Neet gij, Le grand show = duidelijk afgelast of paar uur verzet. Hmm hmm ik was zoooooooooooo blij toen gyna zei van ja maandag die monitor da haalde wars niemeer! als het koeler is buiten gan ik is wijt wandelen en sebiet pikante kiek eten!
die wilt wel Maar nuja de gyna had ons dit in het begin van de zwangerschap afgeraden.. ik weet nu kan da geen kwaad meer ma.. ik weet nie.. schrik zit er nog wa in (twas ook na de seks dat mjn miskraam plots begon... stond natuurlijk los van alles maar..) ik heb wel weer menstruatiepijn.. maja... dat die voorweeen ma terugkomen!
denk dat je het te graag wilt! probeer er niet teveel mee bezig te zijn en de natuur zn gang te laten gaan... misschien dat dan ineens onverwachts als je totaal met iets anders bezig bent je water breekt...
idd je bent er iets teveel mee bezig je wilt te graag zoek afleiding !! kindtje kies zelf wanneer ze komt.
ja ma als de gyna tege u zegt maandag monitor maar da haalde wars toch niemeer.. dan zoude zelf ook stressen denk zit wel nie veel beweging in de baby vandaag :x
hoef niet te zijn dat je gestript bent hoor. bij mij deden ze ook voelen hoe het ervoor stond maar mijn baarmoedermond lag best hoog en moesten ze dus aardig wat wringen om erbij te komen dat doet ook onwijs pijn vooral omdat alles zo enorm doorbloed is. strippen hebben ze bij mij later gedaan. dat vershil voelde ik wel omdat ze dan draaibewegingen maken.en dat deed nog zeerder
ze had inderdaad beter nix gezegd want bij elk pijntje is het yes yes yes..nu wa pijn in men onderbuik me momenten maar geen harde pijn ik hoop er al niemeer op maandag aan de monitor en nie next woensdag ma woensdag daarop zetten ze de prul gewoon in gang!
Damn, en ik hoopte dat ge al vollop aant puffen waart. Ik duim toch dat ge zo snelmogelijk uw bolleke in uw armen hebt. Groetjes
wel.. vandaag was ik dus uitgeteld volgens mijn eerste echo.. ze hebben dit later op 5aug-31jul&2aug gezet.. Ze is een beetje te laat voor haar eigen feestje maw.
Hoe gaat t nu met de kleine? Voel je haar nog goed of heb je al voorweeen? Lees al even mee en hoop dat het snel voor je begint!
Voel haar steeds minder en minder.. Maar voel haar nog wel.. Voel me niet 100% maar ook niet zo slecht als woensdag en donderdag.. morgen om 14u moet ik aan de monitor gaan hangen. Komt wel goed! Hopelijk zeggen ze: mevrouw reynders we zetten de boel in gang!