, ow vind ie me nog wel sexy? En heb ook last van striemen, dan vraag ik, vind je me nog moooi met die striemen..... ALTIJD SCHATJE! haha.. en dan nog een keer vragen : Echt? hoort er allemaal bij haha..

Je moet lekker trots zijn op je lichaam,en straks op je mooie buik! Ik vind het heerlijk, als ik dan met me dikke buik ergens loop ,zie ze allemaal kijken! Trots als een pauw!

komt allemaal goed meid lekker genieten, want gaat allemaal heel snel!

liefs suzanne

3. Fleur01

Fleur01 Lid

15 okt 2009
    49
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi!

Wanneer je zo onzeker bent en van alles in je hoofd haalt, moet je maar denken dat jij ZIJN baby draagt. Dat is toch wel heel bijzonder. Hij heeft ervoor gekozen om met jou een kindje te krijgen, je bent echt levenslang (omdat jullie samen een kind hebben) aan elkaar verbonden. Dat is natuurlijk nogal wat, hij heeft ervoor gekozen om dat met jou te delen en niet met een ander....

Door een pukkeltje of een kilootje meer of minder zal hij echt niet minder van je houden!

Sterkte en laat je niet gek maken door je hormonen!

Groetjes!

Deel Deze Pagina