Soort van strippen Waarschijnlijk had je nog geen ontsluiting en hebben ze een opening gemaakt dat je nu 1 cm ontsluiting heb Kan zijn (athans ik verloor die zelfde middag gelijk mijn slijmprop) spannend kan elk moment of komende week dus beginnen
Kan alle kanten opgaan.. Beebje doet wat hij wil. Bij mij waren ze beide heel rustig mja als je midden in de weeen zit voel je alleen die en niet de bewegingen van de beeb
wist niet dat het strafbaar is! Ze hadden het idd wel even mogen zeggen zodat TS zich kan voorbereiden
wel ondertussen bloed het ook niet meer! Buik is wel gevoelig :s als ik aan mijn zijkant kom kan ik opspringen!
Allé kom, mensen, 't is niet omdat 't zo'n pijn deed dat ze ook effectief gestript is he. Ik sprong ook tot tegen 't plafond toen mijn gyn voelde of ik al opening had, en mijn zus zei zelfs dat dat pijnlijker was dan de bevalling. Sommige mensen zijn daar gewoon heel gevoelig waarschijnlijk. Ik ben 100% zeker niet gestript geweest, maar van 't moment dat ik een beetje opening had, deed dat heel veel pijn als ze daar voelden naar opening. Strippen is in België trouwens ook niet zo in de mode als in Nederland, aangezien ze ons zelden langer dan een week overtijd laten gaan.
zelden langer dan een week? In mijn ziekenhuis zetten ze het in gang vanaf dag 10 dat je overtijd bent!
TS had ws nog geen ontsluiting en hebben ze gewoon een begin gemaakt En ja dat kan goed zeer doen omdat ze heel diep moeten gaan als alles potdicht zit
Of het strippen was, weet ik niet. Maar ik weet wel dat ze bij mij regelmatig de ontsluiting gingen controleren. Die zat steeds op 1 cm. Dat was ook helemaal geen fijn gevoel. Alles is gewoon supergevoelig, helemaal als de baby ook al zo laag ligt. Ook had ik wel bloedverlies na de controles. Alles is goed doorbloed. Om nou gelijk te spreken van strippen zonder te vermelden...
na 3 dagen? Damn, verkeerde ziekenhuis uitgekozen! Nuja we zullen wel zien wat er gebeurd maar ik hooooooop dat het nu voor ene keer is doorzet, al vaak genoeg vals alarm gehad
great great great ik bel nog is na gyna, die zegt: komt maar voor de zekerheid. V"L", begint totaal door te flippen want hij moest vandaag van thuis uit werken en kan dus niet "zomaar stoppen". great great great. Dit kan ik echt wel gebruiken.
Niet lullig bedoeld, maar ik lees wel heel veel berichten waarin je de gyn heeeel vaak belt...Ik hoop dan ook voor je dat het echt doorzet nu! Dat je jullie meisje maar snel in je armen mag hebben.
lijkt me sterk dat een gyn je zomaar stript zonder het te melden. Zoals jij beschrijft klinkt het meer als een bekken onderzoek. Ik heb deze gehad bij mijn eerste en ik kon niet meer lopen...was verschrikkelijk.. maar goed ik ben geen dokter dus ik kan het ook niet bevestigen
Ik heb bij 29 wkn ook inwendig onderzoek gehad. Dit om te voelen of mijn harde buiken iets veroorzaakte. Deed pijn, en dat heeft lang geduurd en ook wat bloed verloren. Om nu meteen conclusies te trekken dat er gestript is lijkt mij volstrekt overboden. Een gyn zal niet om een bevalling op gang te brengen zijn/haar baan op het spel zetten.
29 weken is wel iets anders dan bijna 39 weken hoor Het klinkt wel als strippen maar misschien heeft ie enkel gecheckt hoe of wat en ben je echt uber gevoelig op dit moment...dat kan ook.. ik hoop dat je al aan het bevallen bent