Wel meisjes! Ik ben terug thuis.. zonder baby! Maar ik heb wel het een en ander bereikt Ik kwam dus in het ziekenhuis aan en ik had toen ik nog maar in de receptie was zo een pijn dat ik daar gewoon in ne stoel viel.. die van de receptie kwam direct naar mij gelopen in volle paniek... ze brengen mij direct naar een verloskamer en ik begin over te geven (just tegoei!), ondertussen was vriend ook daar. Ze hangen mij aan de monitor en het eerste wat de vroedvrouw me zegt was: ik vind geen hartslag bij de baby!!! Mijn vriend schoot al recht, ik bleef nog kalm want ik merkte dat er iet nie "just" was.. en zei gewoon: staat u machien wel tegoei op??! En dat was het dus.. paar seconden later doef doef doef doef een hartje te horen! Hartslag van baby was hoog.. maar ze was toen ook net volle bak aan het bewegen (en ze was niet te hoog ze 150-160). De gyna die aanwezig was daar zei: jah wacht maar af maar ik eisde dat ze mijn gyna belde. En mijn gyna zei direct: opnemen. Nachtje daar ter observatie! (oef!) Ik had natuurlijk mijn valies in de auto staan die al helemaal vol babykleren zat en pampers maar soit ik had ne pyjama bij! Elk uur kwamen ze mijn bloeddruk nemen en smorgens hebben ze nuchter ook bloed afgenomen Bloeddruk was smorgens weer helemaal in orde. Maar later in de dag weer beetje hoger.. bloed zelf was dik oke! Hartslag van de baby ws smorgens ook een pakje lager (130) maar ze was toen nog aan het slapen! En toen was het wachten tot mijn gyna langskwam want ik mocht naar huis... Om 14u is ze bij mij geweest en alles is dik oke maar DE SHOW STAAT IN GANG.. alle.. de voorbereidingen zijn vollop bezig! Het kan dus goed zijn dat ze dit weekend er is.. Maar is ze er zondag avond nog niet? Moet ik maandag binnen voor aan de monitor.. Maandag is dus ook dag 1 van mijn 10 dagen dat ze me max overtijd laten gaan (Le grand show moest maar is stop gezet worden) (ik heb in een andere topic gezet dat ik het heel gevaarlijk vond omdat ik niet juist wist wanneer mijn 10 dagen begonnen.. ik heb al bevallingsdatums gehad van 28jul tot 5aug.. dus ben wel blij dat ze 29jul beginnen met tellen )
En aja die hevige pijnen: gyna had me onderzocht hoorde bij de voorbereidingen... ben nu dus net thuis en ik voel wel dat daar iets aan de gang is ze
amaai ... wat een verhaal, ben net bijgelezen! hahaha ... ik hoop dat het snel mag beginnen en als't zover is ... veel succes!!
Dank je! Mijn kamer was recht tegenover de zaal met de couveuse kindjes.. Vonnet zo zielig moest ook aan mijn mama denken (was zelf 10 w te vroeg) ben blij dat ik de 39 weken gehaald heb Op 6 maanden was mijn bevalling al geregeld eh 32w halen was een wonder Maar nog ffkes en ik heb een babyke van +/- 3kg in mijn armen <3
Goed dat ze je ter observatie daar hebben gehouden! Ik duim voor je dat het voorwerk overgaat in het "echte" werk, en dat jullie dit weekend al van jullie meisje mogen genieten! In ieder geval fijn dat je maandag al weer terug mag als het nog niet zo ver is! Zet m op meis, en een fijn weekend!
oooohhh too cute!! geniet ervan, het gaat zo snel!! ben precies zelf vorige week pas bevallen en vandaag zitten we al aan 16weken time flies when you're havin' fun en duuuwwen, duwen duwen duwen ... hebben ze bij mij zeker 87000x herhaald, duuwwweeennnnn ... precies of ik da zou vergeten ... duwen
Ja.. alles trekt zo.. ter is echt wel iet ant gebeuren Wandelen? Dat gaat niet meer.. nog geen harde buiken maar alles trekt echt (geen bandenpijn.. da weet ik goed genoeg hoe da voelt)
Spannend allemaal Wat ik niet versta... 140/90 is toch helemaal geen hoge bloeddruk? Hier valt dit binnen de standaardbloeddruk En zo snel nemen ze je niet op hoor, ik had vorige zwangerschap geregeld 160-170/100-110 en dan moest ik 24u urine verzamelen, bloed laten nemen en medicatie nemen (was 36 weken).
Amai, wat een verhaal! Ten eerste veel succes!!! En ten tweede denk ik dat ze binnen is. Al effe geen antwoord zie ik. En het klinkt toch dat het begonnen was. Ik hoop op goed nieuws morgen. Groetjes
De onderdruk is wel hoor hoor, vanaf 90 heb je officieel een te hoge bloeddruk ook als je niet zwanger bent. Ik ben ingeleid toen ik 90 onderdruk kreeg. TS succes alvast met je bevalling, als ik het zo lees kan het nooit meer lang duren!
idd, door men geschiedenis en de onderdruk hielden ze me daar momenteel is het nog een beetje aan het rommelen maar nog steeds geen weeen. Maar idd lang kan het niet meer duren
Mijn bloeddruk is ook altijd zo... Maar omdat t altijd zo is, is t niet zo'n probleem. Iemand die normaal een veel lagere bloeddruk heeft, en ineens aan de 140/90 zit, dat is echt niet goed... Ik wens je een rustige nacht toe leenken!
Succes met je bevalling! Kwam toevallig in je topic en geniet van je taal zit in mij hoofd met een Belgisch accent mee te lezen