39w en misschien strippen

Discussie in 'De bevalling' gestart door tataar, 9 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tataar

tataar Actief lid

13 mei 2008
    231
    0
    0
    Office manager
    Almere
    He Meiden,

Morgen moet ik naar de vk en waarschijnlijk gaan ze me stippen ik ben dan 39w en 5d.
    Ik hoop eigelijk dat ze het gaan doen en dat dan ook de bevalling op gang zal komen.

Lichamelijk zit ik er helamaal door heen.

Zijn er vrouwen die hier ervaring mee hebben?
    Ik heb gehoort dat het pijnlijk kan zijn.
    En wil het ook helpen?

Gr Tam

2. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar weet van een vriendin van mij dat ze je alleen kunnen strippen als er al wat gaande is.
    Als je baarmoeder nog potdicht zit, kan er niet gestript worden.
    Hoop voor je dat je gestript kan worden! Succes morgen!

3. Niki

Niki Fanatiek lid

13 dec 2005
    1.663
    1
    0
    Venlo
    Bij mij hebben ze ook gestript, toen ik rond de 41 weken was. Baarmoeder mond was al beetje open en ik had zelfs al 1 a 2 cm. ontsluiting.
    Maar het heeft niet geholpen. Ben alsnog ingeleid in ziekenhuis met 42 weken....

Succes, hopelijk lukt 't bij jou wel!

4. Wenniepenny

Wenniepenny Fanatiek lid

22 jul 2005
    3.329
    0
    0
    Bericht verplaatst naar het onderdeel De Bevalling.
    Veel sterkte en hopelijk ook succes met het strippen morgen!

Groetjes, Wendy

5. yinte

yinte Fanatiek lid

28 jul 2008
    4.513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    ik lees de laatste wekensteeds topics over strippen maar nergens wat het precies is. kan iemand me dat misschien uitleggen? (zal wel weer een moderne benaming voor iets zijn denk ik)

6. tataar

tataar Actief lid

13 mei 2008
    231
    0
    0
    Office manager
    Almere
    Wat bij mij bekent is is het vochtig maken van de baarmoeder en de vliezen los maken vanje baarmoeder.
    Dat is wat mij is vertelt.

Gr

7. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Het kan zeker erg pijnlijk zijn.
    Ik vind het inwendig onderzoek alleen al helemaal niet prettig, en volgens mij heeft mijn gyn mij vorige keer geprobeerd te strippen en dat was ontzettend pijnlijk.

Soms helpt het, soms ook niet. Het helpt alleen als je lichaam er toch al klaar voor was ;).

8. tataar

tataar Actief lid

13 mei 2008
    231
    0
    0
    Office manager
    Almere
    Ze hebben het geprobeert me baarmoeder was al wel week aan het worden en had 1 cm ontsluiting maar me baarmoeder was nog een soort van een trechtertje dus hebben ze me niet kunnen strippen. Aanstaande dinsdag weer in de herkansing Alls de kleine nog niet geboren is nartuurlijk.
    En moet zeggen toen ze ging voelen of het kon ja of nee het was geen pretje.

X Tam

9. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Mij is verteld dat strippen het losmaken van de vliezen aan de baarmoeder is en het prikkelen van de BMM en de baarmoeder.

Ikzelf ben gestript met 40wk1d ,kreeg weeen opbouwend de volgende dag en ben bevallen met 40wk3d.

10. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ja klopt, ze gaat dan met 2? vingers naar binnen en 'woelt' als het ware rondom. Het voelt niet prettig maar kan niet zeggen dat het zeer pijnlijk is ofzo.. Bij mij heeft het wel meteen geholpen, s morgens gestript, s avonds laat weeën en de volgende dag Justin geboren!

11. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Hopelijk ben je nu bevallen?

12. Macdee

Macdee Bekend lid

23 mrt 2008
    755
    1
    0
    Ik ben gisteren gestript met exact 38 weken. Ik vond het toch wel erg pijnlijk, maar het duurde niet zo lang. Net op het moment dat ik wilde gaan opstijgen (naar het plafond) van de pijn was het klaar.
    Ik heb 's middags heel veel krampen gehad en hoopte dat het mischien wel ging doorzetten. Maar afgelopen nacht ben ik maar 1 keer wakker geworden (normaal min. 6x) en heb dus in tijden niet zon fijne nacht gehad.

Deel Deze Pagina