Ga je nu naar het ziekenhuis of blijf je afwachtten? Zou ervoor zorgen dat hun dat maar gaan, bloeddruk en urine en je buik controleren.
Wete wa ik ga doen? Ik moet hier nog 3 papieren invullen voor het ziekenhuis. Da gaat ik doen. Ik moet nog enkele dingen in de babyvalies steken en in de mijn da ga ik ook doen. Over een uurke doen ik al terug ne test, ziet die prul nog geel groen ga ik binnen. Als ik sebiet nog maar ne druppel overgeef bel ik ne taxi en ga ik ook binnen.
Zou papieren invullen tas meenemen en gaan met die banaan naar het ziekenhuis In het ziekenhuis kunnen ze niet alleen jouw in de gaten houden maar ook jouw kleine meid aan de ctg! Jij kan zelf wel je bloeddruk meten en je staafjes onder piessen maar je weet niet hoe het met je kleine meid is
true.. uurtje geleden had ze nog de hik.. maar nog geen beweging.. (niet dat die smorgens veel beweegt.. luilakje dat namiddag pas in actie schiet!).. maar of alles oke is weet ik niet. Ik heb men zus opgebeld die komt naar hier dan kan ze met mij rijden. (vriend werk tegen ziekenhuis, als die eerst nog moet komen ben ik pas over 1,5 uur daar..) en eigenlijk eh, dat ze die prul dan maar gewoon in gang zetten! This gvd toch waar, ik ben volgens mijn eerste echo al 39W4D ! Volgens de laatste nu bijna 39... waar wachten ze nog op? Dat ik exact 40 weken haal? De kleine zou bijna 3kg wegen (this een schatting oke maar ze weegt al meer dan ne kg eh!)
Meis, laat je niet meer zo maar wegsturen hoor! Zeker met jou geschiedenis en die van je zus! Ik snap dat het niet leuk is in het ZKH blijven, zeker als je vriend ook nog moet werken... Maar zekerheid voor alles hoor! Hou je taai, en zet m op!
Laat die hormonstertjes eens werken en zeg ze daar dat ze de boel maar op gang brengen en alles goed controleren!! Succes!!
als ik gewoon zeg: NU IS HET GVD GENOEG, IK MOET HIER ELKE WEEK AAN DIEN MONITOR KOMEN HANGEN ZET DIE NEST IN GANG. Dan is het da dan is het da dan zijn ze daar nie zeker over dan blablabla. Zijn die dan verplicht om da te doen?
Kej, nu mijn zus is bijna hier.. tot straks of morgen.. hopelijk tot over 5 dagen (in belgie moete 4-5 dagen int ziekenhuis blijven) -x!
Keiveel succes gewenst en ik hoop dat ze den boel zoals ze hier in Antwerpen zeggen in gang steken voor jou!
Leenken, heel veel sucses, en laat ze je maar houden hoor meis!! en ik verbaas me erover wat je thuis allemaal zelf moet testen...bloeddruk meten?? Serieus..das ook wat... Je moet gewoon aan de ctg, continu bloeddruk meten, weeenactiviteit en de bewegelijkheid van de kleine in de gaten houden.. Ik ga je volgen!
Ja dat denk ik ook wel hoor whoehahaha... maar die was gisteren al niet in zo een goede mood, dus ik weet het wel zeker
Heel raar dat je nog gewoon thuis mag blijven ik had 140/90 en werd de zelfde dag nog opgenomen! Ik was toen 36+4 met 37 weken ingeleid (aangezien ik zelf minimaal de 37 weken wilde halen) en met 37+1 bevallen! Ze wilde met mij ook geen risico nemen ivm kans op zwangerschapsvergiftiging. En echt mijn klacht was alleen hoge bloeddruk. Als ik jou hoor met buikpijn en hoofdpijn... Als ik dat er bij kreeg moest ik gelijk aan de bel treken en zouden ze de bevalling eerder opwekken.. Suc6 in elk geval met de bevalling hoop dat je snel je kleine meid in je armen hebt!